Muffi . skriver:
Jeg er skruk og manden er endnu mere skruk , for første gang siden vi fik vores fælles søn har manden meldt ud at han så inderligt gerne vil have et barn mere ..
Jeg burde være lykkelig men syntes (som nævnt mange gange før) at jeg er ved at være for gammel .. Jeg har 2 børn fra forrig ægteskab de er 14 og 17 år . Sammen har vi et barn på 11 mdr og planen var at vi ville gå en gang med at lave en evt lillebror/søster til dec .. Jeg fylder 38 til Dec så baby vile få en mor på 38 og en far på 34 .. Giv mig jeres ærlige mening , Er jeg ikke for gammel ? Jeg føler det jo selv (ikke at jeg ikke er frisk) Men tallet 38 og en baby 

Jeg er 30 og har lige fået den første. Vi vil gerne have 1 eller 2 mere og så kan jeg jo også hurtig nå deropad, da jeg har pco og derfor måske ikke lige kommer så let til at blive gravid.
Det handler jo om, synes jeg, om man selv har lyst, kan magte det og samt at kunne give barnet det som det har behov for. Kan man det har alderen jo ikke så meget at sige. Altså jeg synes vi skal langt op i 40´erne før at det er noget man burde overveje. Så længe man kan blive gravid er det jo normalt. det er jo det kroppen fortæller hvis man stadig kan lave børn.
Så har du selv lyst til en mere så er det da bare at gøre det, når først den lille er på vej ville du jo sikkert ikke fortryde 
Anmeld