mødt på nettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.485 visninger
45 svar
0 synes godt om
17. marts 2010

Anonym trådstarter

nogen af jer der nogensinde har prøvet at møde en på nettet..

hvis ja hvordan gik det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

Ox.

Anonym skriver:

hvis ja hvordan gik det?

Jeg mødte mine sidste 2 ekskærester på nettet, dem var jeg sammen med i hhv 2 år og 2½ år ca ... 

Anmeld

17. marts 2010

B&J

Jeg mødte min kæreste på nettet han flyttede fra kbh til nordjylland til mig vi bor i lejlighed sammen med vores søn som vi lige har fået og vi er på vej ud i hus så bedre kan det vist ikke gå

Anmeld

17. marts 2010

FruPudderkvast

Anonym skriver:

hvis ja hvordan gik det?

Ja, jeg mødte min nuværende kæreste gennem nettet..

I dag har vi været sammen i 6 år, bor sammen og har fået den dejligste lille søn sammen..

for netdating!

Anmeld

17. marts 2010

Mira0911

Anonym skriver:

hvis ja hvordan gik det?

JA!!! Et par gange.. Og ikke alle gange synes jeg det var min kop te...

Først havde jeg mødt en over meet... Skulle til fest hos ham noget tid efter.. For at se om det var noget... MEN... Nææh nej....

Ham jeg mødte på meet, havde inviteret en af hans venner til festen, som jeg begyndte at snakke meget med, og den dag idag, er min kæreste og far til vores skønne datter...

Anmeld

17. marts 2010

Fines mor

Ja min mand, og vi er sammen på 8. år og har fået 2 børn, villa osv. sammen;-))

Anmeld

17. marts 2010

oo

jeg har mødt 3 fyre på nettet...og ingen af dem var nogen hvor det blev til noget overhovedet. to af dem var simpelthen så utiltrækkende (den ene havde ikke nogen øjenbryn - og DA gik det op for mig, at jeg har et stort krav om at en evt kæreste skal have øjenbryn!!). den sidste var en rigtig rigtig sød fyr, men altså ikke en kærestefyr, men bare en som jeg var tryg ved og som man kunne stene film med og den slags

Anmeld

17. marts 2010

XXSS

Min mand - flyttede fra århus til kbh 07, vi har i dag en lille pige, hus, og venter vores barn nr. 2 - så helt skidt er det ikke altid

Anmeld

17. marts 2010

AnneBJ

Jeg har mødt 3 kærester over nettet og boet med dem alle tre (altså ikke samtidig..... )

Den første holdt i 3½ år, 2. i lidt over 1 år, og den 3. er jeg stadig sammen med - 1½ år pt, og forhåbentlig resten af livet!!

Anmeld

17. marts 2010

Anonym trådstarter

det er fordi for 3 dage siden mødte jeg MANDEN tror jeg da..

han bor i norge og skal til danmark på fredag og skal til silkeborg og kigge på lejligheder for han skal flytte til silkeborg den 1. maj fordi han skal være træner for bjerringbro silkeborg håndbold piger og så skal han til hirtshals og sejle hjem igen om lørdagen og da jeg bor tæt på hirtshals har han spurgt om han måtte sove hjemme ved mig? hvad ville i gøre? jeg har chattet med ham også på cam så jeg ved at han er den han udgiver sig for at gøre..

hvad ville i gøre?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.