mødt på nettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2010

Anonym trådstarter

tak skal du have.. det kan jeg love dig for.

jeg er ikke sådan en der går i seng men gud og værd mand.. men jeg tænker hvad nu hvis det udvikler sig det første møde er jeg så billig og klam eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

Loa

Tjuhl skriver:

(den ene havde ikke nogen øjenbryn - og DA gik det op for mig, at jeg har et stort krav om at en evt kæreste skal have øjenbryn!!).

Ha ha kunne simpelthen ikke lade være at le...

Anmeld

18. marts 2010

qp

Anonym skriver:

tak skal du have.. det kan jeg love dig for.

jeg er ikke sådan en der går i seng men gud og værd mand.. men jeg tænker hvad nu hvis det udvikler sig det første møde er jeg så billig og klam eller?

Sov med ham, kys med ham og rør ved ham og lad ham røre ved dig... prøv og lad vær med og dyrk sex med ham første gang for det KAN (for nogle mænd) sætte alarmklokkerne i gang...

Anmeld

18. marts 2010

Sjl-msl-Mkl

Hej

Ja jeg mødte på 6 år siden en dejlig fyr på nettet, vi snakkede sammen i 3-4 mdr(vi var kun 16 år), da vi endelig mødte hinanden blev vi smask forelsket i hnanden. I dag har vi barn sammen..

Anmeld

18. marts 2010

Anonym trådstarter

det lyder bare fantastisk

hold nu kæft jeg glæder mig til imorgen.. det bliver for vildt for jeg har sq aldrig prøvt sådan ngoet her.

når han kommer op til mig der ved 20-21 tiden der har han lige kørt 2 timer i bil. skal jeg have lavet noget mad til ham?

ej undskyld tøser men ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.. håber i gider og blive ved med at hjælpe!

Anmeld

18. marts 2010

Sjl-msl-Mkl

Anonym skriver:

hold nu kæft jeg glæder mig til imorgen.. det bliver for vildt for jeg har sq aldrig prøvt sådan ngoet her.

når han kommer op til mig der ved 20-21 tiden der har han lige kørt 2 timer i bil. skal jeg have lavet noget mad til ham?

ej undskyld tøser men ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.. håber i gider og blive ved med at hjælpe!

jeg vil gerne hjællpe dig.

Du kan jo spørge ham om han vil have lidt og spise når han kommer. så kan i lige spise en let lille anretning..

Anmeld

18. marts 2010

Anonym trådstarter

hold nu kæft.. det bliver hyggeligt.. jamen jamen jamen nogen der kan komme med en sovepille? tror sq ikke jeg falder i søvn i nat!

Anmeld

19. marts 2010

JustAnotherName

Jeg mødte min mand via nettet.

Vi udvekslede MSN og skrev sammen over en periode. Så sms'ede vi sammen. Og så mødtes vi. Og vi har været sammen siden vores første møde.

Det er nu 5 år siden, at vi fandt sammen. Vi skal giftes om 1½ måned, og har to små piger sammen - én på 2½ år og en på 10 måneder.

Så det må siges, at have været en succes. Men jeg var meget skeptisk og en smule forudindtaget overfor dét at møde nogen via nettet.
Men ærligt talt, så mener jeg idag, at det er ligeså OKAY og almindeligt, at møde nogen fra nettet, som at møde nogen i byen/fester osv.

Så jeg kan kun sige go for it .....hvis bare man bruger sin sunde fornuft!

Anmeld

19. marts 2010

JustAnotherName

Anonym skriver:

Spændende. Ønsker alt det bedste, og håber det bliver en god oplevelse...

Anmeld

19. marts 2010

CS

Anonym skriver:

hold nu kæft.. det bliver hyggeligt.. jamen jamen jamen nogen der kan komme med en sovepille? tror sq ikke jeg falder i søvn i nat!

Pøj pøj pøj med i aften og go' fornøjelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.