Jeg synes faktisk ikke jeg har noget jeg ikke vil spare på. Jeg kan godt lide min datter går i lækkert tøj, men køber stort set altid brugt på trendsales. Det mærke af sko hun bruger finder jeg ofte på tilbud osv osv. Tror sgu jeg er lidt nærrig, men når jeg nu ved jeg kan finde de ting jeg vil have på tilbud, så er det da dumt ikke at lede efter dem.
Hilsen Tina aka miss hard-ass dér er fuldkommen ligeglad med hvilket toiletpapir dér er på badeværelset, det har alligevel altid det samme formål!
Der er jeg FULDSTÆNDIG ligesom dig.
Bortset fra toiletpapir, det skal helst gerne være tykt og blødt.
Men det andet KAN da også bruges. Men ofte er der tilbud på det bløde/soft toiletpapir, så foretrækker jeg at købe det.
Men mht. alt muligt andet, der er jeg ikke så kritisk.
Mine piger får MASSER af tøj - ofte mærkevare lækkert tøj fra mormor (købt på lagersalg mm), hvor imod jeg IKKE har råd til at købe de dyre mærker selv, men i stedet køber meget brugt.
Synes ind imellem jeg har lavet nogle suveræn fede fund.
Egentlig er jeg imod at genbruge sko, da alle fodformer er forskellige, og børns meget bløde fødder, nemt kan ændre uheldig svej efter andres slid, hvis skoene har været brugt før, og den tidligere ejer f.eks gik skævt, på indersiden af foden eller lignende.
MEN min yngste datter har endnu en alder, hvor hun ikke er oppe og GÅ, men kravler rundt og kun bruger helt bløde futter / begyndersko. Og jeg har f.eks. fundet et par virkelig velholdte (MEGET LIDT BRUGTE) BUNDGAARD sølv-sko til hende. De lå stadig i æsken som de var købt i,
og prisen stod udenpå kassen = 299,- .....JEG GAV 10 KRONER FOR DEM!! 
Når sådan KUP kan lade sig gøre, så indrømmer jeg gerne, at jeg simpelthen er for fattig og for nærrig til, at give 299 kroner for et par futter i størrelse 16, når det er så utrolig kort tid at de kan bruges. Og når de er så lidt brugte, og bløde og dermed ingen skade kan gøre ved min datters fødder. Så sparer jeg gerne de 289 kroner ved at købe nogle som har været brugt en smule før.
Anmeld