Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mit forhold er bare sååååå dødt synes jeg.
Jeg går hver dag og forsøger at redde det, men lige meget hvad så falder der bare mere og mere af.
Jeg har rigtig dårlig selvtillid
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hc=k skriver: Mit forhold er bare sååååå dødt synes jeg. Jeg går hver dag og forsøger at redde det, men lige meget hvad så falder der bare mere og mere af. Jeg har rigtig dårlig selvtillid
Øv øv, har selv været der
du får lige en kæmpe krammer
Hvor bor du henne??
LotteGabriella skriver: Øv øv, har selv været der du får lige en kæmpe krammer Hvor bor du henne??
Jeg bor i bjerringbro og jeg kender ikke nogle heroppe overhovedet. jeg flyttede herop for at rede forholdet
hc=k skriver: Jeg bor i bjerringbro og jeg kender ikke nogle heroppe overhovedet. jeg flyttede herop for at rede forholdet
ååh det kender jeg godt...jeg bor i Nykøbing M., tilflytter fra Kbh.!
Prøver lige at tjekke på krak hvor langt vi er fra hinanden...for har ingen anelse
LotteGabriella skriver: ååh det kender jeg godt...jeg bor i Nykøbing M., tilflytter fra Kbh.! Prøver lige at tjekke på krak hvor langt vi er fra hinanden...for har ingen anelse
der er herre langt
Er det bjerringbro ved Viborg??
LotteGabriella skriver: Er det bjerringbro ved Viborg??
ja
hc=k skriver: ja
Det ta'r ca. 1 time og 18 min. i bil
Godt og vel 1½ times kørsel - Måske mere eller mindre... Bor ½ times kørsel fra bjerringbro... Og kommer af og til på Mors... :)
Hvor er du oprindelig fra og hvor gammel er jeres søn?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128