anonym - Gætteleg! Nogen friske??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2010

ooo

Anonym skriver:

Jeg venter min første og min kærestes kat er med på flere af mine mavebilleder...

Mini-Terp?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

MoarTNoah

Lone H. skriver:

Kan huske Folk på deres øjne og kunne li kende øjnene hvis der ikk havde været et billede, havde jeg ALDRIG gættet det, eller jeg havde hvertfald haft svært ved det

Ej hvor snyd

Der er heller ikke så mange der kender mig herinde, så regnede ikke med at der var nogen der kunne gætte mig hvis jeg ikke smed billede på, men havde godt nok regnet med at jeg var sværere at gætte når jeg havde sat et så skørt billede på.. men high five til dig! godt klaret!

Anmeld

19. marts 2010

MoarTNoah

Anonym skriver:

slet ingen der vil gætte mig

Du er SØS

Anmeld

19. marts 2010

ooo

Anonym skriver:

er 30 år... har 2 drenge... bor i sverige

Memuffin?

Anmeld

19. marts 2010

LRJ

KatrineR skriver:

Ej hvor snyd

Der er heller ikke så mange der kender mig herinde, så regnede ikke med at der var nogen der kunne gætte mig hvis jeg ikke smed billede på, men havde godt nok regnet med at jeg var sværere at gætte når jeg havde sat et så skørt billede på.. men high five til dig! godt klaret!

hehe

tak men sjovt billede forresten

Anmeld

19. marts 2010

MoarTNoah

Lone H. skriver:

hehe

tak men sjovt billede forresten

Hehe.. ja det var osse en mega sjov aften, og det eneste billede fra sidste gang jeg drak mig en skid på.. jeg er sgu altid så heldig at få taget grineren billeder når jeg har promille.. lol..

Anmeld

19. marts 2010

Becks

Anonym skriver:

Jeg venter min første og min kærestes kat er med på flere af mine mavebilleder...

Rosa

Anmeld

19. marts 2010

LRJ

KatrineR skriver:

Hehe.. ja det var osse en mega sjov aften, og det eneste billede fra sidste gang jeg drak mig en skid på.. jeg er sgu altid så heldig at få taget grineren billeder når jeg har promille.. lol..

okay kender det godt, eller mine "fuldemands"billeder er så ikk tosset bare en masse ups'er

Anmeld

19. marts 2010

MoarTNoah

Anonym skriver:

Jeg er 27 år, mor til to hold pseudotwins, bor på en lille ø ved danmarks vestkyst. Er uddannet SOS-hjælper!!!

du er MORJESPERSEN?

Anmeld

19. marts 2010

MoarTNoah

Lone H. skriver:

okay kender det godt, eller mine "fuldemands"billeder er så ikk tosset bare en masse ups'er

Hehe.. jeg kommer altid til at ligne en der er "skidefuld og på rulleskøjter" hvis jeg prøver at se sød ud når jeg er fuld, derfor har jeg bare vænnet mig til at se lidt crazy ud i stedet.. det er osse meget sjovere at se på dagen efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.