Ja

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2010

LotteGabriella

MoarJ skriver:

Godt og vel 1½ times kørsel - Måske mere eller mindre... Bor ½ times kørsel fra bjerringbro... Og kommer af og til på Mors...

hehe ja Krak siger 1 time og 18 min,, så det passer fint

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

hc=k

LotteGabriella skriver:

Hvor er du oprindelig fra og hvor gammel er jeres søn?

oprindeligt er jeg fra Århus.

Han bliver 1 år om 12 dage.

Jeg har det bare så dårligt med at det hele jo går udover ham

Anmeld

19. marts 2010

LauraLW

Øv for søren! Hvorfor har du dårlig samvittighed? Du skriver at du gør alt hvad du kan for ar redde det.. så kan du da næsten ikke gøre mere jo... Og hvad gør din kæreste? Synes han også det er løbet af sporet?

Laura

Anmeld

19. marts 2010

Mira0911

LotteGabriella skriver:

hehe ja Krak siger 1 time og 18 min,, så det passer fint

jep...

Anmeld

19. marts 2010

hc=k

LauraLW skriver:

Øv for søren! Hvorfor har du dårlig samvittighed? Du skriver at du gør alt hvad du kan for ar redde det.. så kan du da næsten ikke gøre mere jo... Og hvad gør din kæreste? Synes han også det er løbet af sporet?

Laura

Han synes det går meget godt. Jeg har dårlig samvittighed fordi jeg ikke kan gå fra ham

Anmeld

19. marts 2010

LotteGabriella

hc=k skriver:

oprindeligt er jeg fra Århus.

Han bliver 1 år om 12 dage.

Jeg har det bare så dårligt med at det hele jo går udover ham

ååh det er sgu så pisse svært sådan noget Hvad er det du føler der mangler i jeres forhold?? Er det kærlighed, sex, bekræftelse? HVorfor flyttede I til Bjerringbro?

Anmeld

19. marts 2010

hc=k

LotteGabriella skriver:

ååh det er sgu så pisse svært sådan noget Hvad er det du føler der mangler i jeres forhold?? Er det kærlighed, sex, bekræftelse? HVorfor flyttede I til Bjerringbro?

Jeg synes alt mangler. Jeg har det som om han synes vi er i vejen og helst vil være fri for os. Jeg skal bare gøre rent, lave mad og passe  vores søn. Han laver intet andet end at spille computer.

Vi har intet sammen vi sover sammen det er det.

vi flyttede til bjerringbro fordi han arbejder her

Anmeld

19. marts 2010

LauraLW

hc=k skriver:

Han synes det går meget godt. Jeg har dårlig samvittighed fordi jeg ikke kan gå fra ham

Ja det gør jo ikke situationen nemmere... Hmm, du må jo snakke med ham - det har du sikkert allerede gjort, men der er jo et eller andet galt når i ser på jeres forhold på to så forskellige måder.Har han slet ikke en ide om at du går rundt og er ked?

Så den dårlige samvittighed er overfor dig selv og din søn?

Hvad med at du pakker en wekend taske til dig og din søn og tager hjem til dine forældre eller en veninde...? Så kan du få lidt luft til tankerne.

Anmeld

19. marts 2010

hc=k

LauraLW skriver:

Ja det gør jo ikke situationen nemmere... Hmm, du må jo snakke med ham - det har du sikkert allerede gjort, men der er jo et eller andet galt når i ser på jeres forhold på to så forskellige måder.Har han slet ikke en ide om at du går rundt og er ked?

Så den dårlige samvittighed er overfor dig selv og din søn?

Hvad med at du pakker en wekend taske til dig og din søn og tager hjem til dine forældre eller en veninde...? Så kan du få lidt luft til tankerne.

Der er blevet snakket utallige gangedet hjælper ikke.

Jeg tror godt at han ved at jeg ikke er lykkelig, men så længe jeg er her så ser det pænt ud udadtil.
Den dårlige samvittighed er overfor mig og sønnen ja.

Jeg har ingen steder at tage hen. Ingen veninder og mine forældre kan ikke have os.

Det hele er bare noget lort 

Anmeld

19. marts 2010

Julius`s Mor

Nej hvor kan jeg levende sætte mig ind i det, vi har det på samme måde. Jeg er også ved at drykne og min mand syntes vi har det godt. NEJJJJJJJJJJJJ hvor er det dog bare FUSTRERENDE. Man vil gerne have mere ud af livet men samvigtigheden spiller så meget og man bilder sig selv ind at det bare er en selv og forsætter med at leve i et kærlighedsløst forhold hvor man klare alt SELV.

Føler virkelig med dig

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.