Skruk :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2010

Lady Marion <3

Maja84 skriver:

hm tænker jo lidt 20 år frem, men synes nu at når amn ikke er nået op på 4 tallet kan det godt gå, når det jo er efternøler eller måske efternølere. men hvis i vil starte til dec, vil i jo også med god mulighed kunne nå det inden de 40 og skulle du snige dig lidt oevr synes jeg ik det er verdens undergang, når du så har 2 efternølere der kan bryge tid sammen, og når der også er et sæt søskende som er noget ældre, så vil barnet jo stadig have familie, sent hen i livet

men synes da du skal lytte til dig selv og hvad du føler for, en hvis moster fik nr 1 som 45 årig synes jeg personligt er for gammelt, selvom man er ung af sind, men er også når det er nr 1 og man tænker bare 20 år frem, barnet vil miste sin mor i en tidligere alder, når barnet er 25 er moderen 70, det synes jeg ikke så godt om

Altså jeg ville håbe og satse på at jeg blev gravid med det samme så jeg også ville være 38 når barnet blev født  Jeg har været meget heldig hver gang med at blive gravid med det samme ..  Jeg tænker også konstant 20 år frem hele tiden ..  45 syntes jeg også er lige i overkanten   Det bliver jo ikke nemmere jo ældre man bliver .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2010

Lady Marion <3

Eva skriver:

Spændende....

Om du er for gammel, det er vel mere indeni dig du kan mærke det...jeg ville være for gammel som jeg har det nu...38 år og så begynde med små børn igen og have små børn mange år frem, det ville jeg simpelthen ikke gide. Men du har jo en lille nu, så det ændrer jo intet og så ville jeg da bare gå igang...den lille skal da også have en søskende..

Knus Eva..

Ja er jo i det i forvejen så tænker ikke meget ændrer sig med en mere   Kan jo heldigvis tænke helt til dec ..

Anmeld

28. marts 2010

Bavianis

Det med at være for gammel, handler for mig ikke om alder - slet ikke når det kun er 38:-) Som mange af de andre herinde, så synes jeg at I skal få et barn mere hvis det er det I vil. Barnet bliver jo ønsket og elsket :-)

Held og lykke!

Kærligst Susanne

Anmeld

28. marts 2010

Slettet

Muffi . skriver:

Jeg er skruk og manden er endnu mere skruk , for første gang siden vi fik vores fælles søn har manden meldt ud at han så inderligt gerne vil have et barn mere ..  Jeg burde være lykkelig men syntes (som nævnt mange gange før) at jeg er ved at være for gammel .. Jeg har 2 børn fra forrig ægteskab de er 14 og 17 år . Sammen har vi et barn på 11 mdr og planen var at vi ville gå en gang med at lave en evt lillebror/søster til dec ..  Jeg fylder 38 til Dec så baby vile få en mor på 38 og en far på 34 .. Giv mig jeres ærlige mening , Er jeg ikke for gammel ?  Jeg føler det jo selv (ikke at jeg ikke er frisk) Men tallet 38 og en baby

Jeg kunne personligt ikke drømme om at få et barn som 38 årige! ...det kan jeg skrive nu fordi jeg kun er 28 Hvem ved hvordan det bliver til den tid - og viser det sig, at jeg er en skruk 38 årige jamen så vil jeg da nægte, at jeg nogensinde har skrevet første linje!

En af mine kæreste veninder er 42 og har en søn på 3 år. Hun er en fantastisk god mor -der er absolut INTET at sætte finger på dér..

Jeg synes du skal få et barn mere hvis du/I har overskuddet til det ... alder er kun et tal

Dog vil jeg sige, at jeg synes det er forkert i de tilfælde, hvor kvinder venter med at få børn til de er så gamle, at naturen ikke vil være med mere

Anmeld

28. marts 2010

DKA

Min mor fik min lillesøster da hun var 38, og jeg kan huske at min søster tit har sys det var flovt med "gamle" forældre (i forhold til nogle af de andre børn) - På den anden side så har hun også haft mange mange fordele som vi andre ikke har haft - hun har ex. været over næsten hele verden fordi mine forældre havde flere penge da de fik hende end da de var unge - og det er jo self. ikke alt at have set verden - men det må da være mega fedt + de havde enormt mange erfaringer og tog det hele meget stille og roligt fordi de havde haft os andre i mange år

Men ja, alder er nok noget man skal føle indeni

Knus

Anmeld

28. marts 2010

Kløver

Muffi . skriver:

Altså jeg ville håbe og satse på at jeg blev gravid med det samme så jeg også ville være 38 når barnet blev født  Jeg har været meget heldig hver gang med at blive gravid med det samme ..  Jeg tænker også konstant 20 år frem hele tiden ..  45 syntes jeg også er lige i overkanten   Det bliver jo ikke nemmere jo ældre man bliver .

nej kan jeg sagtens forstå, men synes da i skal gå efter det, hvis i ønsker det, synes da godt det kan gå, barnet vil jo også få søskende så synes ikke det er så galt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.