Hvad er det bedste du har købt for penge...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2010

Lullaby

Vip-profilen på scor hvor jeg mødte manden og denne smukke mis

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

Loa

Min vaps....

Anmeld

15. marts 2010

MariaJ

Vores dejlige hundebasse, Julie. Jeg kan slet ikke forstå at hun var til salg for penge.

Anmeld

15. marts 2010

Loa

MariaJ skriver:

Vores dejlige hundebasse, Julie. Jeg kan slet ikke forstå at hun var til salg for penge.

Årh så sød........

Anmeld

15. marts 2010

otlitrom

Jeg tænkte også på katten som det første, men hun er altså ikke betalt. Vi har fået hende gratis!! Hun skal bæres ud herfra, om forhåbentlig mange år! Utroligt at man kan holde så meget af et lille dyr!

Anmeld

15. marts 2010

Diana...

Uhh der jo meget ej det jeg er mest glad for er helt sikkert min hund, min MAC, kamera og mit kort til trænings centeret :) 

Mit næste køb bliver hegn til haven som helt sikker også kommer på listen over de bedste ting :) 

Hvad med dig selv Eva?

Anmeld

15. marts 2010

CS

Det bedste var lånet i min lejlighed på 250.000,- tilbage i 07´som gjorde at jeg købte mig selv fri fra arbejdsmarkedet og blev rask fra min spiseforstyrrelse og min sorte diamant ring som minder mig om hvor laaaaaaaaaaangt jeg er nået

Det jeg drømmer om at købe i fremtiden er en større lejlighed så min guldklump kan få sit eget værelse og jeg mit eget kontor/konsultation

Anmeld

15. marts 2010

RumlesMor

ChristinaS skriver:

Det bedste var lånet i min lejlighed på 250.000,- tilbage i 07´som gjorde at jeg købte mig selv fri fra arbejdsmarkedet og blev rask fra min spiseforstyrrelse og min sorte diamant ring som minder mig om hvor laaaaaaaaaaangt jeg er nået

Det jeg drømmer om at købe i fremtiden er en større lejlighed så min guldklump kan få sit eget værelse og jeg mit eget kontor/konsultation

Anmeld

15. marts 2010

Honningblomst

Di. skriver:

Uhh der jo meget ej det jeg er mest glad for er helt sikkert min hund, min MAC, kamera og mit kort til trænings centeret  

Mit næste køb bliver hegn til haven som helt sikker også kommer på listen over de bedste ting  

Hvad med dig selv Eva?

Det må helt klart være halvdelen af min ældste søns genmateriale...som 9 mdr. efter kom ud og var ham... det strå med en lille jeppe celle i kostede mig 200kr...

Anmeld

15. marts 2010

Honningblomst

Tak for alle svar og så skønt at læse om alle jeres gode køb...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.