Skruk :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2010

Lady Marion <3

Enayia skriver:

Nej jeg syntes da ihvertfald ikke du er for gammel!!!!

Hvis ønsket er der for et barn, så vil jeg da sige spring ud i det, skidt med hvad andre tænker på, det er jeres liv og jeres drømme det handler om, og man lever kun en gang!

Jeg nelder mig på listen skruk!!!!!!

Held og lykke til jer herfra!

Tak sødeste   I hjælper virkelig på mit humør   Kan godt se jeg ikke behøver stresse , , ,      Du får lige et kæmpe kram herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

Lady Marion <3

Maise skriver:

uhhhh, gør det, gør det.

Hvis ikke det var fordi min fødsel endte i akut KS så tror jeg også vi ville starte måske engang efter sommerferien, men de siger jeg skal vente min. 1-2 år med at gå igang igen. hmm måske meget godt at nr.1 lige når at state i børnehave eller er blefri inden nr. 2 kommer.

Præcis , derfor vi snakker om først at starte til dec   Der må godt lige gå lidt tid i mellem ,, Vil også gerne have min krop skal nå at komme sig helt , syntes det er meget at udsætte den for ,, ( Altså 4 graviditeter i alt)

Anmeld

22. marts 2010

Maise

Muffi . skriver:

Præcis , derfor vi snakker om først at starte til dec   Der må godt lige gå lidt tid i mellem ,, Vil også gerne have min krop skal nå at komme sig helt , syntes det er meget at udsætte den for ,, ( Altså 4 graviditeter i alt)

JA det kan jeg kun give dig ret i, synes godt nok min krop var meget belastet og så med 3 fødsler du har haft så har kroppen og hjernen ( hormoner ) godt af at få en pause.

Anmeld

22. marts 2010

Lady Marion <3

Maise skriver:

JA det kan jeg kun give dig ret i, synes godt nok min krop var meget belastet og så med 3 fødsler du har haft så har kroppen og hjernen ( hormoner ) godt af at få en pause.

Ja tak skæbne   mine unger er også blevet større for hver gang ..

1  3460

2  4150

3  4350     Så tør jeg overhoved

Anmeld

22. marts 2010

Maise

Muffi . skriver:

Ja tak skæbne   mine unger er også blevet større for hver gang ..

1  3460

2  4150

3  4350     Så tør jeg overhoved

ha ha hold da op, ja det ender da med en på 5 kilo.

Jeg blev sat igang 38+0 og endte i akut ks 38+5 og da vejede hun 4140, så hun var nok også endt på 43-4400 stykker hvis jeg var gået tiden ud og var jeg gået over tid ville det nok være endt på omkring de 5 kilo. Havde svangerskabssukkersyge og så bliver barnet jo stort, hmm.

Anmeld

22. marts 2010

Lady Marion <3

Maise skriver:

ha ha hold da op, ja det ender da med en på 5 kilo.

Jeg blev sat igang 38+0 og endte i akut ks 38+5 og da vejede hun 4140, så hun var nok også endt på 43-4400 stykker hvis jeg var gået tiden ud og var jeg gået over tid ville det nok være endt på omkring de 5 kilo. Havde svangerskabssukkersyge og så bliver barnet jo stort, hmm.

Gulp ja det var da også en kampvægt uden lige   Jeg ved ikke hvorfor jeg får større og større børn ,,  Har for lavt stofskifte som kan give små børn hvis ikke jeg er velreguleret med min medicin..

Kunne godt være bekymret for en 4 fødsel hvis bare vægten er som med nr 3 ,,, Der var sindsygt hårdt da han sad fast med skulderen

Anmeld

22. marts 2010

Maise

Muffi . skriver:

Gulp ja det var da også en kampvægt uden lige   Jeg ved ikke hvorfor jeg får større og større børn ,,  Har for lavt stofskifte som kan give små børn hvis ikke jeg er velreguleret med min medicin..

Kunne godt være bekymret for en 4 fødsel hvis bare vægten er som med nr 3 ,,, Der var sindsygt hårdt da han sad fast med skulderen

åhh puha, det lyder godt nok ikke rart nej. det sidder jo dybt i en med sådan en oplevelse. Ja det er så vigtigt at gå til kontroller osv. når man har noget man døjer med af den ene eller anden art. rendte også selv på sygehuset ca. hver 2 uge de sidste 4 måneder pga, blødninger, graviditetssukkersyge, for lavt BT, dårligt bækken, ekstreme ødemer så de troede jeg have svangerskabsforgiftning, havde blærebetændelse 3 gange og det endte med 3 dages igangsættelse, 22 timer med veer og så akut ks. Så ja kroppen har nok godt af en pause.

ihh så lige blive gravid op til jul, tsk tsk.

Anmeld

22. marts 2010

Lady Marion <3

Maise skriver:

åhh puha, det lyder godt nok ikke rart nej. det sidder jo dybt i en med sådan en oplevelse. Ja det er så vigtigt at gå til kontroller osv. når man har noget man døjer med af den ene eller anden art. rendte også selv på sygehuset ca. hver 2 uge de sidste 4 måneder pga, blødninger, graviditetssukkersyge, for lavt BT, dårligt bækken, ekstreme ødemer så de troede jeg have svangerskabsforgiftning, havde blærebetændelse 3 gange og det endte med 3 dages igangsættelse, 22 timer med veer og så akut ks. Så ja kroppen har nok godt af en pause.

ihh så lige blive gravid op til jul, tsk tsk.

Ja det kunne blive en lækker julegave gulp altså det lyder sgu som noget af en omgang   Tænk at man bare er så vild med at prøve igen og igen   Det havde mændende aldrig gjort

Anmeld

22. marts 2010

Maise

Muffi . skriver:

Ja det kunne blive en lækker julegave gulp altså det lyder sgu som noget af en omgang   Tænk at man bare er så vild med at prøve igen og igen   Det havde mændende aldrig gjort

ha ha nej det ville de ikke, det er derfor vi gør det ;-)

JA jeg går sgu gerne igennem det igen for at få et barn mere. Man ved jo det kuner en periode og at det bare skal overståes.

Anmeld

22. marts 2010

ekzunz

Jeg synes bare du er for gammel!! Nu har jeg jo mødt dig, og ærlig talt, så er du ikke helt fremme i skoene mere, så du må nok nøjes med dem du har....

Ej - Tanja - selvfølgelig er du da ikke for gammel! 38 er da ingen alder, og når Henrik så endda er yngre, så er der da slet ingen tvivl om at i sagtens kan magte opgaven. Og så tror jeg også at det vil være godt for Alexander med en jævnaldrende, så der er en at lege med.

Jeg tror det er en kæmpe-gave at få søskende når man har så store børn som vi jo begge har. Det forhold de får til hinanden er helt fantastisk - for alles vedkommende, men jeg kan jo også se at vores de 2 små har glæde af hinanden på en anden måde.

Go for it girl - så vanker der også endnu en barsel....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.