Hvor vil I helst ikke spare?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.441 visninger
44 svar
0 synes godt om
20. marts 2010

Pia.

Igen et af mine lidt sjove spørgsmål...

Men en tanke jeg nu alligevel fik, fordi der er en del områder jeg bare ikke vil spare på....

Dog elsker jeg at spare penge og nyder når der et tilbud...

Men Her kommer min lille liste...

- Toiletpapir og køkkenrulle - hadder når det er sådan noget tynd noget, hvor fingrene næsten smutter igennem...

- Shampoo og Balsam, der har jeg også mine farvorit mærker (helst Elvital) og her spare jeg kun hvis der er tilbud.

- Kød, kunne ikke drømme om at købe kød i f.eks netto m.m - da jeg vil have mit kød frisk hakket/skåret og ikke noget der er pakke og kan holde sig i op til 7 dage og evt. er gasset...

- Hundemad og katte mad (og her nytter det ikke noget at fortælle mig noget andet) da mine dyr trives på dyrlægens fodder og jeg veælger at tro på det er det bedste.

- Mine børns fodtøj, selvom Bilka uden tvivl har noget lækker som med sikkerhed er godt, så føler jeg det bare rart med at iføre mine børn i noget som jeg med sikkerhed ved de trives, ca.8 timer dagligt, i...

- En del af deres tøj, men dette er ikke et krav, nok mere en smags sag.

Det var lige hvad jeg kunne komme på....

Nogen af jer der har samme idéer som jeg, eller noget hvor I bare ikke vil spare...

Knus Pia...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

Diana...

Pia. skriver:

Igen et af mine lidt sjove spørgsmål...

Men en tanke jeg nu alligevel fik, fordi der er en del områder jeg bare ikke vil spare på....

Dog elsker jeg at spare penge og nyder når der et tilbud...

Men Her kommer min lille liste...

- Toiletpapir og køkkenrulle - hadder når det er sådan noget tynd noget, hvor fingrene næsten smutter igennem...

- Shampoo og Balsam, der har jeg også mine farvorit mærker (helst Elvital) og her spare jeg kun hvis der er tilbud.

- Kød, kunne ikke drømme om at købe kød i f.eks netto m.m - da jeg vil have mit kød frisk hakket/skåret og ikke noget der er pakke og kan holde sig i op til 7 dage og evt. er gasset...

- Hundemad og katte mad (og her nytter det ikke noget at fortælle mig noget andet) da mine dyr trives på dyrlægens fodder og jeg veælger at tro på det er det bedste.

- Mine børns fodtøj, selvom Bilka uden tvivl har noget lækker som med sikkerhed er godt, så føler jeg det bare rart med at iføre mine børn i noget som jeg med sikkerhed ved de trives, ca.8 timer dagligt, i...

- En del af deres tøj, men dette er ikke et krav, nok mere en smags sag.

Det var lige hvad jeg kunne komme på....

Nogen af jer der har samme idéer som jeg, eller noget hvor I bare ikke vil spare...

Knus Pia...

Jamen jeg kan lige så godt kopier dit indlæg det er præcis de samme steder jeg bare ikke vil spare. 

Kram

Anmeld

20. marts 2010

Pia.

Di. skriver:

Jamen jeg kan lige så godt kopier dit indlæg det er præcis de samme steder jeg bare ikke vil spare. 

Kram

Jamen det var da dejligt, så det ikke kun er mig... min exmand syntes en del af det er noget "pjat" - men det er jo så igen en af fordelene ved at være alene og vælge selv hvad jeg vil købe til mig og mine...

Knus...

Anmeld

20. marts 2010

myprincess

På min datters bleer - Køber dem økologisk til cirka 150 kr. pr.pakke

På tøj til min datter - Hun har rigeligt af det hele

På legetøj til min datter -  Det har hun vist også nok af

På mad - Køber gerne det hele økologisk selvom det koster lidt mere

På sko til min datter - Jeg køber dem jeg kan lige uanset hvad de koster , om de er billige eller dyre, så det er ikke for at spare

Anmeld

20. marts 2010

saxa

Jamen kan også godt hoppe med på de fleste af dine..

- Fodtøj og overtøj til min datter. Synes det er vigtigt at det er kvalitet og noget der holder, så hellere give et par hundrede mere for ecco sko end bilka sko.

- Shampoo, balsam (Gliss) og cremer.. Kunne ikke drømme om at spare på dette..

- Nogle mærker på madvarer, der skal det altså også være det "gode" f.eks. Beanaise fra Knorr - kunne aldrig drømme om at købe andre mærker end dette.

- Toiletpapir, helt klart - gider ikke at have hudafskrabninger bagi fordi det er billigt.

- Udstyret til baby/børn - der sparer vi heller ikke.. (f.eks. autostol, klapvogn, cykelhjelm mm.)

Hmmm.. Kunne sikkert komme med mange flere.. Men skal hen og hygge med familien

Anmeld

20. marts 2010

Lone Jakobsen

hmmm sidder og overvejer det nøje. men kan næsten ikke komme i tanke om nogen. dog er der et par helt sikre:

* hudpleje til min mand og børn

* vaskepulver (kun neutral)

* sikkerheds udstyr, fx. cykelhjelme, reflekser osv

* shampo og balsam

* ketchup (min mands ide, han nægter at spise det billige)

hold da op det blev da faktisk til et par stykker alligevel

Anmeld

20. marts 2010

myprincess

Og når ja så køber jeg også KUN

Neutral vaskepulver

Neutral opvaskemiddel

Neutral shampoo

Neutral body shampoo

Neutral håndsæbe

Neutral antiperspirant

Neutral bodylotion

og alle mine andre hudprodukter er også astma/allergi og svanemærket og PARFUMEFRIT

Anmeld

20. marts 2010

Pige2009

Madvarer (køber økologisk)

Vaskepulver (køber Neutral)

Ketchup (køber Heinz)

Sikkerhedsudstyr til min datter (autostol osv.)

Der er nok mere, men det er de essentielle, jeg her har ridset op.

K.h. Linda

Anmeld

20. marts 2010

Pige2009

myprincess skriver:

Og når ja så køber jeg også KUN

Neutral vaskepulver

Neutral opvaskemiddel

Neutral shampoo

Neutral body shampoo

Neutral håndsæbe

Neutral antiperspirant

Neutral bodylotion

og alle mine andre hudprodukter er også astma/allergi og svanemærket og PARFUMEFRIT

Samme her

Anmeld

20. marts 2010

frk Jensen

Jeg køber det jeg har lyst til og er IKKE sparsomlig på nogen punkter...

Skal marcus have nyt tøj, så køber jeg det.

Trænger jeg selv til nyt tøj, jamen så shopper jeg det jeg hart lyst til...

ååååårhhhh det er SKØNT at have sine EGNE penge... I LÅVE IT!

Kram Betina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.