hc=k skriver:
Jeg synes alt mangler. Jeg har det som om han synes vi er i vejen og helst vil være fri for os. Jeg skal bare gøre rent, lave mad og passe vores søn. Han laver intet andet end at spille computer.
Vi har intet sammen vi sover sammen det er det.
vi flyttede til bjerringbro fordi han arbejder her
Nu ved jeg ikke om mit råd hjælper, jeg har selv stået der og tog tog utrolig mange snakke, skrig og råb før min mand "hørte" mig - han forstod ikke altid hvad jeg sagde fordi jeg kom med en lang smørre og han havde ingen idé om hvad jeg ønske af ham fordi jeg pakkede det ind istedet for at sige det hårdt og kontant og fordi jeg nogen gange troede at han bare viste det, men uanset hvor mange gange jeg havde fortalt ham at jeg gerne vil ha han gjorde det og det så skulle jeg altså fortælle ham det hver gang og ergo det gør jeg og jeg siger tingende hårdt og kontant men uden at trampe på ham og dte virker.
Men en anden ting var også at han altid sad foran computeren og han var umulig at snakke med pga. den og til sidst tog jeg den fra og stillet den væk også var han tvunget til mig et øjeblik (nøj hvor blev han sur til at starte på men sagde til ham det intet hjalp og at lige pt. så var det mig eller den også kunne han være så sur han vil) også fik vi snakkede havde et par kæreste dage og efter noget tid blev den sat til igen også til at starte på lavet vi det der hed en plan over hvornår han kunne spille com. hvornår vi skulle hygge hvornår f.eks jeg skulle finde på noget vi skulle lave sammen osv. for så var der ingen vej uden om, også kunne han ikke snyde sig til somputer og den dag idag køre det bare og der er ingen plan mere, det virket sku!!
Siger ikke det her er måde for jer men håber der evt. er noget du kan bruge!
Anmeld