2 streger:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.585 visninger
59 svar
0 synes godt om
22. marts 2010

Anonym trådstarter

Så er den der.. Jeg har lige testet positiv igår .. Puha hvor er det vildt... Det er lige hvad vi ønskede, men man er jo pisse angst alligevel .. Hvordan vil vores søn tage det, han er omkring 2 på det tidspunkt.. Hvordan klarer vi den osv.
Det skal nok gå det hele, uanset om det var første eller anden er man jo bare et bekymret nervevrag

Er ano pga det er mega nyt og hvis nogle jeg ikk ønsker skal vide det, læser med her..

Men ihhh hvor er vi lykkelige terminen er efter egen beregning 25/11...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

Karo

Anonym skriver:

Så er den der.. Jeg har lige testet positiv igår .. Puha hvor er det vildt... Det er lige hvad vi ønskede, men man er jo pisse angst alligevel .. Hvordan vil vores søn tage det, han er omkring 2 på det tidspunkt.. Hvordan klarer vi den osv.
Det skal nok gå det hele, uanset om det var første eller anden er man jo bare et bekymret nervevrag

Er ano pga det er mega nyt og hvis nogle jeg ikk ønsker skal vide det, læser med her..

Stort tillykke med stregerne

Det bliver da rigtigt spændende med en lille en derhjemme igen.

Anmeld

22. marts 2010

TbCp

Ajjjj du må da ikke skrive sådan noget anonymt det kan mit UTROLIGT nysgerrige sind da slet ikke klare

Men inde i mit hoved har jeg dog et gæt

Og stort tillykke

Anmeld

22. marts 2010

Anonym trådstarter

Tusinde tak... Ja ved det godt ville også gerne bare springe ud... Hihi.. Men tager det lige stille og roligt

Anmeld

22. marts 2010

anna-jonas

Jeg er lige ved at gå til af nysgerrighed...............for det kan jo i princippet være flere af Ns'erne, der er i lykkelige omstændigheder...........

Men under alle omstændigheder, skal et Stort tillykke lyde herfra............

Ps. har dog kogt det ned til 3 mulige emner..............ti, hi.

Anmeld

22. marts 2010

oo

gok gok, jeg har lige været igennem flere af jer fpr at regne u hvem du er - men uanset hvem du er, så er det bare FANTASTISK!!! så er der en NS'er mere at følges med HIP HIP HURRAAAAAAAAAA

Anmeld

22. marts 2010

msax

STORT tillykke - men hvor er det "tarveligt" at fortælle sådan noget uden at sige hvem du er. Jeg er jo alt for nysgerrig til den slags.

Men stort tillykke. Jeg er sikker på at storebror tager det i stiv arm. Herhjemme er Mille ikke fyldt to når lillebror/søster kommer til august, men jeg satser stort på at hun tager godt imod. Jeg tror det kommer meget an på forældrenes indstilling.

TILLYKKE med den voksende mave...

Anmeld

22. marts 2010

lion

Mange gange tillykke med stregerne.

Det kommer til at gå ok med storebror, min datter nået næsten at blive 19 mdr da Julius kom, og hun tager det fint.  Julius er i dag 24 dage gammel

Anmeld

22. marts 2010

Skouboe

ej hvor strengt at oprette sådan en tråd anonym... Ved du ikke at man ikke må drille en smerteplaget MEGET hormonel gravid kvinde????

Det er ondt...

Men tillykke - så er der endnu en NS'er der melder sig ind i 2010 baby klubben... jeg glæder mig til at dele med dig

Anmeld

22. marts 2010

Vinker

Anonym skriver:

Iiih hvor fantastisk   STOOORT TILLYKKE

Jeg er bare viiiiildt nysgerrig efter at vide HVEM det er der er så heldig at være gravid, meeeen jeg har da et ret godt gæt, thi hi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.