Hvad laver du lige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2010

Michael healer

Går i gang med at spille et spil på pcen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

Jordbærpigen

Jeg er igang med at lave hjemmelavet lagkage fra bunden til i morgen, hvor jeg får gæster (har fødselsdag i næste uge). Så lige nu venter jeg på, at bundene skal blive kolde, så jeg kan få den lagt sammen og stillet på køl indtil i morgen

Anmeld

19. marts 2010

CS

Er næsten lige kommet hjem fra gåtur ved Amalienhaven og Langelinje Kaj -  snupper en lille slapper på sofaen, men TV2 Film -  inden der skal skrives på dagens blog indlæg..

Anmeld

19. marts 2010

NoName

Forsøger at tage mig sammen til at får gjort lidt (kun lidt) rent idag, da mor OG svigermor kommer i morgen tidlig

Men baby.dk, er bare SÅÅÅÅÅÅ hyggelig...

NoName 21+2

Anmeld

19. marts 2010

gruener

Sidder i sofaen og hygger med min dejlige hund. Glæder mig over at det gik perfekt hos jordmoderen i onsdags og venter på at min kæreste kommer hjem, så vi kan hygge med film og hjemmelavede burgere Glæder mig sådan til lille tut kommer og er kun 14+5... ihh tiden går langsomt..

Så nu kom drømmemanden hjem

God weekend til jer alle

Anmeld

19. marts 2010

Pige2009

Venter på at Laura vågner af sin efterhånden ret så lange eftermiddagslur... og så glæder jeg mig til X-faktor i aften.

K.h. Linda

Anmeld

19. marts 2010

Pige2009

Bavianis skriver:

Min kæreste har lige ringet fra arbejde, og sagt undskyld for igår. Vi kom op at skændes lidt ift hvad der skal købes til baby, og nu spurgte han så om vi ikke skulle tage ud og købe små sokker og sparkedragter i morgen sammen.

Han sagde, at hvis det også skulle være surt at være sammen om at købe alle de sjove ting, så var det hele surt! (har haft graviditet fra helvede).  

Har den bedste kæreste i verden

Så nu fejrer jeg med hvidtøl - ved mange synes det er klamt, men jeg synes det er nice!

Rigtig god weekend I skønne kvinder derude

Ikke spor klamt - ELSKER KB hvidtøl

Anmeld

19. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Surmuler over min kæreste som jeg lige har haft et sammenstød med... Og JEG havde ret!!!!

Anmeld

19. marts 2010

ooo

Sidder på Fyn, hos mine forældre og SAVNER min dejlige kæreste der er hjemme i København. Burde lave speciale, men kan ikke lade være med at kigge på Baby.dk og drømme mig hen til at det forhåbentlig snart er mig der skal have en lille baby.

Tænker også på hvor meget jeg egentlig mangler at få styr på inden vi skal giftes. Det er meget...nå, fortrænger det lige igen.

Kram Metha.

Anmeld

19. marts 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Sidder og håber at Mens bliver laaaangt væk de næste mange måneder, mens jeg sidder og køler ned med en smoothie efter gaveindkøb 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.