Ja

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2010

LauraLW

hc=k skriver:

det største problem i det er at han kan manipulere med mig så jeg tror det er mig der er noget galt med

DET er bare ikke i orden! Du skal træffe beslutningen idag om at det vil du ikke finde dig i! - Nemmere sagt end gjort, I know, men det er altså meget vigtigt at det stopper! Dig og din søn har fortjent bedre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

hc=k

Julius`s Mor skriver:

Det er ikke fedt når de kan det, men husk på du er klar over det,og ved det ikke er dig og så må du gøre op med dig selv om du vil tage kampen mod det eller give slip- selvom det lyder hårdt. Men for at kunne kæmpe skal man ville det. Men er det slet ikke nogen gnist længere?

Nej det føler jeg ikke at der er. Hvis jeg er ked af det så er han så sød så sød, men det er bare så falsk. Han vender alt om til at det er mig der er underlig og jeg tror på hvert et ord. når han ikke er der kan jeg godt se at det sgu ikke er mig, men ham, men så når han er der ja så har han mig lige hvor han vil uden at jeg tænker over det. 

Jeg føler mig hjernevasket

Anmeld

19. marts 2010

hc=k

LauraLW skriver:

DET er bare ikke i orden! Du skal træffe beslutningen idag om at det vil du ikke finde dig i! - Nemmere sagt end gjort, I know, men det er altså meget vigtigt at det stopper! Dig og din søn har fortjent bedre.

Jeg har sagt det til ham, men ja jeg ved ikke hvad det er han gør

Anmeld

19. marts 2010

hc=k

LauraLW skriver:

Det er bestemt også helt fair! Nogle gange hjælper det jo også lidt bare at få sat ord på! Lige nu synes jeg det lyder som om du har brug for et serøst break. - Du skal altså lidt væk så du kan se, føle og mærke om du savner og vil tilbage, men kan godt se at det er svært når du skriver at du ingen muligheder har. Kan du heller ikke sove på dine forældres sofa? Og endnu vigtigere, så skal din kæreste altså få øjnene op for hvad han er ved at miste, og det er jo desværre kun dig der kan gøre ham opmærksom på det! Hvad med svigerfamilien? Har du et godt forhold til dem?

Laura

Jeg hader hans familie. Jeg har ladet som om at jeg synes de var søde, men efter melding at han kun var flyttet sammen med fordi de tvang ham ja så er det bare nok

Anmeld

19. marts 2010

Julius`s Mor

hc=k skriver:

Nej det føler jeg ikke at der er. Hvis jeg er ked af det så er han så sød så sød, men det er bare så falsk. Han vender alt om til at det er mig der er underlig og jeg tror på hvert et ord. når han ikke er der kan jeg godt se at det sgu ikke er mig, men ham, men så når han er der ja så har han mig lige hvor han vil uden at jeg tænker over det. 

Jeg føler mig hjernevasket

Chok- hvor er det bare ikke til at leve med, har selv været i sådan et forhold og det endte til sidst- ikke fo at pille håbet fra dig.

Men kan ik lade vær at hæfte mig ved at du skriver at han giver dig føelsen af i er i vejen. Det er bare ikke okay at have den føelse, for er der nogen der kan mærke det er det din lille mand.  Hvor er det bare sværdt, og at føle sig hjernevasket er ikke til at holde ud for så mister man til sidst sig selv og hvem er man så. Ville ønske jeg boede i nærheden så kunne vi mødes og smakke lidt sammen. Men det er ikke i orden og hvis i ikke kan skabe et liv i begge er lykkelige i hva har i så sammen. Alle har ret til at være lykkelige.

Har du sagt til ham at du overvejer at gå din vej? 

Anmeld

19. marts 2010

hc=k

Julius`s Mor skriver:

Chok- hvor er det bare ikke til at leve med, har selv været i sådan et forhold og det endte til sidst- ikke fo at pille håbet fra dig.

Men kan ik lade vær at hæfte mig ved at du skriver at han giver dig føelsen af i er i vejen. Det er bare ikke okay at have den føelse, for er der nogen der kan mærke det er det din lille mand.  Hvor er det bare sværdt, og at føle sig hjernevasket er ikke til at holde ud for så mister man til sidst sig selv og hvem er man så. Ville ønske jeg boede i nærheden så kunne vi mødes og smakke lidt sammen. Men det er ikke i orden og hvis i ikke kan skabe et liv i begge er lykkelige i hva har i så sammen. Alle har ret til at være lykkelige.

Har du sagt til ham at du overvejer at gå din vej? 

Jeg har snakket med ham om at hvis vi skulle gå fra hinanden så synes jeg ikke at vi skulle være uvenner og det er han enig i. han siger at han da vil synes at ville være træls hvis jeg ville gå, men så måtte han jo leve med det. Han er åbenbart ligeglad

Anmeld

19. marts 2010

LotteGabriella

hc=k skriver:

Jeg synes alt mangler. Jeg har det som om han synes vi er i vejen og helst vil være fri for os. Jeg skal bare gøre rent, lave mad og passe  vores søn. Han laver intet andet end at spille computer.

Vi har intet sammen vi sover sammen det er det.

vi flyttede til bjerringbro fordi han arbejder her

Har du sagt til ham præcis hvordan du har det og har I evt. snakket om det??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.