Testliste til os der er i behandling Så vi kan se resultatet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2010

otlitrom

Sofiekdk skriver:

Ja min mens er så småt startet idag med let blødning, så ingen test til mig, men det er nu faktisk meget rart at have sluppet for at nå at tage endnu en nedslående negativ test. Så nu er det bare at vente på den starter ordenligt og så på puregen fra 3. cyklusdag igen igen.

Det er sku svært efterhånden at tro på det lykkes en dag.

Det lykkes en dag, det ved jeg!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

ønskebørn74

Sofiekdk skriver:

Ja min mens er så småt startet idag med let blødning, så ingen test til mig, men det er nu faktisk meget rart at have sluppet for at nå at tage endnu en nedslående negativ test. Så nu er det bare at vente på den starter ordenligt og så på puregen fra 3. cyklusdag igen igen.

Det er sku svært efterhånden at tro på det lykkes en dag.

Har du ikke fået besked på at tage testen alligevel... Jeg har fået besked på at blodprøven skal tages uanset om mens er startet og om tisse-test er negativ...

Anmeld

28. april 2010

Sofiedk

Jeg får aldrig taget blodprøve på min klinik, det er først når vi går videre til ivf, jeg skal bare ringe ind når mens starter og så booke en ny tid til den næste første scanning.

Ved faktisk ikke hvorfor de ikke tar blodprøver, men går ud fra at det er så få der har mens og er gravide.

Hvornår får du svar på din blodprøve? Håber SÅ meget for dig at den er der, det ville fanme være en fantastisk overraskelse når nu den almindelige test var negativ

Anmeld

28. april 2010

MM1987

Sofiekdk skriver:

Jeg får aldrig taget blodprøve på min klinik, det er først når vi går videre til ivf, jeg skal bare ringe ind når mens starter og så booke en ny tid til den næste første scanning.

Ved faktisk ikke hvorfor de ikke tar blodprøver, men går ud fra at det er så få der har mens og er gravide.

Hvornår får du svar på din blodprøve? Håber SÅ meget for dig at den er der, det ville fanme være en fantastisk overraskelse når nu den almindelige test var negativ

Åh nej søde...

Men prøver du så med puregon inden du går videre til pause og senere IVF eller??

Anmeld

28. april 2010

Mutti2B

Ønskebarn74 - Start 08. apr 09 - IUI-H 2. forsøg - test 29. April 

Sofiedk - Start 18. dec 09 - IUI-H 5. forsøg - test 29. April 

Mia Maia - Start 1. dec 09 - IUI-H 5. forsøg  Test d. ? 

Agnete -  start 17. mar. 10 - IUI-D 2. forsøg  - Test d. 30. April 

Kudsk - start 2006 - IVF start - venter på testdag 11 maj 

Lotte - start marts 2010 - IUI-H 2.forsøg - venter på testdag 

Miepige - start 4 dec. 2009 - ICSI 3 (kort): Nok først maj 2010  

Ludo-start Start 22 mar. 2010- Ivf 4. forsøg-Test 4 maj 

Anne - start marts 2010 - IVF 1. forsøg - test 6 maj 

Taylordk - start ? - IUI-? - test 6 maj 

Soap  - start jan 2010- IUI-H 2. forsøg i maj engang

Mutti2B - start juli 2010 - IUI-D. 1. forsøg - test ca. 27. juli

Hej piger

Nu melder jeg mig også på banen, selvom der er et stykke tid til. Men jeg glæder mig bare så meget . Jeg krydser fingre for at der snart kommer nogle positive tests, så vi kan få vores ønskebørn.

fra Mutti2B

Anmeld

28. april 2010

ønskebørn74

Sofiekdk skriver:

Det ville det... Har heller ikke mens tegn... Men jeg tror ikke på det mere... Har tudet det meste af dagen... Min mand var så ked af han ikke kunne være hjemme hos mig...

Anmeld

28. april 2010

Sofiedk

Mia Maia skriver:

Åh nej søde...

Men prøver du så med puregon inden du går videre til pause og senere IVF eller??

Ja har allerede på forhånd aftalt med min læge at vi denne måned nøjes med puregon og intet pergotime, tror nok jeg skal starte på CD 3 og så forsætte til de nu end er klar.

Vi kan ikke rigtig nå ivf endnu inden sommerferien tror jeg, så jeg er ret sikker på vi fortsætter i min 2 mdr endnu med iui ... Det er svært at give slip og holde pause og føler jeg er blevet bedre til at håndtere at det ikke behøves lykkes lige med det samme, bare det sker på et tidspunkt.

Anmeld

28. april 2010

Sofiedk

ønskebarn74 skriver:

Det ville det... Har heller ikke mens tegn... Men jeg tror ikke på det mere... Har tudet det meste af dagen... Min mand var så ked af han ikke kunne være hjemme hos mig...

Jeg ville også bare så gerne være under dynen og putte, men vi har en masse ting der skal ordnes idag. Har dog fået taget lidt sol og skal have farvet hår engang i aften, så har tænkt mig at den næste måneds tid skal stå i mit eget navn, vil forsøge at få spist ordenligt, tage lidt sol, få ordnet huden og ellers bare pleje mig selv lidt.

Anmeld

28. april 2010

håber snart det er os

Sofiekdk skriver:

åååååååå nej søde

det er jeg virkelig ked af

kæmpe

Anmeld

28. april 2010

ønskebørn74

Hold op hvor jeg bare flæber idag... Ved bare ikke hvor jeg skal gøre af mig selv... Hvornår er det vores tur... Bliver det nogensinde vores tur... Min hjerne kører og tankerne er bare lede...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.