hc=k skriver:
Nej det føler jeg ikke at der er. Hvis jeg er ked af det så er han så sød så sød, men det er bare så falsk. Han vender alt om til at det er mig der er underlig og jeg tror på hvert et ord. når han ikke er der kan jeg godt se at det sgu ikke er mig, men ham, men så når han er der ja så har han mig lige hvor han vil uden at jeg tænker over det.
Jeg føler mig hjernevasket
Chok- hvor er det bare ikke til at leve med, har selv været i sådan et forhold og det endte til sidst- ikke fo at pille håbet fra dig.
Men kan ik lade vær at hæfte mig ved at du skriver at han giver dig føelsen af i er i vejen. Det er bare ikke okay at have den føelse, for er der nogen der kan mærke det er det din lille mand. Hvor er det bare sværdt, og at føle sig hjernevasket er ikke til at holde ud for så mister man til sidst sig selv og hvem er man så. Ville ønske jeg boede i nærheden så kunne vi mødes og smakke lidt sammen. Men det er ikke i orden og hvis i ikke kan skabe et liv i begge er lykkelige i hva har i så sammen. Alle har ret til at være lykkelige.
Har du sagt til ham at du overvejer at gå din vej?
Anmeld