mødt på nettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2010

Anonym trådstarter

faldt først i søvn ved halv 3 tiden..hmm

jeg er virkelig nervøs kan ikke spise noget eller nogen ting.. uha.. jeg ved ikke hvad jeg skal gøre den ene side af mig siger jeg glæder mig rigtig meget men den anden siger at jeg er pisser nervøs og ved allerede nu ikke hvad jeg skal gøre af mig selv og der er 8 timer til han kommer.. puha..

nogen der har nogen gode råd til hvad jeg kan få dagen til at gå med for tror den kommer til at gå rigtig langsomt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2010

Corn

Anonym skriver:

faldt først i søvn ved halv 3 tiden..hmm

jeg er virkelig nervøs kan ikke spise noget eller nogen ting.. uha.. jeg ved ikke hvad jeg skal gøre den ene side af mig siger jeg glæder mig rigtig meget men den anden siger at jeg er pisser nervøs og ved allerede nu ikke hvad jeg skal gøre af mig selv og der er 8 timer til han kommer.. puha..

nogen der har nogen gode råd til hvad jeg kan få dagen til at gå med for tror den kommer til at gå rigtig langsomt

Personlig pleje

og hvile ud, så du er super på dupperne når han ankommer.

Er virkelig spændt på dine vegne..

Anmeld

19. marts 2010

Anonym trådstarter

jeg er godt nok også spændt.. ja jeg regner med at gå i bad ved 6 tiden og så sakl der baberes ben og ja alle de andre steder hvor man barbere sig som kvinde.. og så vil jeg ja nu køre hjernen på høj tryk hvad tøj skal man tage på?

og så vil jeg smøre mig ind i creme og tage noget pænt make up på og ja gøre mig klar..

er der nogen der vil fortælle mig om der kommer en god film for han spurgte om vi ikke kunne se en film?

så nogen der ved om der kommer en god film i fjernsynet?

Anmeld

19. marts 2010

Halbschön

Anonym skriver:

nogen af jer der nogensinde har prøvet at møde en på nettet..

hvis ja hvordan gik det?

Ja, min første rigtig kæreste mødte jeg på nettet da jeg var 16.. Vi var kærester i halvandet år.. Min nuværende kæreste mødte jeg også på nettet og senere i byen, og vi har været sammen i knap et halvandet år nu, og har en søn på 5mdr

Anmeld

19. marts 2010

Lone Jakobsen

jeg mødte min mand på nettet for 3 år siden.....så man kan jo sige at det gik rigtigt godt  vi mødtes på farmerdating.dk

Anmeld

19. marts 2010

Anonym trådstarter

hold nu kæft piger.. nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre..

han skulle komme i aften ved 20 tiden.. men har lige fået en sms af ham.. så nu er han sq her klokken 5.. fuuuuuuuuck hvad skal jeg gøre?

Anmeld

22. marts 2010

Anonym trådstarter

ja,, undskyld at jeg ikke har skrevet..

men det gik virkelig fint og vi skal da helt klart ses igen men det bliver så desværre først når han flytter til silkeborg..

men hold da kæft hvor er jeg glad for at have det gjort..

Anmeld

22. marts 2010

netdaddy

Anonym skriver:

nogen af jer der nogensinde har prøvet at møde en på nettet..

hvis ja hvordan gik det?

Mødte min hustru på nettet.

Vi har været sammen i snart 9 år, været gift i snart 4 år og har en dejlig dreng sammen på 1 1/2 år og nummer to i vente til ultimo august, samt bil og hus sammen.

Så for os var det en succes historie.

Men har også prøvet at møde nogen hvor det slet ikke gik...

Anmeld

22. marts 2010

LouiseNielsen

Jeg har også mødt fyre fra nettet..... Og ja den ene gik så sådan at nu kan vores første fælles barn komme til verden hvornår det skal være, og vi skal giftes d 3 juli 2010.....

Anmeld

23. marts 2010

anna-jonas

Smiler...............det gik således. Er gift med ham, og vi har 2 skønne piger på 1 og 3 år......................

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.