Vi kan hører overborne når de boller!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2010

Leneur

Hi hi, jeg fik en gang skyld for at larme i den kategori der hedder sex. Det var min overbo der kom til mig men så kunne jeg fortælle ham at det altså var min underbo der var på skrigerstien, så hun har larmet kan i tro.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

charlottekri

du kan heller ikke bare lægge et anonymt brev i deres postkasse?? så kan det jo være fra lidt forskellige, tænker jeg. det var bare et forslag hvis du var bange for eventuelle stridigheder

Anmeld

21. marts 2010

Loggidut

vi kan hører når overboerne har sex, for hun SKRIGER helt vildt + alle møblerne russer for vildt hen af gulvet. Det er en helt almindelig lejlighed, som egentlig burde være lydtæt, men NEJ åbenbart ikke når det kommer til dem der har sex.

Nu er spørgsmålet så: skal jeg sige det til dem? eller skal jeg bare lade stå til?
Jeg kan simpelthen ikke finde ud af det. Pigen deroppe kender jeg meget meget lidt, og er faktisk venner med hende på facebook, men kan jeg tillade mig og skrive det til hende? altså i en privat besked..

Hvad ville i sige til hvis i boede i lejlighed og underboen/overboen skrev de kunne hører jer knalde?

(vi har faktisk flyttet soveværelset i et andet rum, så vores ikke var over deres, da det faktisk er så slemt, vi synes det er på randen til at være klamt)

Bor du i nørresundby? og er det dig der altid banker vi vores gulv når vi boller...ha ha....det er gas!

ingen kommentare ud over at du måske bare skal anskaffe dig nogle ørepropper...fnis.

Anmeld

21. marts 2010

Vingummien

Hvis du ikke rigtigt snakker med hende tror jeg det vil være vildt pinlig for hende hvis du sger det til hende hehe så vil hun jo aldrig nyde sex igen når hun hele tiden skal tænke over det

Og lidt akavet tror jeg.

Anmeld

21. marts 2010

Faith

Anonym skriver:

vi kan hører når overboerne har sex, for hun SKRIGER helt vildt + alle møblerne russer for vildt hen af gulvet. Det er en helt almindelig lejlighed, som egentlig burde være lydtæt, men NEJ åbenbart ikke når det kommer til dem der har sex.

Nu er spørgsmålet så: skal jeg sige det til dem? eller skal jeg bare lade stå til?
Jeg kan simpelthen ikke finde ud af det. Pigen deroppe kender jeg meget meget lidt, og er faktisk venner med hende på facebook, men kan jeg tillade mig og skrive det til hende? altså i en privat besked..

Hvad ville i sige til hvis i boede i lejlighed og underboen/overboen skrev de kunne hører jer knalde?

(vi har faktisk flyttet soveværelset i et andet rum, så vores ikke var over deres, da det faktisk er så slemt, vi synes det er på randen til at være klamt)

Jeg synes godt man kan tillade sig at "brokke" sig over det hvis det er i så stort et omfang som du beskriver. Det er sku da belastende! Ja det er da fedt hun får go sex, men behøver hun skilte med det konstant....

Synes da du skal skrive en besked til hende på FB. Det tror jeg jeg ville ha gjort. Det behøver jo ikke være i en træls tone.

Håber snart du får fred for stønneren.

Anmeld

21. marts 2010

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar.

Ja, det bliver da vildt pinligt for hende, men omvendt er det altså også lidt akavet og stå og snakke med hende, og jeg konstant tænker på hende som "stønneren" og jeg ved hun ikke ved det.

Med hensyn til det anonyme brev bliver den lidt svær, da det kun er os der bor i lejligheds-komplekset. Vi har ingen andre hverken over dem eller under os. Så brevet vil kun kunne komme fra os.. :/

Men jeg tror jeg prøver om jeg kan skrive det i et privat brev på FB, med lidt humor indi, som nogen af jer nævner..

Anmeld

21. marts 2010

Anonym trådstarter

suanne85 skriver:

Hvis du ikke rigtigt snakker med hende tror jeg det vil være vildt pinlig for hende hvis du sger det til hende hehe så vil hun jo aldrig nyde sex igen når hun hele tiden skal tænke over det

Og lidt akavet tror jeg.

jamen, med alt det hun stønner, så må hun have nydt det så meget hun ikke behøver nyde det resten af hendes liv

Anmeld

21. marts 2010

LouiseNielsen

Hejsa

Vi kan også høre når vores overbo har sex, men helt ærligt det rør mig ikke.... Jeg syntes da bare det er fedt at tænke på to mennesker har det dejligt sammen!! Det er jo det mest naturlige i verden....

Havde det været noget vi vågner af om natten, eller ikke kunne falde i søvn for om aftenen, jo så kunne jeg måske finde på at nævne det for dem på en pæn måde, men ellers er det ikke noget jeg vil blande mig i....

Jeg tænker overhovedet heller ikke på om jeg skriger for højt under sex (før bagefter)

Anmeld

21. marts 2010

saxa

Haha.. Gad vide om jeres overbo er vores gamle underbo - for hun var også en meget højlydt, skingrene skriger Vi boede et sted hvor underboen som sagt var skriger og overboen (fyren) var en prustende okse.. hehe.. Mega belastende - da der altid var en af dem der skulle hygge.. Og der tænkte jeg da også selv over, nogle gange, så må de jo også kunne høre os. Men ingen af os klagede, og kunne heller ikke få mig til at klage - for det måtte bare være så pinligt for personen.

Nu bor vi heldigvis et sted uden over- eller underboer, kun os selv

Anmeld

21. marts 2010

Vingummien

Anonym skriver:

jamen, med alt det hun stønner, så må hun have nydt det så meget hun ikke behøver nyde det resten af hendes liv

Haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.