Hvad laver du lige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2010

DK

Overvejer om jeg skal gå i bad nu og have goood tid, eller vente til sidste øjeblik men tilgengæld have mere tid på baby.dk

Jeg prøver derudover ikke at have dårlig samvittighed over at jeg ikke giiider rydde op, selv om det er kærestens fødselsdag og han vil elske at komme hjem til ryddeligt, nystøvsuget hus...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

DK

Hmmm dårlig samvittighed overvældede mig, da jeg så ordene på skrift, så nu logger jeg af og rydder op. Øv.

Anmeld

19. marts 2010

Honningblomst

Læser om den skole som jeg håber på bliver mine børns fremtidige.

Er kørt helt træt i vores folkeskoler og det kan irritere mig at jeg bliver nød at flytte mine børn og endnu mere at vi bor lige over for skolen og nu får de pludselig 16 km til skole... men de skal have det godt og under de bedste betingelser, så beslutningen er taget.

Og ellers spekulerer jeg bare over hvordan det nu skal gå, med det...

Anmeld

19. marts 2010

Bavianis

Min kæreste har lige ringet fra arbejde, og sagt undskyld for igår. Vi kom op at skændes lidt ift hvad der skal købes til baby, og nu spurgte han så om vi ikke skulle tage ud og købe små sokker og sparkedragter i morgen sammen.

Han sagde, at hvis det også skulle være surt at være sammen om at købe alle de sjove ting, så var det hele surt! (har haft graviditet fra helvede).  

Har den bedste kæreste i verden

Så nu fejrer jeg med hvidtøl - ved mange synes det er klamt, men jeg synes det er nice!

Rigtig god weekend I skønne kvinder derude

Anmeld

19. marts 2010

Diana...

Bavianis skriver:

Min kæreste har lige ringet fra arbejde, og sagt undskyld for igår. Vi kom op at skændes lidt ift hvad der skal købes til baby, og nu spurgte han så om vi ikke skulle tage ud og købe små sokker og sparkedragter i morgen sammen.

Han sagde, at hvis det også skulle være surt at være sammen om at købe alle de sjove ting, så var det hele surt! (har haft graviditet fra helvede).  

Har den bedste kæreste i verden

Så nu fejrer jeg med hvidtøl - ved mange synes det er klamt, men jeg synes det er nice!

Rigtig god weekend I skønne kvinder derude

Anmeld

19. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

Sidder lige med en strikkepind og prøver at få det værste klø'en væk fra under gipsen...

Skal have hængt lidt vasketøj op og ryddet lidt op, inden jeg skal ud og hente Frederic fra dp.

Anmeld

19. marts 2010

Bavianis

Di. skriver:

!!

Anmeld

19. marts 2010

Lise

Di. skriver:

Tillykke med den lille nye 

Tak

Anmeld

19. marts 2010

silden85

jeg sidder lige og slapper af det sidste stykke tid inden jeg skal med bus. og på arbejde skal møde kl. 15.30, men skal med bussen om en time

Anmeld

19. marts 2010

mortilfreja

Jeg spiser lækkert brød med varm leverpostej og bacon efter en laaaang gåtur med vores lille hund

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.