Hvad laver du lige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2010

MyBaby

Bavianis skriver:

Min kæreste har lige ringet fra arbejde, og sagt undskyld for igår. Vi kom op at skændes lidt ift hvad der skal købes til baby, og nu spurgte han så om vi ikke skulle tage ud og købe små sokker og sparkedragter i morgen sammen.

Han sagde, at hvis det også skulle være surt at være sammen om at købe alle de sjove ting, så var det hele surt! (har haft graviditet fra helvede).  

Har den bedste kæreste i verden

Så nu fejrer jeg med hvidtøl - ved mange synes det er klamt, men jeg synes det er nice!

Rigtig god weekend I skønne kvinder derude

Han er da bare en skat. God shoppetur - det er altså også bare skønt at købe ting og der SKAL mange ting til!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

UngMor83

Har li pakket tøj og diverse i en taske til pigerne. De skal passes i aften til i morgen. Drengene skal til deres far denne week igen. Så det blir nice med en børnefri nat. Den 2. kun siden Sigrid Katarine blev født for knap 11mdr. siden. Mig og kæresten skal til 60års fødselsdag i aften, weee. Glæder mig.

Så nu venter jeg på at kl. blir så meget at jeg kan hente pigerne i vuggestue, og aflevere dem ved mine forældre..... 

Anmeld

19. marts 2010

Bavianis

mortilfreja skriver:

Jeg spiser lækkert brød med varm leverpostej og bacon efter en laaaang gåtur med vores lille hund

Namme nam!

Anmeld

19. marts 2010

oo

hmmm...har lige spist et pitabrød og venter på at Søren kommer hjem med kompis Karl, som skal være her i weekenden...og så har jeg sukket over en bekendts nyfødte datter på facebook, og prøver at forstå at det er mig til oktober

Anmeld

19. marts 2010

MyBaby

Jeg har været aktiv hele formiddagen - taget tøj ned og lagt sammen, vasket nyt og hængte det op, støvsuget, vasket køkkenskabe udenpå, indeni og ovenpå, lavet middagesmad til kæresten, som er taget på arbejde!

Så ligenu ligger jeg på sofaen og er ret sikker på, at jeg aldrig nogensinde kan rejse mig igen - mine hofter bliver altid VILDT ømme, når jeg har været igang!

Det skal så også lige siges, at jeg igår var ude at cykle, hvilket helt sikkert må have været lidt af et syn - mig med kæmpemave forsøge at cykle fødslen igang!!!  (må indrømme, at jeg er ved at være lidt utålmodig, så prøver alt muligt også selvom, jeg godt ved det ikke virker !!!)

Anmeld

19. marts 2010

LISBETH:-)

Sidder og tænker over hvordan jeg får de næste 10 uger til at gå MEGET stærkt, for hold kæft hvor jeg synes denne graviditet er meget lidt sjov. Og om jeg mon føder inden den planlagte dato for PKS.

Anmeld

19. marts 2010

Bavianis

MyBaby skriver:

Han er da bare en skat. God shoppetur - det er altså også bare skønt at købe ting og der SKAL mange ting til!

Hvor er du sød - se lige hvad jeg fandt!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. marts 2010

mortilfreja

MyBaby skriver:

Jeg har været aktiv hele formiddagen - taget tøj ned og lagt sammen, vasket nyt og hængte det op, støvsuget, vasket køkkenskabe udenpå, indeni og ovenpå, lavet middagesmad til kæresten, som er taget på arbejde!

Så ligenu ligger jeg på sofaen og er ret sikker på, at jeg aldrig nogensinde kan rejse mig igen - mine hofter bliver altid VILDT ømme, når jeg har været igang!

Det skal så også lige siges, at jeg igår var ude at cykle, hvilket helt sikkert må have været lidt af et syn - mig med kæmpemave forsøge at cykle fødslen igang!!!  (må indrømme, at jeg er ved at være lidt utålmodig, så prøver alt muligt også selvom, jeg godt ved det ikke virker !!!)

Man må da sige at du har gjort et godt forsøg i dag med at prøve at sætte fødslen igang...

Prøv med amerikansk olie

Anmeld

19. marts 2010

MyBaby

Bavianis skriver:

Hvor er du sød - se lige hvad jeg fandt!

Ih - det er bare det bedste billede! Savner helt "lille" mave, som jeg havde dengang!

Jeg glæder mig SÅ meget til at se dig, når du næsten ikke kan holde balancen mere!

Anmeld

19. marts 2010

MyBaby

Man må da sige at du har gjort et godt forsøg i dag med at prøve at sætte fødslen igang...

Prøv med amerikansk olie

Ja, det tænker jeg også - problemet er bare, at hvis den rent faktisk går igang, så er jeg helt udkørt og kan næsten ikke gå, så det er måske heller ikke så smart !

Jeg har godt nok hørt om amerikansk olie nogle gange, men har dog også hørt, at det for nogen giver rigtig ondt i maven og dårlig mave og det er måske ikke lige det, jeg ønsker!

Har du prøvet det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.