2 streger:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2010

JustAnotherName

Har to andre bud på måske-ere, som det kunne være - men jeg kan altså ikke sige at jeg VED hvem det er.......Ughh, min hjerne kører bare rundt i det. Jeg er SÅ nysgerrig!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

LIZO

kan vi ikke få et hint

Anmeld

22. marts 2010

grinbidderen

JustAnotherName skriver:

Æhjj, DU var mit andet gæt   Hm!! Jeg er helt lost!! ARHH, SÅ NYSGERRIG!!

der må jeg desværre skuffe dig, desværre ikke mig i denne omgang ville nu ellers gerne have en lillebror/søster til valdemar. er os lidt lost men tror måske hvem det kunne/er men alligevel ikke kender du det..??

Anmeld

23. marts 2010

Barbamama

Øj hvor jeg synes det er snyd jeg kan ikke gætte det!!!!! Be om en pb

Anmeld

23. marts 2010

mama09

Anonym skriver:

Så er den der.. Jeg har lige testet positiv igår .. Puha hvor er det vildt... Det er lige hvad vi ønskede, men man er jo pisse angst alligevel .. Hvordan vil vores søn tage det, han er omkring 2 på det tidspunkt.. Hvordan klarer vi den osv.
Det skal nok gå det hele, uanset om det var første eller anden er man jo bare et bekymret nervevrag

Er ano pga det er mega nyt og hvis nogle jeg ikk ønsker skal vide det, læser med her..

Men ihhh hvor er vi lykkelige terminen er efter egen beregning 25/11...

uhhhhhhhhhhhhhhhh spændende - tror godt jeg ved hvem du er håbe

Anmeld

23. marts 2010

grinbidderen

efter en lang tanke gang og kigge efter alle jeres profiler med drenge børn som næsten er 2 år på det tidspunt baby kommer så har jeg nu (tror) jeg fundet ud af hvem det er der er den heldige med 2 streger..

Anmeld

23. marts 2010

JustAnotherName

Hahaha, man kan også begynde at notere sig, hvem der endnu IKKE har besvaret indlæget ...... så sortere dem fra som kun har døtre, og så tænke sig frem til alderen som er cirka 2 år, når baby kommer til verden....

Så er der pludselig ikke sååå mange det kan være 

Jeg havde 2 personer (blandt mange andre) i tankerne, som jeg nu alligevel IKKE tror at det er - Så dém kan jeg jo godt nævne højt. Det var Iben (Vutborg) og Susanne ....men da Susanne jo næsten lige har løftet sløret for, at Frank og hende ikke længere er sammen-sammen, så har jeg svært ved at tro, at det kan være dem.

Så der er kun ganske få andre mulige tilbage....!!!    sååååhh deeet!! 

Anmeld

30. marts 2010

Vingummien

JustAnotherName skriver:

Hahaha, man kan også begynde at notere sig, hvem der endnu IKKE har besvaret indlæget ...... så sortere dem fra som kun har døtre, og så tænke sig frem til alderen som er cirka 2 år, når baby kommer til verden....

Så er der pludselig ikke sååå mange det kan være 

Jeg havde 2 personer (blandt mange andre) i tankerne, som jeg nu alligevel IKKE tror at det er - Så dém kan jeg jo godt nævne højt. Det var Iben (Vutborg) og Susanne ....men da Susanne jo næsten lige har løftet sløret for, at Frank og hende ikke længere er sammen-sammen, så har jeg svært ved at tro, at det kan være dem.

Så der er kun ganske få andre mulige tilbage....!!!    sååååhh deeet!! 

Ihhh nu dør jeg af spænding. Ud fra det her har jeg kun 1 gæt nu

Hader anonyme indlæg

Anmeld

6. april 2010

msax

Kære ejermand af de to streger og den kommende tykke mave.

Jeg tænker om du ikke snart løfter sløret for hvem du er? eller hvor lang tid skal vi vente i spænding?

Vi er jo alle temmelig nysgerrige...

SMIL Mette 22+6

Anmeld

6. april 2010

oo

kan I huske hvem der sendte mig babystrømper?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.