Vi kan hører overborne når de boller!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2010

heaven

næste gang du møder hende i opgangen, så spørg hende da "guuuud - jeg er da overrrasket over du overhovedet kan gå, - det var da vist godt igår hva?....."

Ej - det gør man jo ikke..... men ja, jeg ville også nævne det, - kan sagtens forstå dig. Har selv været i samme situation med en overbo. Der kunne man også hører hvordan de bollede rundt i lejligheden - "nå, så er det spisebordet - et par min senere var det i køkkenet" osv osv...

Det er jo selvfølgelig forskelligt fra person til person hvordan man har det med sådan noget..... men for mig er det træls - jeg føler mig flov og føler jeg er vidne til noget meget privat, og dermed ikke har lyst til. Forstår du???

Nævn det...

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

Diana...

heaven skriver:

næste gang du møder hende i opgangen, så spørg hende da "guuuud - jeg er da overrrasket over du overhovedet kan gå, - det var da vist godt igår hva?....."

Ej - det gør man jo ikke..... men ja, jeg ville også nævne det, - kan sagtens forstå dig. Har selv været i samme situation med en overbo. Der kunne man også hører hvordan de bollede rundt i lejligheden - "nå, så er det spisebordet - et par min senere var det i køkkenet" osv osv...

Det er jo selvfølgelig forskelligt fra person til person hvordan man har det med sådan noget..... men for mig er det træls - jeg føler mig flov og føler jeg er vidne til noget meget privat, og dermed ikke har lyst til. Forstår du???

Nævn det...

Jannie

Ha ha ha Kanon :)

Jeg har boet i en stor lejlighed i københavn hvor jeg lejet det ene værelse ud til en ung pige som næsten altid havde hendes kæreste på besøg og hold K... hvor kunne hun SKRIGE ha ha :) Nå men en dag var min mindste lille søster på besøg og der var hun ikke så gammel og da de så kom hjem fra byen om natten ja så skulle de selvfølgelig lige hygge sig. Min lille søster kom løbende ind til mig og sagde at hun blev slået ha ha jeg lå og sov og sprang op og brød ind på værelset og hmm ja der lå de så  Hmm vi havde så en lang samtale dagen efter om at hun skulle dæmpe sig når min søster sov hos mig hvad hun gjorde meget. 4 dage efter opsagde hun sit værelse ha ha.

Det rør ikke mig at folk lamer lidt når de har sex det gør jeg da os selv, jeg synes kun det er fedt de hygger sig men når min lillesøster blev bange ha ha ja så måtte jeg jo sige noget :)

Anmeld

21. marts 2010

lillemunk

Hmm kan ikke lade værd med at tænke på, min gamle overbo.... troede også hun var skriger.... så jeg skrev et pænt brev og lagede det i post kassen...Næste dag kom hun besøg ....... med 1 blåt øje...
Så jeg håber at din overbo får god sex og ikke tæsk.

Min kæreste og jeg var sikker på at de dyrkede sex og tænkte hold da op de går til den.

Skriv et pænt brev det er mit forslag.

Anmeld

21. marts 2010

Anonym trådstarter

heaven skriver:

Nævn det...

Jannie

Haha, jeg havde faktisk tænkt på at sige det sådan, men aaarh, jeg tror ikke det falder i særlig god jord.

Nej jeg føler også jeg er vidne til noget meget privat, og jeg ønsker da egentlig heller ikke andre skal vide hvornår jeg har sex.. Lige præcis det med hvor i lejligheden det foregår, er det ikke andet end et par dage siden, hvor jeg sad og tænkte "om lidt der falder loftet simpelthen snart ned, og en sofa vil så lande ovenpå mig". Det er virkelig en ubehagelig situration...

Anmeld

21. marts 2010

heaven

lillemunk skriver:

Hmm kan ikke lade værd med at tænke på, min gamle overbo.... troede også hun var skriger.... så jeg skrev et pænt brev og lagede det i post kassen...Næste dag kom hun besøg ....... med 1 blåt øje...

Min kæreste og jeg var sikker på at de dyrkede sex og tænkte hold da op de går til den.

ej ej ej ej - det var dæleme da ikke godt, hva??? sikke et svin, håber da hun kom ud af det - måske hjalp du til ??

Jannie

Anmeld

21. marts 2010

heaven

Haha, jeg havde faktisk tænkt på at sige det sådan, men aaarh, jeg tror ikke det falder i særlig god jord.

Nej jeg føler også jeg er vidne til noget meget privat, og jeg ønsker da egentlig heller ikke andre skal vide hvornår jeg har sex.. Lige præcis det med hvor i lejligheden det foregår, er det ikke andet end et par dage siden, hvor jeg sad og tænkte "om lidt der falder loftet simpelthen snart ned, og en sofa vil så lande ovenpå mig". Det er virkelig en ubehagelig situration...

altså det er jo noget der foregår i deres eget hjem... og ja, det er rigtig fint at der er god sex, og helt lydløst kan man nok ikke forvente i lejlighed...

men det du fortæller om er jo voldsomt meget og meget støjende - jeg synes du skal sige det.... jeg ville dæleme v

ære træt af det, hvis det var mig.... måske er de ikke klar over der er så lydt/at de er så højlydte??

Jannie

Anmeld

21. marts 2010

Anonym trådstarter

lillemunk skriver:

De første gange jeg hørte det, var jeg faktisk ved at ringe til politiet. -Jeg var VIRKELIG tæt på! Jeg var helt sikker på den var gal, og at hun simpelthen blev banket. (burde egentlig have ringet, da jeg jo ikke kunne være hundred procent sikker og tænk hvis det havde været tilfældet &nbsp det lød som om hun virkelig røg rundt deroppe. Men jeg har fundet ud af at det ER sex. Altså det er jeg da næsten hundred på.. Jeg har da set dem være smaskforelsket mange gange udenfor opgangen, og de hverken råber eller noget deroppe. - hvilket jeg mener jeg burde kunne hører hvis det var tilfældet. ? ja og så foregår det hele tiden, i hvertfald 5 ud af ugens 7 dage vil jeg tro..

Anmeld

21. marts 2010

lillemunk

heaven skriver:

ej ej ej ej - det var dæleme da ikke godt, hva??? sikke et svin, håber da hun kom ud af det - måske hjalp du til ??

Jannie

Hun var bare væk en dag... så begyndte han at holde fester.
Mødte hende en dag i Netto, hvor hun fortalte hun var smuttede en dag mens han var på job. efter han havde slået hende.
Hunvar meget bange for ham, jeg lovede hende højt at jeg ikke ville sige noget eller bande mig.

Anmeld

21. marts 2010

Michael healer

Anonym skriver:

vi kan hører når overboerne har sex, for hun SKRIGER helt vildt + alle møblerne russer for vildt hen af gulvet. Det er en helt almindelig lejlighed, som egentlig burde være lydtæt, men NEJ åbenbart ikke når det kommer til dem der har sex.

Nu er spørgsmålet så: skal jeg sige det til dem? eller skal jeg bare lade stå til?
Jeg kan simpelthen ikke finde ud af det. Pigen deroppe kender jeg meget meget lidt, og er faktisk venner med hende på facebook, men kan jeg tillade mig og skrive det til hende? altså i en privat besked..

Hvad ville i sige til hvis i boede i lejlighed og underboen/overboen skrev de kunne hører jer knalde?

(vi har faktisk flyttet soveværelset i et andet rum, så vores ikke var over deres, da det faktisk er så slemt, vi synes det er på randen til at være klamt)

Hvis du føler , der er irreterende og gerne vil have det stoppet, ja så sig det på en pæn måde, i en pb på facebook.

Anmeld

21. marts 2010

heaven

lillemunk skriver:

Hun var bare væk en dag... så begyndte han at holde fester.
Mødte hende en dag i Netto, hvor hun fortalte hun var smuttede en dag mens han var på job. efter han havde slået hende.
Hunvar meget bange for ham, jeg lovede hende højt at jeg ikke ville sige noget eller bande mig.

fedt hun havde mod til at komme VÆK!!!! man hører jo tit at kvinderne ikke smutter selvom de bliver budt det væreste af det væreste... hvor må det have været svært at være vidne til !!!!

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.