Testliste til os der er i behandling Så vi kan se resultatet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2010

Agnete

Sofiekdk skriver:

Ej hvor er det bare utroligt at i allesammen skal vente. Forstår ikke at det ikke kan passe sammen på en eller anden måde, på min klinik har de bare altid fået det til at passe og man kan jo få hormoner der får ens ÆL til at vente de få dage en weekend varer.

Jeg har ENDELIG idag fået styr på min henvisning til IVF på Hillerød. Har snakket med min klinik 3 gange og Hillerød hospital 4 gange - puh ... De har sendt min henvisning 1 gang med alm post og 2 gange elektronisk og ingen modtagelse på Hillerød Så måtte jeg få hende damen på Hillerød's faxnummer og bede min klinik om at faxe den direkte til hende - Så jeg har rigtig været frøken stædig idag - NU ville jeg altså have den igennem. Så nu burde vi modtage et brev inden for en uges tid til samtale og så må vi tage den derfra

Kryds lige fingre for vi kan nå en IVF inden sommerferie, ville være ren ønsketænkning, men man skal jo have nogle drømme

Jeg ved ikke, om det er fordi jeg kun får ÆL-sprøjte som eneste medicin (...?) at man ikke bare udsætter ÆL. Men vil (måske...) også hellere vente en måned, end at udsætte ÆL med medicin... Hvis jeg kunne slippe for ÆL-sprøjte, gjorde jeg også det  Ja, jeg vil jo allerhelst bare være gravid  

Jeg håber at du hurtigt får brev fra Hillerød, og hurtigt kommer igang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Sofiedk

Agnete skriver:

Jeg ved ikke, om det er fordi jeg kun får ÆL-sprøjte som eneste medicin (...?) at man ikke bare udsætter ÆL. Men vil (måske...) også hellere vente en måned, end at udsætte ÆL med medicin... Hvis jeg kunne slippe for ÆL-sprøjte, gjorde jeg også det  Ja, jeg vil jo allerhelst bare være gravid  

Jeg håber at du hurtigt får brev fra Hillerød, og hurtigt kommer igang

Kan godt forstå det hvis du på ingen måde får nogle hormoner at du så vil holde dig fra ydereligere, men er din mens virkelig så regelmæssig uden hormoner at de ved det på forhånd fra dag til dag? Tænker at de jo ikke ved med sikkerhed hvornår dine æg er klar?

Det er sku nærmest ikke til at huske hvordan livet var inden min kære mave blev til en nålepule, men det skal jo blive værre før det bliver bedre, siger man ikke det

Anmeld

6. maj 2010

Soap

Jeg er deleme glad for at jeg er i privat regi så jeg ikke behøver at bekymre mig om weekend

Sidst blev jeg insemineret lørdag og søndag 

Anmeld

6. maj 2010

Agnete

Sofiekdk skriver:

Kan godt forstå det hvis du på ingen måde får nogle hormoner at du så vil holde dig fra ydereligere, men er din mens virkelig så regelmæssig uden hormoner at de ved det på forhånd fra dag til dag? Tænker at de jo ikke ved med sikkerhed hvornår dine æg er klar?

Det er sku nærmest ikke til at huske hvordan livet var inden min kære mave blev til en nålepule, men det skal jo blive værre før det bliver bedre, siger man ikke det

Jo, har meget regelmæssig mens, svinger få dage. Og da klinikken har lukket 4 dage, er onsdag for tidligt, og tirsdag for sent (det kan vist ikke blive mandag, pga donor-sæd skal sendes fra Århus dagen før... ). så det bliver lige en måneds ufrivillig pause. Men det er nu også ok. Trænger vist lige til pause (pinligt at synes det efter to forsøg... ) Men synes bare ikke, at det er fair at teste positiv, når der ikke er noget  Og så er jeg klar til at teste (rigtig) positiv sidst i juni  Hvad med jer? Holder i pause til i starter på Hillerød?

Anmeld

7. maj 2010

AnneH

Ønskebarn74 - Start 08. apr 09 - IUI-H 2. forsøg - test negativ  mens er kommet...

Sofiedk - Start 18. dec 09 - IUI-H 5. forsøg - mens kommet  

Mia Maia - Start 1. dec 09 - IUI-H 5. forsøg  Test d. ? 

Agnete -  start 17. mar. 10 - IUI-D 3. forsøg  - maj 2010

Kudsk - start 2006 - IVF start - venter på testdag 11 maj 

Lotte - start marts 2010 - IUI-H 2.forsøg - venter på testdag 

Miepige - start 4 dec. 2009 - ICSI 3 (kort): Nok først maj 2010  

Ludo-start Start 22 mar. 2010- Ivf 4. forsøg-Test 4 maj 

Anne - start marts 2010 - IVF 1. forsøg - test 6 maj  - Positiv test

Taylordk - start ? - IUI-? - test 6 maj 

Soap  - start jan 2010- IUI-H 2. forsøg i maj engang

Mutti2B - start juli 2010 - IUI-D. 1. forsøg - test ca. 27. juli

Anmeld

7. maj 2010

håber snart det er os

AnneH skriver:

Ønskebarn74 - Start 08. apr 09 - IUI-H 2. forsøg - test negativ  mens er kommet...

Sofiedk - Start 18. dec 09 - IUI-H 5. forsøg - mens kommet  

Mia Maia - Start 1. dec 09 - IUI-H 5. forsøg  Test d. ? 

Agnete -  start 17. mar. 10 - IUI-D 3. forsøg  - maj 2010

Kudsk - start 2006 - IVF start - venter på testdag 11 maj 

Lotte - start marts 2010 - IUI-H 2.forsøg - venter på testdag 

Miepige - start 4 dec. 2009 - ICSI 3 (kort): Nok først maj 2010  

Ludo-start Start 22 mar. 2010- Ivf 4. forsøg-Test 4 maj 

Anne - start marts 2010 - IVF 1. forsøg - test 6 maj  - Positiv test

Taylordk - start ? - IUI-? - test 6 maj 

Soap  - start jan 2010- IUI-H 2. forsøg i maj engang

Mutti2B - start juli 2010 - IUI-D. 1. forsøg - test ca. 27. juli

tillykke anne

Anmeld

7. maj 2010

Sofiedk

Agnete skriver:

Jo, har meget regelmæssig mens, svinger få dage. Og da klinikken har lukket 4 dage, er onsdag for tidligt, og tirsdag for sent (det kan vist ikke blive mandag, pga donor-sæd skal sendes fra Århus dagen før... ). så det bliver lige en måneds ufrivillig pause. Men det er nu også ok. Trænger vist lige til pause (pinligt at synes det efter to forsøg... ) Men synes bare ikke, at det er fair at teste positiv, når der ikke er noget  Og så er jeg klar til at teste (rigtig) positiv sidst i juni  Hvad med jer? Holder i pause til i starter på Hillerød?

Nope ingen pauser her, skal til scanning idag og se hvordan mine æg ser ud og så tar vi denne her gang IUI og nok også en enkelt til inden vi holder en måneds pause og så videre til Hillerød. Glæder mig bare til at komme til samtale d. 27. Bliver spændende at høre hvad de siger eller anbefalder.

Er så bange for at blive afvist pga. min unge alder

Anmeld

7. maj 2010

ønskebørn74

Sofiekdk skriver:

Nope ingen pauser her, skal til scanning idag og se hvordan mine æg ser ud og så tar vi denne her gang IUI og nok også en enkelt til inden vi holder en måneds pause og så videre til Hillerød. Glæder mig bare til at komme til samtale d. 27. Bliver spændende at høre hvad de siger eller anbefalder.

Det bliver i ikke når der er en af jer der fejler noget...

Anmeld

7. maj 2010

Agnete

Sofiekdk skriver:

Krydser fingre for at der er gode æg på vej

Bare rolig, I bliver ikke afvist pga din alder. Du er jo ikke blevet gravid efter flere IUI'er. Så det skal du ikke være nervøs for.

Gi' lige en ægge-update senere

Kh Agnete

Anmeld

7. maj 2010

Sofiedk

ønskebarn74 skriver:

Det bliver i ikke når der er en af jer der fejler noget...

Det satser jeg heller ikke på, har fået af vide at der ikke er så stor chance for at blive afvist på Hillerød som på Riget, så satser på at når vi først er igang er vi igang. Så må vi bare håbe min krop er klar til at producere en masse æg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.