2 streger:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2010

Karo

Anonym skriver:

Hvor er i sjove og søde...

Rikke har gættet mig så hende skylder jeg vist et påskeæg.. I andre i må jo skylde mig... ...
Thjul må jeg låne et par strømper???

Jeg tænkte nok det var dig, og med hentydningen til Trine så er jeg ikke længere i tvivl

Stadig et stort tillykke herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

oo

Anonym skriver:

Rikke har gættet mig så hende skylder jeg vist et påskeæg.. I andre i må jo skylde mig... ...

jaaaaa! du var mit andet gæt jeg er lige blevet enig med Rikke om, at når man får så lækre unger som jeres, så er man simpelthen også NØDT til at få mange af dem

strømper coming up

Anmeld

22. marts 2010

Milka

Anonym skriver:

Så er den der.. Jeg har lige testet positiv igår .. Puha hvor er det vildt... Det er lige hvad vi ønskede, men man er jo pisse angst alligevel .. Hvordan vil vores søn tage det, han er omkring 2 på det tidspunkt.. Hvordan klarer vi den osv.
Det skal nok gå det hele, uanset om det var første eller anden er man jo bare et bekymret nervevrag

Er ano pga det er mega nyt og hvis nogle jeg ikk ønsker skal vide det, læser med her..

Men ihhh hvor er vi lykkelige terminen er efter egen beregning 25/11...

ved godt hvem du er! kæmpestort tillykke

Anmeld

22. marts 2010

Vinker

Anonym skriver:

Orv påskeæg, namme namme

Jeg går bare og jubler af glæde herhjemme - For så gode I er til at lave børn burde I ha et helt fodboldhold

Anmeld

22. marts 2010

Vinker

Tjuhl skriver:

jaaaaa! du var mit andet gæt jeg er lige blevet enig med Rikke om, at når man får så lækre unger som jeres, så er man simpelthen også NØDT til at få mange af dem

strømper coming up

Anmeld

22. marts 2010

Anonym trådstarter

Hvor er i skønne alle sammen ... Tusinde tak, i er helt vidunderlige...

Anmeld

22. marts 2010

Ni-ko-li-ne

nååååååååååååååårh det er dig søde!

igen, tillykke! hvor er det fantastisk.....

Anmeld

22. marts 2010

Ranarupta

Hæh... Jeg er stadig uvidende... 

Venter pænt til afsløringen.  

Anmeld

22. marts 2010

anna-jonas

Anonym skriver:

Næ, næ............det var MIG der skrev til Rikke, og spurgte hende, om hun ikke troede det var dig..............og så sms'ede hun dig, og fik svaret. Hmmmm...................så Rikke må sende påskeægget min vej.

Anmeld

22. marts 2010

Jules

Eeeeeeeeeeeejjjj... Hvorfor er jeg helt blank...Suk... Nu kan jeg gå og tænke over det i laaaaangtid...

Tænke tænke tænke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.