Ja

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ja jeg er enig med de andre - du bliver da nødt til at stoppe op og gøre ham klart hvordan du går og har det, en gang for alle - for han har jo tydeligvis ikke hørt efter når du har sagt det til ham før!

Jeg tror nogle mænd hører efter med et halvt øre og tænker "jaja, det går nok over" eller "det går nok, hun er bare lidt hys lige nu"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

4xGreve

hc=k skriver:

Jeg bor i bjerringbro og jeg kender ikke nogle heroppe overhovedet. jeg flyttede herop for at rede forholdet

Jeg bor i Langå ikke langt fra Bjerringbro, toget køre direkte og det tager ca. 15min i bil mener der er ca. 15-16km, hvis det er kan vi altid finde ud af noget - altså hvis du har lyst?

Anmeld

19. marts 2010

LauraLW

hc=k skriver:

Der er blevet snakket utallige gangedet hjælper ikke.

Jeg tror godt at han ved at jeg ikke er lykkelig, men så længe jeg er her så ser det pænt ud udadtil.
Den dårlige samvittighed er overfor mig og sønnen ja.

Jeg har ingen steder at tage hen. Ingen veninder og mine forældre kan ikke have os.

Det hele er bare noget lort 

Hvad med din søster? Ved godt at hun lige har født (hvis jeg husker rigtigt) men måske hun har lidt tid til at snakke med dig?

Det er en rigtig sur situation, og svært at råde dig når jeg ikke kender dig eller din kæreste. MEN jeg vil håbe at du finder en masse styrke frem og banker i bordet! Det kan ikke være rigtigt at du render rundt derhjemme og ordner alt, passer JERES søn og er ked! Det må han indse og hjælpe dig ud af! - HVIS du altså ønsker at redde det?

Anmeld

19. marts 2010

hc=k

LauraLW skriver:

Hvad med din søster? Ved godt at hun lige har født (hvis jeg husker rigtigt) men måske hun har lidt tid til at snakke med dig?

Det er en rigtig sur situation, og svært at råde dig når jeg ikke kender dig eller din kæreste. MEN jeg vil håbe at du finder en masse styrke frem og banker i bordet! Det kan ikke være rigtigt at du render rundt derhjemme og ordner alt, passer JERES søn og er ked! Det må han indse og hjælpe dig ud af! - HVIS du altså ønsker at redde det?

jeg tror bare ikke at der er noget at redde.

Jeg ved ikke engang hvad jeg beder om hjælp til det hele er bare lige for meget for mig

Anmeld

19. marts 2010

hc=k

WiitrioeN skriver:

Jeg bor i Langå ikke langt fra Bjerringbro, toget køre direkte og det tager ca. 15min i bil mener der er ca. 15-16km, hvis det er kan vi altid finde ud af noget - altså hvis du har lyst?

tja det kunne være

Anmeld

19. marts 2010

hc=k

Rosa skriver:

Ja jeg er enig med de andre - du bliver da nødt til at stoppe op og gøre ham klart hvordan du går og har det, en gang for alle - for han har jo tydeligvis ikke hørt efter når du har sagt det til ham før!

Jeg tror nogle mænd hører efter med et halvt øre og tænker "jaja, det går nok over" eller "det går nok, hun er bare lidt hys lige nu"

det største problem i det er at han kan manipulere med mig så jeg tror det er mig der er noget galt med

Anmeld

19. marts 2010

4xGreve

hc=k skriver:

Jeg synes alt mangler. Jeg har det som om han synes vi er i vejen og helst vil være fri for os. Jeg skal bare gøre rent, lave mad og passe  vores søn. Han laver intet andet end at spille computer.

Vi har intet sammen vi sover sammen det er det.

vi flyttede til bjerringbro fordi han arbejder her

Nu ved jeg ikke om mit råd hjælper, jeg har selv stået der og tog tog utrolig mange snakke, skrig og råb før min mand "hørte" mig - han forstod ikke altid hvad jeg sagde fordi jeg kom med en lang smørre og han havde ingen idé om hvad jeg ønske af ham fordi jeg pakkede det ind istedet for at sige det hårdt og kontant og fordi jeg nogen gange troede at han bare viste det, men uanset hvor mange gange jeg havde fortalt ham at jeg gerne vil ha han gjorde det og det så skulle jeg altså fortælle ham det hver gang og ergo det gør jeg og jeg siger tingende hårdt og kontant men uden at trampe på ham og dte virker.

Men en anden ting var også at han altid sad foran computeren og han var umulig at snakke med pga. den og til sidst tog jeg den fra og stillet den væk også var han tvunget til mig et øjeblik (nøj hvor blev han sur til at starte på men sagde til ham det intet hjalp og at lige pt. så var det mig eller den også kunne han være så sur han vil) også fik vi snakkede havde et par kæreste dage og efter noget tid blev den sat til igen også til at starte på lavet vi det der hed en plan over hvornår han kunne spille com. hvornår vi skulle hygge hvornår f.eks jeg skulle finde på noget vi skulle lave sammen osv. for så var der ingen vej uden om, også kunne han ikke snyde sig til somputer og den dag idag køre det bare og der er ingen plan mere, det virket sku!!

Siger ikke det her er måde for jer men håber der evt. er noget du kan bruge!

Anmeld

19. marts 2010

LauraLW

hc=k skriver:

jeg tror bare ikke at der er noget at redde.

Jeg ved ikke engang hvad jeg beder om hjælp til det hele er bare lige for meget for mig

Det er bestemt også helt fair! Nogle gange hjælper det jo også lidt bare at få sat ord på! Lige nu synes jeg det lyder som om du har brug for et serøst break. - Du skal altså lidt væk så du kan se, føle og mærke om du savner og vil tilbage, men kan godt se at det er svært når du skriver at du ingen muligheder har. Kan du heller ikke sove på dine forældres sofa? Og endnu vigtigere, så skal din kæreste altså få øjnene op for hvad han er ved at miste, og det er jo desværre kun dig der kan gøre ham opmærksom på det! Hvad med svigerfamilien? Har du et godt forhold til dem?

Laura

Anmeld

19. marts 2010

4xGreve

hc=k skriver:

tja det kunne være

Altså du bestemmer, men du er altid velkommen, og hvis du ønsker mit nummer eller noget kan du bare lige skrive privat, jeg går hjemme alligevel og jeg har en lille pige der ELSKER andre børn, så du og bette mand er velkommen

Anmeld

19. marts 2010

Julius`s Mor

Det er ikke fedt når de kan det, men husk på du er klar over det,og ved det ikke er dig og så må du gøre op med dig selv om du vil tage kampen mod det eller give slip- selvom det lyder hårdt. Men for at kunne kæmpe skal man ville det. Men er det slet ikke nogen gnist længere?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.