Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: .. sjov leg jeg er 20 år, venter mit første barn sidst i maj, er kæreste med jesper som er 30... bor i vestjylland, har ingen uddannelse endnu.
.. sjov leg
jeg er 20 år, venter mit første barn sidst i maj, er kæreste med jesper som er 30... bor i vestjylland, har ingen uddannelse endnu.
slet ingen der vil gætte mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: slet ingen der vil gætte mig
Blyviol ?
Heidi. skriver: AII altså.. du er sgu da hurtig....
AII altså.. du er sgu da hurtig....
Anonym skriver: Jeg er 23 har en datter på knap 2 og venter mig igen. Er gift. Har termin i september - samme dag som to andre. (Så vidt jeg ved) Bruger Baby.dk ihvertfald 1 gang om dagen. Den er svær
Jeg er 23 har en datter på knap 2 og venter mig igen. Er gift. Har termin i september - samme dag som to andre. (Så vidt jeg ved) Bruger Baby.dk ihvertfald 1 gang om dagen.
Den er svær
Termin samme dag som Zafir..
Lone H. skriver: KatrineR ?
KatrineR ?
eeej.. troede ellers jeg var meget sværere at gætte
hvordan ku du gætte det var mig??
KatrineR skriver: eeej.. troede ellers jeg var meget sværere at gætte hvordan ku du gætte det var mig??
Kan huske Folk på deres øjne og kunne li kende øjnene hvis der ikk havde været et billede, havde jeg ALDRIG gættet det, eller jeg havde hvertfald haft svært ved det
Os mig, os mig.
Jeg er relativt ny herinde, har ingen børn endnu, men glæææder mig til det er min tur. Skal giftes til sommer, og er ved at skrive speciale nu. Bor i København.
Anonym skriver: Jeg er 33 (snart 34) har 4 børn og bor i Odense.. (og tror jeg er nem at gætte)
Jeg er 33 (snart 34) har 4 børn og bor i Odense.. (og tror jeg er nem at gætte)
det er dig med de lækre mulat-børn ikk..
kan sgu ikk huske hvad du hedder
memuffin skriver: det er dig med de lækre mulat-børn ikk.. kan sgu ikk huske hvad du hedder
nop
Anonym skriver: er 30 år... har 2 drenge... bor i sverige
er 30 år... har 2 drenge... bor i sverige
ingen der vil gætte mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128