anonym - Gætteleg! Nogen friske??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2010

Anonym

Jeg er mor til en dreng og pige med 17 mdr.s mellemrum. Min datter fylder 1 år i næste uge og jeg har fødselsdag 2 dage efter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

Becks

Anonym skriver:

Jeg er mor til en dreng og pige med 17 mdr.s mellemrum. Min datter fylder 1 år i næste uge og jeg har fødselsdag 2 dage efter.

MoarHvidovre?

Anmeld

19. marts 2010

Anonym

*snart 25 *ingen børn *elsker baby.dk *er ikke helt dansk *bor med kæresten gennem 4½ år 

Anmeld

19. marts 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Tutter skriver:

MoarHvidovre?

Anmeld

19. marts 2010

otlitrom

MoarHvidovre skriver:

Det var også dig jeg ville have gættet på, men kunne kun huske dit skønne profil-billede og dine børns navne, da de står lige under... men ikke dit brugernavn

Anmeld

19. marts 2010

MoarHvidovre

kitty skriver:

Det var også dig jeg ville have gættet på, men kunne kun huske dit skønne profil-billede og dine børns navne, da de står lige under... men ikke dit brugernavn

Jeg elsker det billede  Hun er 2 dage gammel på det og hun bliver allerede 1 år på onsdag

Anmeld

19. marts 2010

otlitrom

MoarHvidovre skriver:

Jeg elsker det billede  Hun er 2 dage gammel på det og hun bliver allerede 1 år på onsdag

Det er også et rigtig dejligt, fredfyldt billede... Men tiden løber stærkt!! Det år er nok gået stærkt, ikke?

Anmeld

19. marts 2010

MoarHvidovre

kitty skriver:

Det er også et rigtig dejligt, fredfyldt billede... Men tiden løber stærkt!! Det år er nok gået stærkt, ikke?

Ja, det år er bare gået sssåååå stærkt og det kan være svært, at følge med tiden nogen gange

Anmeld

19. marts 2010

MoarTNoah

Anonym skriver:

*snart 25 *ingen børn *elsker baby.dk *er ikke helt dansk *bor med kæresten gennem 4½ år 

Kan ikke rigtigt placere dig.... hmm... måske dig der købte et spisebord til en hulens masse penge uden din mand vidste det??

Giv os lidt mere at gå efter..

Anmeld

19. marts 2010

Anonym

KatrineR skriver:

Kan ikke rigtigt placere dig.... hmm... måske dig der købte et spisebord til en hulens masse penge uden din mand vidste det??

Giv os lidt mere at gå efter..

Har ikke købt spisebord, hihi

Har en kat der hedder det samme som et land * kæresten er brandmand* bor i Jylland* Elsker Tina Dickow-musik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.