Vi kan hører overborne når de boller!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2010

lillemunk

Anonym skriver:

De første gange jeg hørte det, var jeg faktisk ved at ringe til politiet. -Jeg var VIRKELIG tæt på! Jeg var helt sikker på den var gal, og at hun simpelthen blev banket. (burde egentlig have ringet, da jeg jo ikke kunne være hundred procent sikker og tænk hvis det havde været tilfældet &nbsp det lød som om hun virkelig røg rundt deroppe. Men jeg har fundet ud af at det ER sex. Altså det er jeg da næsten hundred på.. Jeg har da set dem være smaskforelsket mange gange udenfor opgangen, og de hverken råber eller noget deroppe. - hvilket jeg mener jeg burde kunne hører hvis det var tilfældet. ? ja og så foregår det hele tiden, i hvertfald 5 ud af ugens 7 dage vil jeg tro..

Vi kunne heller ikke høre dem skændes, så vi var sikker på det var sex.
Men 5 dage ud af 7 .... jeg vil tror det er sex....
Men det er mange gange man skal høre på det... Skynd dig at skrive et brev med lidt humor i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

Anonym trådstarter

lillemunk skriver:

Vi kunne heller ikke høre dem skændes, så vi var sikker på det var sex.
Men 5 dage ud af 7 .... jeg vil tror det er sex....
Men det er mange gange man skal høre på det... Skynd dig at skrive et brev med lidt humor i

Ja det er meget!!! Det er vildt meget. jeg er egentlig ligeglad, om folk så gør det hundred gange hver dag, jeg gider bare ikke hører på det.

Jeg kunne bære over hvis jeg havde hørt det nogen få gange, for så ville jeg også bare tænke, fedt hun får god sex.. men det kan jeg bare ikke i det her tilfælde.

Jeg har endnu ikke skrevet noget, tror lige jeg skal sove på det, og tænke på hvad jeg skal skrive til hende.

Anmeld

21. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det kan jeg godt huske... Det var bare væg-boerne da jeg var barn... Og jeg kan huske, det var svært for min mor at forklare mig hva de havde gang i. Det skal så siges, at moren og sønnen der boede der inde, begge to var syge i potten og sloges meget. Når de smed hinanden op af væggen til mit værelse, så tingene faldt ned af væggen... og råbte og skreg om hvem der havde røget hvems hash... IKKE rart. Men de blev aldrig smidt ud, fordi sønnen var hash-kammy med formandens søn... grr...

Men jeg kan godt huske hvordan det var. og vi kunne ikke flytte rundt på værelserne.

Men det er da godt de ikke er sådan nogen der gør det i hele lejlgheden så!!

Anmeld

21. marts 2010

lillemunk

heaven skriver:

fedt hun havde mod til at komme VÆK!!!! man hører jo tit at kvinderne ikke smutter selvom de bliver budt det væreste af det væreste... hvor må det have været svært at være vidne til !!!!

Jannie

Der gik helsigvis ikke længe, efter jeg havde hørt historien til hun var væk....
Kunne bare ikke ha jeg lå inde med den viden.
Min daværende kæreste... mødte ham(overboen) engang i byen efter hun var væk... hvor han sagde at vi var klar over hvad der var sket... og næste gang ville vi blande os.

Anmeld

21. marts 2010

lillemunk

Anonym skriver:

Ja det er meget!!! Det er vildt meget. jeg er egentlig ligeglad, om folk så gør det hundred gange hver dag, jeg gider bare ikke hører på det.

Jeg kunne bære over hvis jeg havde hørt det nogen få gange, for så ville jeg også bare tænke, fedt hun får god sex.. men det kan jeg bare ikke i det her tilfælde.

Jeg har endnu ikke skrevet noget, tror lige jeg skal sove på det, og tænke på hvad jeg skal skrive til hende.

Smiler jeg giver dig ret... engang imellem ville være oki ... men ikke 5 gangen om ugen. Den forelskelse må gerne snart ligge sig ... med mindre de er nymfomaner

Pøj pøj med brevet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.