2 streger:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2010

Jules

Nu har jeg os 2 gæt :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2010

NaFe

Ihhh stort stort tillykke...har os gættet hvem du er...og ja med sådan en skøn unge som i har..så skal man da klart have et par mere...smiler

Tillykke

Anmeld

22. marts 2010

Vinker

Anna-jonas skriver:

Næ, næ............det var MIG der skrev til Rikke, og spurgte hende, om hun ikke troede det var dig..............og så sms'ede hun dig, og fik svaret. Hmmmm...................så Rikke må sende påskeægget min vej.

Jamen jeg havde jo godt selv regnet den ud inden du skrev kære Mette - Vi må dele det påskeæg

Anmeld

22. marts 2010

Ida.

KÆMPESTORT TILLYKKE!!! Og jeg tror nu også, jeg har gættet hvem du er (Selvom min første indskydelse også var Rikke/Vinker )

Anmeld

22. marts 2010

MORJESPERSEN

Anonym skriver:

Så er den der.. Jeg har lige testet positiv igår .. Puha hvor er det vildt... Det er lige hvad vi ønskede, men man er jo pisse angst alligevel .. Hvordan vil vores søn tage det, han er omkring 2 på det tidspunkt.. Hvordan klarer vi den osv.
Det skal nok gå det hele, uanset om det var første eller anden er man jo bare et bekymret nervevrag

Er ano pga det er mega nyt og hvis nogle jeg ikk ønsker skal vide det, læser med her..

Men ihhh hvor er vi lykkelige terminen er efter egen beregning 25/11...

Stort TILLYKKE her fra 

Anmeld

22. marts 2010

LIZO

tror vist jeg skal bruge noget mere tid herinde.. troede jeg havde gættet det... ihhh er alt for nyskerig til det her...

Anmeld

22. marts 2010

MORJESPERSEN

Nu tror jeg også jeg har gættet det

Anmeld

22. marts 2010

grinbidderen

stort tillykke med de 2 streger det er da vidunderligt men kan godt nok ikke lige hitte ud af hvem det er når det er en storebror der blir 2 år snart hmm jeg må tænke

Anmeld

22. marts 2010

Bondepigen

Karo skriver:

Jeg tænkte nok det var dig, og med hentydningen til Trine så er jeg ikke længere i tvivl

Stadig et stort tillykke herfra

Ja, så regnede jeg den osse lige ud. Kæmpestort tillykke!!!

Anmeld

22. marts 2010

JustAnotherName

grinbidderen skriver:

stort tillykke med de 2 streger det er da vidunderligt men kan godt nok ikke lige hitte ud af hvem det er når det er en storebror der blir 2 år snart hmm jeg må tænke

Æhjj, DU var mit andet gæt   Hm!! Jeg er helt lost!! ARHH, SÅ NYSGERRIG!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.