Hvor vil I helst ikke spare?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2010

Pia.

Eva skriver:

Jeg sparer gerne på det hele hvis det giver mig tid med drengen, så mit liv er vel egentlig ret sparsommeligt

Men altså, jeg vil ikke spare på mine ungers liv...nu skal jeppe på privatskole og det er virkelig (for) dyrt for mig, men det kan ikke gå som det gør nu, så det er sådan det bliver.

Tænker...hvad vil jeg ikke spare på, kan slet ikke komme på noget...altså fodtøj køber jeg dyre mærker, men vil da spare på det så køber kun på tilbud.

Så smukke Pia, jeg er åbenbart en der bare sparer eller ikke har områder der er meget vigtige..

Knus Eva..

Tror du misforstod mig lidt... - jeg spare da også gerne tiden på noget - for at bruge den på børnene...

Nu mente jeg mere matrielle ting - så som at tørre sig i numsen med X-tra toilet papir eller lambi eller vaske hår i det samme som man vasker krop i ude lukkende for at spare... - Det er her jeg "forkæler" mig selv, eller bare har taget et valg...

Ikke så meget tiden og selve det at spare... for kan jeg spare så gør jeg det bestemt og holder da øje med hvornår der er tilbud på "mine" produkter, og køre derfor gerne efter det..

f.eks - var der en dejlige veninde der engang lærte mig at bruge en død lækker mascara - så her spare jer heller ikke mere

Møs og dejlig lørdag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

Honningblomst

Pia. skriver:

Tror du misforstod mig lidt... - jeg spare da også gerne tiden på noget - for at bruge den på børnene...

Nu mente jeg mere matrielle ting - så som at tørre sig i numsen med X-tra toilet papir eller lambi eller vaske hår i det samme som man vasker krop i ude lukkende for at spare... - Det er her jeg "forkæler" mig selv, eller bare har taget et valg...

Ikke så meget tiden og selve det at spare... for kan jeg spare så gør jeg det bestemt og holder da øje med hvornår der er tilbud på "mine" produkter, og køre derfor gerne efter det..

f.eks - var der en dejlige veninde der engang lærte mig at bruge en død lækker mascara - så her spare jer heller ikke mere

Møs og dejlig lørdag...

Der tror jeg bare ikke jeg har noget.. og så er det lidt rigtigt at jeg sparer for at kunne have råd til at have tid...smiler- giver det mening..

Men altså, at få ungerne i privatskole frem for den her sørgelige folkeskole, det vil jeg ikke spare på...

Ej, det er da træls jeg ikke har noget...hmm...ej...har jeg virkelig intet...jo for pokker, min plastikkirurg, der valgte jeg jo en dyr en..

Knus til dig smukke...

Anmeld

20. marts 2010

ekzunz

Jeg vil da gerne spare på det hele. Derfor går jeg på lagersalg og udsalg osv, for jeg synes da det er fantastisk at spare 50% på en bluse eller lign.

Fx. mht. shampoo, så er der ikke kun ét mærke som dur, og dem som jeg finder gode nok køber jeg så på tilbud i Netto - fx. El'vital og Gliss - og til mig selv køber jeg Stuhr Family når den er på tilbud i Netto - men det er dén jeg vil ha

Og jeg vil også have ordentligt toiletpapir, men jeg køber så det gode i Netto - jeg ville aldrig købe Lambi osv i Brugsen, da jeg synes det er vanvittige priser.

Og jeg drikker kun Pepsi Max, men jeg henter det helst i Fleggaard til 80-90 kr. for 18 stk. 1 1/2 l. i stedet for 21 kr. i Brugsen.

Så jeg vil spare på alt - også det jeg bare må have....

Anmeld

20. marts 2010

Laulund87

Min hund skal have vaccinationer og sundhedstjek selvom det er dyrt. Og så sparer jeg ikke på noget når det drejer sig om min datter

Anmeld

20. marts 2010

Ansemusen

Igen et af mine lidt sjove spørgsmål...

Men en tanke jeg nu alligevel fik, fordi der er en del områder jeg bare ikke vil spare på....

Dog elsker jeg at spare penge og nyder når der et tilbud...

Men Her kommer min lille liste...

- Toiletpapir og køkkenrulle - hadder når det er sådan noget tynd noget, hvor fingrene næsten smutter igennem...

- Shampoo og Balsam, der har jeg også mine farvorit mærker (helst Elvital) og her spare jeg kun hvis der er tilbud.

- Kød, kunne ikke drømme om at købe kød i f.eks netto m.m - da jeg vil have mit kød frisk hakket/skåret og ikke noget der er pakke og kan holde sig i op til 7 dage og evt. er gasset...

- Hundemad og katte mad (og her nytter det ikke noget at fortælle mig noget andet) da mine dyr trives på dyrlægens fodder og jeg veælger at tro på det er det bedste.

- Mine børns fodtøj, selvom Bilka uden tvivl har noget lækker som med sikkerhed er godt, så føler jeg det bare rart med at iføre mine børn i noget som jeg med sikkerhed ved de trives, ca.8 timer dagligt, i...

- En del af deres tøj, men dette er ikke et krav, nok mere en smags sag.

Det var lige hvad jeg kunne komme på....

Nogen af jer der har samme idéer som jeg, eller noget hvor I bare ikke vil spare...

Knus Pia...

Det bedste for hunde og katte er Barf (bones and raw food)  Så hvis du vil give dem det bedste, så er det helt klart det du skal give! Jeg skiftede for halvandet års tid siden til kød med ben og brusk, og mine dyrs pels, tænder og energiniveau er blevet helt ekstremt meget bedre og de har mindre afføring, fordi de udnytter foderet bedst, super dejlig at se dem blomstre så meget op
Vil du ikke give kød, er Origen, Acana Kitten og Ziwipeak det bedste indenfor tørfoder, fordi det ikke indeholder korn, ris osv. noget som især katte slet slet ikke har godt af og som hunde har bedst af at undvære! Det fås som regel ikke hos dyrlægen med fx. i Rigtighundemad.dk's butikker. Tjek det ud  og skriv endelig hvis du vil vide mere og barf!

Nå lige off topic- og dog, noget jeg ikke vil spare på!

Derudover vil jeg ikke spare på maden (kan sagtens køde tilbud, kød i Netto osv. Men vil ikke spise kedelig billig mad til hverdag, da jeg elsker mad!).

Og jeg vil ikke spare på min søns velvære, altså skal kropsprodukter osv. være uden parabener, parfume, farve osv. Det betaler jeg gerne ekstra for!

Ja det er vidst det, må jo sætte tæring efter næring. Men ynder at tage os råd til at gå i bif, ud at spise osv. hver måned!

Anmeld

20. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg vil ikke spare på plejeprodukter som shampoo/balsam/sæbe til kroppen - det skal være økologisk, bio-nedbrydeligt, parabenefrit og helst gerne uparfumeret/astma-allergiomærket...  Samme med vores vaskepulver. Det hænger sammen emd at min kæreste er både astmatiker og multiallergiker, så jeg tager ingen chancer.

Så vil jeg helst spise fairtrade og altid økogrøntsager, drikke økomælk og spise økobrød og -pålæg.

Men hvor kunne jeg godt spare på andre ting, som f.eks. el (glemmer tit at slukke lys/tv efter mig), vand (tager ret lange bade her under graviditeten) og tøj/babyudstyr... Det er lidt pinligt til tider..

Anmeld

20. marts 2010

ekzunz

Nu bliver der spurgt hvor man ikke vil spare - det tolker jeg som "hvor er i villige til at bruge mange penge".

Når jeg så læser besvarelserne, så er der meget stor fokus på bl.a. Neutral - men det er da ikke dyrt??!! Det køber jeg da altid på tilbud i Netto - så koster en Shampoo ca. 16 kr. - det er da billigt Det samme gælder for Neutrals vaskepulver mv. - det er da ligeså tit på tilbud som Biotex og lign. - og koster da det samme.

Derma er også godkendt efter alle kunstens regler - og er da også ofte på tilbud rundt omkring - og selv om det ikke er på tilbud, så er det jo ikke dyrere end så meget andet.

Så er det jo kvaliteten og ikke prisen der er parametret.

Anmeld

20. marts 2010

N&J

Der er vist kun to ting hvor jeg virkelig ikke tænker over at spare på:

* Sko til min datter

* Toiletpapir

Men bleer, alt til krop, hår, ansigt, til Nikita køber jeg kun hvad jeg mener er "sikker", men altid på tilbud..

Jeg er nok hvad man kalder en tilbudsjæger...  hehe det er nærmest blevet en hel disiplin

Anmeld

20. marts 2010

qp

Når jeg skal have SLIK til mig selv kigger jeg ikke på prisen, jeg køber liiige just hvad jeg har lyst til.

Hvis jeg er i byen køber jeg de drinks og så mange af dem jeg har lyst til.

Sko til min søn skal der heller ikke spares på.

Overtøj til min søn sparer jeg ikke på.

Sko til mig selv sparer jeg ikke på.

Coca cola selvfølgelig.

PS... Faktas toiletpapir er faktisk ret så god til prisen, skulle jeg hilse og sige fra Fru Anus

Anmeld

21. marts 2010

TbCp

Jeg synes faktisk ikke jeg har noget jeg ikke vil spare på. Jeg kan godt lide min datter går i lækkert tøj, men køber stort set altid brugt på trendsales. Det mærke af sko hun bruger finder jeg ofte på tilbud osv osv. Tror sgu jeg er lidt nærrig, men når jeg nu ved jeg kan finde de ting jeg vil have på tilbud, så er det da dumt ikke at lede efter dem.

Hilsen Tina aka miss hard-ass dér er fuldkommen ligeglad med hvilket toiletpapir dér er på badeværelset, det har alligevel altid det samme formål!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.