Vi kan hører overborne når de boller!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.241 visninger
34 svar
0 synes godt om
21. marts 2010

Anonym trådstarter

vi kan hører når overboerne har sex, for hun SKRIGER helt vildt + alle møblerne russer for vildt hen af gulvet. Det er en helt almindelig lejlighed, som egentlig burde være lydtæt, men NEJ åbenbart ikke når det kommer til dem der har sex.

Nu er spørgsmålet så: skal jeg sige det til dem? eller skal jeg bare lade stå til?
Jeg kan simpelthen ikke finde ud af det. Pigen deroppe kender jeg meget meget lidt, og er faktisk venner med hende på facebook, men kan jeg tillade mig og skrive det til hende? altså i en privat besked..

Hvad ville i sige til hvis i boede i lejlighed og underboen/overboen skrev de kunne hører jer knalde?

(vi har faktisk flyttet soveværelset i et andet rum, så vores ikke var over deres, da det faktisk er så slemt, vi synes det er på randen til at være klamt)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

oo

hmm...jeg har aldirg boet i en lejlighed hvor jeg IKKE kunne høre naboerne knalde!! Hvis det virkelig er et problem for jer, så synes jeg da du skal skrive det til hende, men hvis det er noget I kan grine lidt af, så fred være med det. Det er da kun dejligt hun får god sex

Anmeld

21. marts 2010

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

hmm...jeg har aldirg boet i en lejlighed hvor jeg IKKE kunne høre naboerne knalde!! Hvis det virkelig er et problem for jer, så synes jeg da du skal skrive det til hende, men hvis det er noget I kan grine lidt af, så fred være med det. Det er da kun dejligt hun får god sex

Jeg kan kun give dig ret i, at det er godt hun (tydeligvis) får god sex. Men hold nu op det er seriøst en belastning. Det er  hele riden. Jeg gider jo ikke vide hvornår DE har sex. Jeg har sgu nok med mit eget sexliv

Ej... Men jeg kan bare ikke finde ud af, om det kan give lidt stridigheder! Eller om man selv ville have de sagde det hvis det var mig..?

Anmeld

21. marts 2010

oo

Anonym skriver:

Jeg kan kun give dig ret i, at det er godt hun (tydeligvis) får god sex. Men hold nu op det er seriøst en belastning. Det er  hele riden. Jeg gider jo ikke vide hvornår DE har sex. Jeg har sgu nok med mit eget sexliv

Ej... Men jeg kan bare ikke finde ud af, om det kan give lidt stridigheder! Eller om man selv ville have de sagde det hvis det var mig..?

jeg ville ikke blive decideret vred hvis jeg fik en mail fra naboen om, at de altså kunne høre mig når vi knaldede...egentlig ville jeg tænke, at de sagde det af hensyn til mig, fordi jeg måske ikke var klar over hvor lydt det var og de tænkte at jeg måske ikke ville bryde mig om at alle andre kunne følge med. så skriv da bare en besked til hende...men jeg ville nok holde den i en halvmunter tone

Anmeld

21. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg kunne da godt finde på at give hende et diskret hint på facebook hvis jeg f.eks. ikke kunne sove for bare sexlarm - men vær forberedt på at det måske nok ikke gør den store forskel - dete r jo ikke sikkert hun kan styre det... Og som I er inde på så er det jo helt normalt når man bor i lejlighed at man kommer hinanden lidt mere ved end ellers

Rosa - selv en skriger...

Anmeld

21. marts 2010

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

jeg ville ikke blive decideret vred hvis jeg fik en mail fra naboen om, at de altså kunne høre mig når vi knaldede...egentlig ville jeg tænke, at de sagde det af hensyn til mig, fordi jeg måske ikke var klar over hvor lydt det var og de tænkte at jeg måske ikke ville bryde mig om at alle andre kunne følge med. så skriv da bare en besked til hende...men jeg ville nok holde den i en halvmunter tone

Ja okay.. Jeg skal lige samle mig mod til at skrive til hende Gør det måske ikke lige nu, da jeg faktisk skrev det første af indlægget fordi de netop har sex nu, og jeg faktisk er ved at være halvtræt af det. Så jeg tror vreden vil komme lidt ind i beskeden :/

Anmeld

21. marts 2010

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Jeg kunne da godt finde på at give hende et diskret hint på facebook hvis jeg f.eks. ikke kunne sove for bare sexlarm - men vær forberedt på at det måske nok ikke gør den store forskel - dete r jo ikke sikkert hun kan styre det... Og som I er inde på så er det jo helt normalt når man bor i lejlighed at man kommer hinanden lidt mere ved end ellers

Rosa - selv en skriger...

Ja, det tror jeg jeg vil gøre, når vreden er drevet lidt væk..

Jeg er selv en lille skriger, men efter vi har hørt dem ovenpå, tænker jeg faktisk meget over det, og mener altså, at man godt ville kunne styre sig LIDT.. Jeg har selv dæmpet mig meget efter det her

Anmeld

21. marts 2010

Tkcuf

Lol.. Er du vores nabo? I så fald undskyld

Haha.. Ej synes det er lidt sjovt. Tror sgu også vi larmer en del- men vi har aldrig fået klager. Men, ville på den anden side blive ret irriteret hvis andre blandede sig i hvad jeg laver i mit hjem.. (med mindre larmen var efter kl 22- hvor der skal være stille )

Anmeld

21. marts 2010

Anonym trådstarter

Vigsen89 skriver:

Lol.. Er du vores nabo? I så fald undskyld

Haha.. Ej synes det er lidt sjovt. Tror sgu også vi larmer en del- men vi har aldrig fået klager. Men, ville på den anden side blive ret irriteret hvis andre blandede sig i hvad jeg laver i mit hjem.. (med mindre larmen var efter kl 22- hvor der skal være stille )

Nej... Det er du ikke. Overboen har ikke profil her. Det er jeg ret sikker på, men man kan jo aldrig vide hvem der lurer med, og måske lidt træls at alle på en hjemmeside ved det så

Men jeg ved godt det med at blande sig, men omvendt er det sguda også lidt pinligt for dem.. Jeg ville i hvertfald synes det var VOLD pinligt. ?

Anmeld

21. marts 2010

CamillaT89

Jeg kunne godt finde på, at skrive en mail til hende på facebook, hvis det var mig. Måske bare gøre lidt sjov med det. Så er hun da i hvert fald bevidst om, at det rent faktisk godt kan høres

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.