Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Har ikke købt spisebord, hihi Har en kat der hedder det samme som et land * kæresten er brandmand* bor i Jylland* Elsker Tina Dickow-musik
Har ikke købt spisebord, hihi
Har en kat der hedder det samme som et land * kæresten er brandmand* bor i Jylland* Elsker Tina Dickow-musik
Nårh for søren.. ej du er ikke nem at gætte..
Hmm.. måske..Kitty?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er Kjøbenhavner. 27, studerende. Har hund, er forlovet og har prøvet at få et barn i halvandet år....
Anonym skriver: Jeg er Kjøbenhavner. 27, studerende. Har hund, er forlovet og har prøvet at få et barn i halvandet år....
Har du børn i forvejen? - hvad hedder din hund?
LouiseVous
Anonym skriver: Jeg er 19, bliver 20 den 7.april. Er mor til en skøn pige som bliver 1 år på torsdag:-)Vi er lige flyttet tilbage til min hjem by, og til maj skal jeg starte forfra på min uddannelse som Social- og Sundhedshjælper;-)
Jeg er 19, bliver 20 den 7.april. Er mor til en skøn pige som bliver 1 år på torsdag:-)Vi er lige flyttet tilbage til min hjem by, og til maj skal jeg starte forfra på min uddannelse som Social- og Sundhedshjælper;-)
Jeg prøver lige for tredje gang...
NU ved jeg det.. ALEXIS
Er det mon Zette?
KatrineR skriver: Jeg prøver lige for tredje gang... LouiseVous
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128