Igen et af mine lidt sjove spørgsmål...
Men en tanke jeg nu alligevel fik, fordi der er en del områder jeg bare ikke vil spare på....
Dog elsker jeg at spare penge og nyder når der et tilbud...
Men Her kommer min lille liste...
- Toiletpapir og køkkenrulle - hadder når det er sådan noget tynd noget, hvor fingrene næsten smutter igennem...
- Shampoo og Balsam, der har jeg også mine farvorit mærker (helst Elvital) og her spare jeg kun hvis der er tilbud.
- Kød, kunne ikke drømme om at købe kød i f.eks netto m.m - da jeg vil have mit kød frisk hakket/skåret og ikke noget der er pakke og kan holde sig i op til 7 dage og evt. er gasset...
- Hundemad og katte mad (og her nytter det ikke noget at fortælle mig noget andet) da mine dyr trives på dyrlægens fodder og jeg veælger at tro på det er det bedste.
- Mine børns fodtøj, selvom Bilka uden tvivl har noget lækker som med sikkerhed er godt, så føler jeg det bare rart med at iføre mine børn i noget som jeg med sikkerhed ved de trives, ca.8 timer dagligt, i...
- En del af deres tøj, men dette er ikke et krav, nok mere en smags sag.
Det var lige hvad jeg kunne komme på....
Nogen af jer der har samme idéer som jeg, eller noget hvor I bare ikke vil spare...
Knus Pia...
Det bedste for hunde og katte er Barf (bones and raw food)
Så hvis du vil give dem det bedste, så er det helt klart det du skal give! Jeg skiftede for halvandet års tid siden til kød med ben og brusk, og mine dyrs pels, tænder og energiniveau er blevet helt ekstremt meget bedre og de har mindre afføring, fordi de udnytter foderet bedst, super dejlig at se dem blomstre så meget op 
Vil du ikke give kød, er Origen, Acana Kitten og Ziwipeak det bedste indenfor tørfoder, fordi det ikke indeholder korn, ris osv. noget som især katte slet slet ikke har godt af og som hunde har bedst af at undvære! Det fås som regel ikke hos dyrlægen med fx. i Rigtighundemad.dk's butikker. Tjek det ud
og skriv endelig hvis du vil vide mere og barf!
Nå lige off topic- og dog, noget jeg ikke vil spare på!
Derudover vil jeg ikke spare på maden (kan sagtens køde tilbud, kød i Netto osv. Men vil ikke spise kedelig billig mad til hverdag, da jeg elsker mad!).
Og jeg vil ikke spare på min søns velvære, altså skal kropsprodukter osv. være uden parabener, parfume, farve osv. Det betaler jeg gerne ekstra for!
Ja det er vidst det, må jo sætte tæring efter næring. Men ynder at tage os råd til at gå i bif, ud at spise osv. hver måned!