Hvad laver du lige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2010

Bamseboet :D

har lige været ude og hente hunden, som havde bidt sin snor over og løbet væk !!! aaargh dumme køter !! er ved at være godt træt af ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

1977

Profilbillede for 1977

Har ondt af mig selv da jeg har ondt i hele kroppen efter step i formiddag Og laver en indkøbsseddel.

Anmeld

19. marts 2010

Bavianis

MyBaby skriver:

Ih - det er bare det bedste billede! Savner helt "lille" mave, som jeg havde dengang!

Jeg glæder mig SÅ meget til at se dig, når du næsten ikke kan holde balancen mere!

Jamen det glæder jeg mig jo også til!

Anmeld

19. marts 2010

mortilfreja

MyBaby skriver:

Ja, det tænker jeg også - problemet er bare, at hvis den rent faktisk går igang, så er jeg helt udkørt og kan næsten ikke gå, så det er måske heller ikke så smart !

Jeg har godt nok hørt om amerikansk olie nogle gange, men har dog også hørt, at det for nogen giver rigtig ondt i maven og dårlig mave og det er måske ikke lige det, jeg ønsker!

Har du prøvet det?

Min veninde prøvede det.. Hun tog noget ved 15 tiden og kl 5 næste morgen tog hun afsted til sygehuset med veer..

Ja nogle får dårlig mave med diarre men det kan oz være med til at sætte gang i fødslen..

Men ja det kan godt være du skal vente til i morgen når du har fået hvilet ud.. Jo heller ik sikkert det virker på dig men kender en del det har virket på.. Så det kan jo ik skade at prøve

Anmeld

19. marts 2010

4kløver

Sidder og skal tag mig sammen til at gå i bad og køre i ikea jeg har ikke lige den store lyst Men manden skal vise mig noget derude

Anmeld

19. marts 2010

Gaia

Haft besøg af vores nye rengøringsdame. Hun er lige taget afsted igen, så nu sidder jeg og skal til at spise lidt kyllingetærte.

Anmeld

19. marts 2010

Valle81

Kenny, Sebastian og jeg har hentet Asta lgie efter skole idag. SÅ kørte vi i Bilka og blandee fredagsslik. Så kørte vi ud til mormor og morfar for at hente trailer og så har vi været i tre byggemarkeder hvor vi skulle hente to fag hegn, to pæle og seks beslag så vi lige kunne få gjort vores hegn færdigt:0)

Så nu er vi alle på vej i tøjet og ud, så vi kan være rigtige gør det selv folk:0)

Christina, 40+4 - som håber lidt aktivitet IGEN kan sætte skub i fødslen:0)

Anmeld

19. marts 2010

Ranarupta

Jeg har ligget i sengen indtil kl.14.
Har været super-dårlig hele natten og indtil dér.

Stod op og var vildt sulten, så jeg lavede nogle pita-tomatbrød. Nu er de færdige, men duften af dem gør mig dårlig igen  

Anmeld

19. marts 2010

otlitrom

Jeg sidder og drømmer. Om at kæresten får det drømme-job han har søgt. Om at brevet fra Fertilitetsklinik Brædstrup dumper i postkassen i morgen eller mandag med gode nyheder. Om et hus vi har kigget på, hvor jeg virkelig godt kunne tænke mig at bo (Og hvor der vil være plads til 2 unger). Og om, hvor pokker foråret bliver af??

Mest af alt drømmer jeg om at smadre det KÆMPE påskeæg der står i køkkenet.. Men det går nok ikk

God weekend allesammen

Anmeld

19. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Bamme skriver:

Spøjst: du burde faktisk stå ude i haven og øve dig i et godt sving!

Det ene udelukker vel ikke det andet? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.