Hvor vil I helst ikke spare?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2010

JustAnotherName

Jeg synes faktisk ikke jeg har noget jeg ikke vil spare på. Jeg kan godt lide min datter går i lækkert tøj, men køber stort set altid brugt på trendsales. Det mærke af sko hun bruger finder jeg ofte på tilbud osv osv. Tror sgu jeg er lidt nærrig, men når jeg nu ved jeg kan finde de ting jeg vil have på tilbud, så er det da dumt ikke at lede efter dem.

Hilsen Tina aka miss hard-ass dér er fuldkommen ligeglad med hvilket toiletpapir dér er på badeværelset, det har alligevel altid det samme formål!

Der er jeg FULDSTÆNDIG ligesom dig.
Bortset fra toiletpapir, det skal helst gerne være tykt og blødt.
Men det andet KAN da også bruges. Men ofte er der tilbud på det bløde/soft toiletpapir, så foretrækker jeg at købe det.
Men mht. alt muligt andet, der er jeg ikke så kritisk.

Mine piger får MASSER af tøj - ofte mærkevare lækkert tøj fra mormor (købt på lagersalg mm), hvor imod jeg IKKE har råd til at købe de dyre mærker selv, men i stedet køber meget brugt.
Synes ind imellem jeg har lavet nogle suveræn fede fund.

Egentlig er jeg imod at genbruge sko, da alle fodformer er forskellige, og børns meget bløde fødder, nemt kan ændre uheldig svej efter andres slid, hvis skoene har været brugt før, og den tidligere ejer f.eks gik skævt, på indersiden af foden eller lignende.
MEN min yngste datter har endnu en alder, hvor hun ikke er oppe og GÅ, men kravler rundt og kun bruger helt bløde futter / begyndersko. Og jeg har f.eks. fundet et par virkelig velholdte (MEGET LIDT BRUGTE) BUNDGAARD sølv-sko til hende. De lå stadig i æsken som de var købt i,
og prisen stod udenpå kassen = 299,- .....JEG GAV 10 KRONER FOR DEM!! 

Når sådan KUP kan lade sig gøre, så indrømmer jeg gerne, at jeg simpelthen er for fattig og for nærrig til, at give 299 kroner for et par futter i størrelse 16, når det er så utrolig kort tid at de kan bruges. Og når de er så lidt brugte, og bløde og dermed ingen skade kan gøre ved min datters fødder. Så sparer jeg gerne de 289 kroner ved at købe nogle som har været brugt en smule før.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

oo

pitabrød! det SKAL være "Gamle Mølle" pitabrød fra Netto...de andre er simpelthen for klamme

Anmeld

21. marts 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg vil helst ikke spare på kød og grøntsager, fodtøj (gælder os alle i huset), tøj generelt, hårshampoo/balsam (vil helst have redken fra frisøren)...uha, jamen der er mange ting.

Vil da helst ikke spare nogle steder, eller gå på kompromi med nogle ting, men det er jo desværre en nødvendighed, da vi ellers ikke ville have råd til hus og have

Anmeld

21. marts 2010

MariaJ

Sund mad - frisk frugt og grønt koster en formue her hvor vi bor, men det vil jeg bare ikke gå på kompromis med og vil hverken undvære og købe grønt på dåse. Jeg betaler også gerne ekstra for økologisk mad og andre miljøvenlige produkter, hvis det er muligt at få det.

Jeg er generelt skeptisk til superbillige ting (fx tøj). Jeg mener ikke genbrug, men ting i billigforretninger, der bare ikke koster så meget som nye. Jeg synes erfaringen viser at det næsten altid er noget bras og alligevel skal skiftes ud hurtigt. Jeg er slet ikke noget brug-og-smid-væk menneske, og synes det er spild af ressourcer at smide ting ud der næsten lige er købt, fordi de går i stykker med det samme. Jeg er ligeglad med mærkevarer, men prøver at købe ting, jeg tror kan holde et stykke tid. 

Maria

Anmeld

21. marts 2010

myprincess

Det kan godt være at Neutral ikke er dyrt, men jeg køber det jo stadig ikke for at spare Jeg er sikker på at man sagtens kan finde alle produkterne billigere hvis man f.eks gik i Lidl og købte tyske mærker Så jo for mig er det et sted jeg ikke vil spare på, det skal kun være det mærke, eller andre der er astma/allergi og svanemærket

Anmeld

21. marts 2010

sarahb

Jeg vil bestemt ikke spare på mad... Kunne aldrig leve af havregrød eller ikke have en ordenlig madpakke med til ungerne .. Også hvis vi bestiller ude er det ikke mc d. Eller lokale pizzaria. Så er der lækre steder med friske råvarer og med retter hvor der både er energi og nærring..
Jeg vil heller ikke sparre på mit barns oplevelser... Vi skal de det vi har lyst til og få alle de oplevelser mens vi er her..
Vil heller ikk sparre på barnevogn, klapvogn, autostol, cykelhjelm osv. Der vl jeg bare ikk gå på kompromi..
Jeg køber utroligt meget mærketøj til vores søn men finder det gerne på tilbud i vores ynglings butikker.. Men er heller ikke bleg for at gå i name it og hogm.. Dog vil jeg ikke købe strømpe bukser osv i Bilka m.m da jeg synes kvaliteten er tam..
Min mascara er noget jeg aldrig vil sparre på.... Jeg skal have min ysl og vil aldrig købe en anden. Det er bare den perfekte til mig..
Heller ikk på legetøj til mit barn men det er den simple grund. Kvalitet... Det må meget gerne holde til næste barn så vil jeg hellere give det ekstra

Anmeld

21. marts 2010

MorTilGustav

Jeg må indrømme at jeg får et kæmpe kick ud af at spare penge  Har levet udelukkende på SU de sidste 5 år, så der lærer man at leve for få penge. Og det kan sagtens lade sig gøre hvis bare man tænker sig om! Ingen impulskøb nede på tanken (hvor ALT jo er MEGA dyrt) og meget få luksusgoder som bio-ture osv. Man ka da vente til filmen kommer på dvd og så låne den af en ven  
Og baby-udstyr er det nemt at finde på dba.dk og guloggratis.dk hvor der er mange rigtig gode mærker rigtig billigt (fik f.eks. en Recaro autostol til 300 kr og en Brio tremmeseng til 400..)
Men ja, må indse at mine oldgamle vintersko døde denne vinter så næste gang må jeg altså ofre omkring de 1000 kr for nogle ordentlige fra Ecco..

Anmeld

21. marts 2010

Ansemusen

pitabrød! det SKAL være "Gamle Mølle" pitabrød fra Netto...de andre er simpelthen for klamme

Neeej, og nu har jeg lige købt Pitabrød i Super Brugsen, fordi jeg syntes de var blødere at mærke på (mere friske) end dem fra netto. Skal have dem i aften! Så må vi se om de er klamme, haha!

Anmeld

21. marts 2010

oo

Ansemusen skriver:

Neeej, og nu har jeg lige købt Pitabrød i Super Brugsen, fordi jeg syntes de var blødere at mærke på (mere friske) end dem fra netto. Skal have dem i aften! Så må vi se om de er klamme, haha!

vu købte nogen der lignede de gode fra netto i føtex igår, men neeeeeeeej! de gik fuldkommen fra hinanden da vi skulle åbne dem og "jacobs pitabrød" mærket er jo bare

Anmeld

21. marts 2010

Ansemusen

Tjuhl skriver:

vu købte nogen der lignede de gode fra netto i føtex igår, men neeeeeeeej! de gik fuldkommen fra hinanden da vi skulle åbne dem og "jacobs pitabrød" mærket er jo bare

Åh nej, HADER pita brød der går i stykker, det ødelægger ligesom det hele!! Måske jeg selv skulle bage nogle og have i baghånden, hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.