Skruk :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.591 visninger
35 svar
0 synes godt om
22. marts 2010

Lady Marion <3

Jeg er skruk og manden er endnu mere skruk , for første gang siden vi fik vores fælles søn har manden meldt ud at han så inderligt gerne vil have et barn mere ..  Jeg burde være lykkelig men syntes (som nævnt mange gange før) at jeg er ved at være for gammel .. Jeg har 2 børn fra forrig ægteskab de er 14 og 17 år . Sammen har vi et barn på 11 mdr og planen var at vi ville gå en gang med at lave en evt lillebror/søster til dec ..  Jeg fylder 38 til Dec så baby vile få en mor på 38 og en far på 34 .. Giv mig jeres ærlige mening , Er jeg ikke for gammel ?  Jeg føler det jo selv (ikke at jeg ikke er frisk) Men tallet 38 og en baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

malenealm

Nej det syntes jeg ikke, personligt vil jeg sige at grænsen er 40 år, så op på hesten og få lavet en lille mere. I skulle nødig stå om nogle år og fortryde jeres beslutning vis i ikke får en lille mere.

Hilsen Malene 39+1

Anmeld

22. marts 2010

Ina33

Jeg synes overhovedet ikke du er i nærheden af at være for gammel.

Min moster blev første gangs mor som 45 årig, hun har altid været ung af sind, og jeg synes det er gået over al forventning!!!

Jeg kender flere der er blevet mor efter de er fyldt 40 år, og jeg synes de allesammen har klaret det fint...

Louise

Anmeld

22. marts 2010

Lady Marion <3

Altså ,,, Bliver helt glad af at læse jeres svar   Får en hel varm fornemmelse i maven   Tak for svar

Anmeld

22. marts 2010

Maise

Muffi . skriver:

Jeg er skruk og manden er endnu mere skruk , for første gang siden vi fik vores fælles søn har manden meldt ud at han så inderligt gerne vil have et barn mere ..  Jeg burde være lykkelig men syntes (som nævnt mange gange før) at jeg er ved at være for gammel .. Jeg har 2 børn fra forrig ægteskab de er 14 og 17 år . Sammen har vi et barn på 11 mdr og planen var at vi ville gå en gang med at lave en evt lillebror/søster til dec ..  Jeg fylder 38 til Dec så baby vile få en mor på 38 og en far på 34 .. Giv mig jeres ærlige mening , Er jeg ikke for gammel ?  Jeg føler det jo selv (ikke at jeg ikke er frisk) Men tallet 38 og en baby

Jeg er 30 og har lige fået den første. Vi vil gerne have 1 eller 2 mere og så kan jeg jo også hurtig nå deropad, da jeg har pco og derfor måske ikke lige kommer så let til at blive gravid.

Det handler jo om, synes jeg, om man selv har lyst, kan magte det og samt at kunne give barnet det som det har behov for. Kan man det har alderen jo ikke så meget at sige. Altså jeg synes vi skal langt op i 40´erne før at det er noget man burde overveje. Så længe man kan blive gravid er det jo normalt. det er jo det kroppen fortæller hvis man stadig kan lave børn.

Så har du selv lyst til en mere så er det da bare at gøre det, når først den lille er på vej ville du jo sikkert ikke fortryde

Anmeld

22. marts 2010

Lady Marion <3

Maise skriver:

Jeg er 30 og har lige fået den første. Vi vil gerne have 1 eller 2 mere og så kan jeg jo også hurtig nå deropad, da jeg har pco og derfor måske ikke lige kommer så let til at blive gravid.

Det handler jo om, synes jeg, om man selv har lyst, kan magte det og samt at kunne give barnet det som det har behov for. Kan man det har alderen jo ikke så meget at sige. Altså jeg synes vi skal langt op i 40´erne før at det er noget man burde overveje. Så længe man kan blive gravid er det jo normalt. det er jo det kroppen fortæller hvis man stadig kan lave børn.

Så har du selv lyst til en mere så er det da bare at gøre det, når først den lille er på vej ville du jo sikkert ikke fortryde

Du har da fuldstændigt ret   Uhh altså ,, man syntes jo man har rigeligt at se til med en lille purk men husker jo fra de 2 store at det var ikke så voldsomt med en lille purk mere da man jo er i gang   Min krop skriger på baby men det tror jeg desværre den vil gøre til jeg er 80  

Anmeld

22. marts 2010

Maise

Muffi . skriver:

Du har da fuldstændigt ret   Uhh altså ,, man syntes jo man har rigeligt at se til med en lille purk men husker jo fra de 2 store at det var ikke så voldsomt med en lille purk mere da man jo er i gang   Min krop skriger på baby men det tror jeg desværre den vil gøre til jeg er 80  

he he ja så kan det være at du kan få styret din lyst når du har to banditter lige i rap. og du er jo trænet da du har prøvet det før. Vil man gerne have fler børn er det jo fordi man har meget kærlighed og overskud af give af.

Anmeld

22. marts 2010

Lady Marion <3

Maise skriver:

he he ja så kan det være at du kan få styret din lyst når du har to banditter lige i rap. og du er jo trænet da du har prøvet det før. Vil man gerne have fler børn er det jo fordi man har meget kærlighed og overskud af give af.

Sådan tænker jeg nemlig også   Og føler vi har tid , ro og overskud

Anmeld

22. marts 2010

Enayia

Nej jeg syntes da ihvertfald ikke du er for gammel!!!!

Hvis ønsket er der for et barn, så vil jeg da sige spring ud i det, skidt med hvad andre tænker på, det er jeres liv og jeres drømme det handler om, og man lever kun en gang!

Jeg nelder mig på listen skruk!!!!!!

Held og lykke til jer herfra!

Anmeld

22. marts 2010

Maise

Muffi . skriver:

Sådan tænker jeg nemlig også   Og føler vi har tid , ro og overskud

uhhhh, gør det, gør det.

Hvis ikke det var fordi min fødsel endte i akut KS så tror jeg også vi ville starte måske engang efter sommerferien, men de siger jeg skal vente min. 1-2 år med at gå igang igen. hmm måske meget godt at nr.1 lige når at state i børnehave eller er blefri inden nr. 2 kommer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.