Hvor vil I helst ikke spare?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2010

myprincess

Baagøe skriver:

Samme her

Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2010

Pige2009

myprincess skriver:

Hehe

Ja, hvad man ikke gør for de kære små, og lidt for os selv

Anmeld

20. marts 2010

Honningblomst

Jeg sparer gerne på det hele hvis det giver mig tid med drengen, så mit liv er vel egentlig ret sparsommeligt

Men altså, jeg vil ikke spare på mine ungers liv...nu skal jeppe på privatskole og det er virkelig (for) dyrt for mig, men det kan ikke gå som det gør nu, så det er sådan det bliver.

Tænker...hvad vil jeg ikke spare på, kan slet ikke komme på noget...altså fodtøj køber jeg dyre mærker, men vil da spare på det så køber kun på tilbud.

Så smukke Pia, jeg er åbenbart en der bare sparer eller ikke har områder der er meget vigtige..

Knus Eva..

Anmeld

20. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hmmm... Jeg vil helst ikke spare på min mad. Jeg vil helst have god mad, stort set hver dag HVis jeg ikke skal have god mad, så skal det bare være spagetti med ketchup eller lignene.

Derudover gider jeg IKKE at spare på ketchup. Der findes ikke andet end Heinz... Og hvis jeg skal drikke sodavand skal det være cocacola, ellers skal det være dansk vand med citrus og her kan jeg faktisk bedst lide den billige...

mmm... ellers mmm... tja. Jeg elsker wellness Jeg elsker at blive voxet (eller nej, det gør jeg ikke - men jeg kan godt lide IKKE at skulle shave hele tiden hehe)... også gå til zoneterapi, i kurbad osv.

Anmeld

20. marts 2010

Skouboe

Pia. skriver:

- Kød, kunne ikke drømme om at købe kød i f.eks netto m.m - da jeg vil have mit kød frisk hakket/skåret og ikke noget der er pakke og kan holde sig i op til 7 dage og evt. er gasset...

Der har jeg det så lige omvendt. Kødet fra netto og fakta kan holde sig længere fordi det er hele kødstykker der er hakket og på kød fra slagteriet og de er blevet vaccum pakket samme sted. Det er blevet påvist i efterhånden utallige tests.

Kød fra supermarkeder med egen slagter har ofte meget høje bakterie-tal - især hakkekød - fordi det starter som hele stege, og ligger et døgn eller to i kølemontren. Så bliver det til bøffer, småkød og til sidst hakkehød, og hver gang ligger det 1-2 døgn i en kølemontre.. det er simpelt hen ulækkert...

Jeg køber stort set KUN hele stege i supermarkeder med egen slagter, og kunne ikke drømme om at købe hakkekød hos en slagter..

Anmeld

20. marts 2010

Lullaby

Toiletpapir sparer vi ikke på.

Alt slags rengøring heriblandt shampoo og balsam skal være astma og allergimærket samt svanemærket.

Vores kaffemærke skal være Merrild.

Anmeld

20. marts 2010

Muffinmus

hmm, enig, HADER tyndt toilet papir..min mand synes jeg er sart, men min mås skal sgu have det godt...kan bedst lige Royal

Og balsam osv, det bruger jeg også penge på, shampoo og sæbe er Neutral, men der dur balsamen sgu ikke til mit hår.

Mest sko ellers...

Anmeld

20. marts 2010

Vingummien

Den med wc papir og køkenrulle kan jeg heller ikke have, så vi køber med mange lag, der spare jeg ikke.

Alt til Emil, bleer er libero og der spare jeg så hvis der er tilbud, alt det der skal til ham spares der ikke på så vil jeg hellere selv undvære. Klapvogn, tøj og hvad han nu skal have, det skal være noget bestemt og sådan er det bare.

Shampoo og balsam gør jeg heller ikke og mine deo og parfume.

Og mine sko køber ikke et par billige kondisko til 150 i tøj og sko. Så heller give 1000 eller mere i en sports forretning.

Da jeg havde hund og kat blev der heller ikke sparet på deres mad. Tror i sidste ende er det altid mig selv der kommer sidst

Anmeld

20. marts 2010

UngMor83

Jeg vil ikke spare på flg. ting:

- Pålæg, køber kun fra Højer Pølser

- Bleer, Libero (dog hvis de er på tilbud

- MME, NAN har alle mine fået

- Toilet og køkkenrulle

- Vaskepulver, SKAL være rød Ariel

- Kaffe, SKAL være rød Merrild

- Opvasketabs, SKAL være Neophos 5i1

- Sodavand, SKAL være de ægte mærker (Coca Cola, fanta osv.)

Dog sparer jeg på cigaretterne. ELSKER Prince Light, men de er blevet hammer dyre, så nu er jeg gået over til rød eller blå LD.

Anmeld

20. marts 2010

LotteN

ja, her er jeg vidst af den emget sparsommelige type - men det siger venner og familie også konstant. de kommer til mig, hvis de skal have fundet noget billigt eller brugt

dog er regntøj til min datter noget der skal være i orden.

Sidste år købte jeg ecco sandaler, men eftersom mine fødder intet fejler og jeg har levet af bilka og føtex fodtøj, så vil jeg se om jeg kan finde nogen i bilka i år.

Ellers er jeg meget til at købe discount frem for de dyre mærker, dog er ketchup også en vigtig ting herhjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.