mødt på nettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2010

B&J

Anonym skriver:

det er fordi for 3 dage siden mødte jeg MANDEN tror jeg da..

han bor i norge og skal til danmark på fredag og skal til silkeborg og kigge på lejligheder for han skal flytte til silkeborg den 1. maj fordi han skal være træner for bjerringbro silkeborg håndbold piger og så skal han til hirtshals og sejle hjem igen om lørdagen og da jeg bor tæt på hirtshals har han spurgt om han måtte sove hjemme ved mig? hvad ville i gøre? jeg har chattet med ham også på cam så jeg ved at han er den han udgiver sig for at gøre..

hvad ville i gøre?

Jeg ville tage springet og møde ham tænk hvis han er den eneste ene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

Anonym trådstarter

hurra så har jeg dummet mig igen... vi snakkede på msn som vi plejer at gøre og så skrev jeg til ham fordi han kommer til danmark imorgen.. hvad han så skulle imorgen så skrev han at han skulle ned og hilse på de piger han skulle træne.. så skriver jeg til ham at så skulle han da score en af dem så han ikke kommer over til mig på fredag.. hmm og så loggede han af

what to do now?

har skrevet til ham det var ikke på den måde... han skrev så også at nu ville han logge af for det var han træt af at høre alle sagde han skulle sore en af de piger forstår ham også godt men fuck jeg er ked af det nu for jeg glæder mig godt nok til han kommer hvis han kommer på fredag!

Anmeld

18. marts 2010

qp

Anonym skriver:

hurra så har jeg dummet mig igen... vi snakkede på msn som vi plejer at gøre og så skrev jeg til ham fordi han kommer til danmark imorgen.. hvad han så skulle imorgen så skrev han at han skulle ned og hilse på de piger han skulle træne.. så skriver jeg til ham at så skulle han da score en af dem så han ikke kommer over til mig på fredag.. hmm og så loggede han af

what to do now?

har skrevet til ham det var ikke på den måde... han skrev så også at nu ville han logge af for det var han træt af at høre alle sagde han skulle sore en af de piger forstår ham også godt men fuck jeg er ked af det nu for jeg glæder mig godt nok til han kommer hvis han kommer på fredag!

skriv til ham at du sagtens kan forstå ham, at det var ment som en joke og at du glæder dig rigtig meget til at se ham fredag

Anmeld

18. marts 2010

Anonym trådstarter

har lige sendt ham en sms men han svare ikke.. og han kommer til danmark imorgen.. og ja der kan jg ikke svare ham for min telefon er lukket.. så vi kan ikke komme i kontakt med hinanden før fredag!

Anmeld

18. marts 2010

qp

Anonym skriver:

har lige sendt ham en sms men han svare ikke.. og han kommer til danmark imorgen.. og ja der kan jg ikke svare ham for min telefon er lukket.. så vi kan ikke komme i kontakt med hinanden før fredag!

Ja men hvis du skriver som jeg skrev "så har i jo stadig en aftale" hvis du forstår .... og så slapper du bare af indtil han kommer fredag

Anmeld

18. marts 2010

Gaia

Jeg mødte min dejlige forlovede via netdating. vi flyttede sammen efter 3 måneder og idag 2 1/2 år efter vores første date, venter vi vores første barn.

Anmeld

18. marts 2010

Anonym trådstarter

åhh gud... ja.. jeg håber..

Anmeld

18. marts 2010

LotteGabriella

Anonym skriver:

nogen af jer der nogensinde har prøvet at møde en på nettet..

hvis ja hvordan gik det?

Jeg har været på utallige af dates via dating.dk inden jeg mødte min mand der igennem 

Jamen nogle var da rigtige hyggelige dates, andre frække og andre kedelige, men sådan er det jo altid...man må satse lidt her i livet

Anmeld

18. marts 2010

Anonym trådstarter

så piger..

jeg satser på det her.. har snakket med min dejlige nordmand.. og ja hvad kan jeg sige han kommer imorgen aften ved 20-21 tiden og ja, sover til lørdag hvor han igen tager til norge..

puha sommerfugle i maven.. glæder mig så meget til imorgen..

Anmeld

18. marts 2010

qp

Anonym skriver:

så piger..

jeg satser på det her.. har snakket med min dejlige nordmand.. og ja hvad kan jeg sige han kommer imorgen aften ved 20-21 tiden og ja, sover til lørdag hvor han igen tager til norge..

puha sommerfugle i maven.. glæder mig så meget til imorgen..

Du må jo lave en hyggelig lørdagstråd om hvordan det er gået... for jeg er da viiiiiiiiildt nysgerrig  Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.