Skruk :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2010

Diana...

Alder er bare et tal man er kun så gammel som man selv føler sig! 

Så nej jeg synes ikke 38 er for gammelt som jeg har sagt før  

Så velkommen i klubben om prøver at blive gravid!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

LinLin

Du ville have vores ærlige mening: Jeg synes faktisk du er ved at være for gammel... Men jeg vil heller ikke selv have børn, efter jeg er blevet 30! Sådan er vi jo forskellige...

Tænker også at hvis du selv synes du er for gammel, så er du det nok?...

(Får sikkert hug nu... )

Anmeld

22. marts 2010

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Jeg synes bare du er for gammel!! Nu har jeg jo mødt dig, og ærlig talt, så er du ikke helt fremme i skoene mere, så du må nok nøjes med dem du har....

Ej - Tanja - selvfølgelig er du da ikke for gammel! 38 er da ingen alder, og når Henrik så endda er yngre, så er der da slet ingen tvivl om at i sagtens kan magte opgaven. Og så tror jeg også at det vil være godt for Alexander med en jævnaldrende, så der er en at lege med.

Jeg tror det er en kæmpe-gave at få søskende når man har så store børn som vi jo begge har. Det forhold de får til hinanden er helt fantastisk - for alles vedkommende, men jeg kan jo også se at vores de 2 små har glæde af hinanden på en anden måde.

Go for it girl - så vanker der også endnu en barsel....

Du har nemlig ret i at Alex burde få sig en lille bror el søster , det bliver for trist for ham hvis han skal være næsten enebarn   Hi hi ,,,   Jeg er jo så pisse-ungdommelig ,, en af dem der er ung m de unge   Jamen så hop m på vognen så hygger vi barsel sammen ,,

Anmeld

22. marts 2010

Lady Marion <3

Di. skriver:

Alder er bare et tal man er kun så gammel som man selv føler sig! 

Så nej jeg synes ikke 38 er for gammelt som jeg har sagt før  

Så velkommen i klubben om prøver at blive gravid!

Tak 

Anmeld

22. marts 2010

Lady Marion <3

Mor til David skriver:

Du ville have vores ærlige mening: Jeg synes faktisk du er ved at være for gammel... Men jeg vil heller ikke selv have børn, efter jeg er blevet 30! Sådan er vi jo forskellige...

Tænker også at hvis du selv synes du er for gammel, så er du det nok?...

(Får sikkert hug nu... )

Grrr hva bilder du dig dog ind

Hi hi selfølgelig får du da ikke hug ,, Hvem skulle give dig hug ?  Jeg bad om en ærlig mening ,,   Som person føler jeg mig bestemt ikke gammel   Men en alder på 38 er gammelt i mine ører såå    Skal man gå efter sin alder eller som man føler sig som menneske ??

Anmeld

22. marts 2010

LinLin

Muffi . skriver:

Grrr hva bilder du dig dog ind

Hi hi selfølgelig får du da ikke hug ,, Hvem skulle give dig hug ?  Jeg bad om en ærlig mening ,,   Som person føler jeg mig bestemt ikke gammel   Men en alder på 38 er gammelt i mine ører såå   Skal man gå efter sin alder eller som man føler sig som menneske ??

Hehe... Ja det ved man jo aldrig - det med hug

Hvis du ikke føler dig "gammel" - jamen jeg synes da du/I skal springe ud i det Synes da også det ville være fint for den yngste - han er jo nærmest enebarn... (pga aldersforskel)

Anmeld

23. marts 2010

anna-jonas

Visse, vasse..................tsk, tsk..............for gammel?? Hmmmm................du er da UNG!!! Jeg har en knægt på 14 år, og 2 små piger på 3 og 1 år.............................og jeg er 40 år. De holder mig ung, på den gode måde. Kan kun sige, at jeg ELSKER at være en gammel mor.

Go for it......................

Anmeld

28. marts 2010

Kløver

Muffi . skriver:

Jeg er skruk og manden er endnu mere skruk , for første gang siden vi fik vores fælles søn har manden meldt ud at han så inderligt gerne vil have et barn mere ..  Jeg burde være lykkelig men syntes (som nævnt mange gange før) at jeg er ved at være for gammel .. Jeg har 2 børn fra forrig ægteskab de er 14 og 17 år . Sammen har vi et barn på 11 mdr og planen var at vi ville gå en gang med at lave en evt lillebror/søster til dec ..  Jeg fylder 38 til Dec så baby vile få en mor på 38 og en far på 34 .. Giv mig jeres ærlige mening , Er jeg ikke for gammel ?  Jeg føler det jo selv (ikke at jeg ikke er frisk) Men tallet 38 og en baby

hm tænker jo lidt 20 år frem, men synes nu at når amn ikke er nået op på 4 tallet kan det godt gå, når det jo er efternøler eller måske efternølere. men hvis i vil starte til dec, vil i jo også med god mulighed kunne nå det inden de 40 og skulle du snige dig lidt oevr synes jeg ik det er verdens undergang, når du så har 2 efternølere der kan bryge tid sammen, og når der også er et sæt søskende som er noget ældre, så vil barnet jo stadig have familie, sent hen i livet

men synes da du skal lytte til dig selv og hvad du føler for, en hvis moster fik nr 1 som 45 årig synes jeg personligt er for gammelt, selvom man er ung af sind, men er også når det er nr 1 og man tænker bare 20 år frem, barnet vil miste sin mor i en tidligere alder, når barnet er 25 er moderen 70, det synes jeg ikke så godt om

Anmeld

28. marts 2010

Honningblomst

Spændende....

Om du er for gammel, det er vel mere indeni dig du kan mærke det...jeg ville være for gammel som jeg har det nu...38 år og så begynde med små børn igen og have små børn mange år frem, det ville jeg simpelthen ikke gide. Men du har jo en lille nu, så det ændrer jo intet og så ville jeg da bare gå igang...den lille skal da også have en søskende..

Knus Eva..

Anmeld

28. marts 2010

Lady Marion <3

Anna-jonas skriver:

Visse, vasse..................tsk, tsk..............for gammel?? Hmmmm................du er da UNG!!! Jeg har en knægt på 14 år, og 2 små piger på 3 og 1 år.............................og jeg er 40 år. De holder mig ung, på den gode måde. Kan kun sige, at jeg ELSKER at være en gammel mor.

Go for it......................

Du har en poinnte . Ungerne holder os jo unge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.