Hvad er det bedste du har købt for penge...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2010

otlitrom

Det må være vores forlovelses-ringe.

Jeg købte kærestens og han købte min.

Når jeg er trist eller modløs, så kigger jeg på den, og tænker på at han ALTID er der... Den giver mig en form for tryghed, på en underlig og lidt overtroisk måde... Jeg ser selvfølgelig også på den, når ejg er glad... Hvis den nogensinde skal tages af, så ved jeg ikke, hvad jeg gør.. Den er som groet fask på min finger!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

Maria.

Det må være de penge vi betalte for behandling da vi skulle have vores søn, og igen da jeg blev gravid med min datter..

Tænk at man kan købe det for penge..

Anmeld

15. marts 2010

Lone Jakobsen

har siddet og tænkt længe over det og ku faktisk ikke finde på noget....men hvis en investering også tæller....så må det være vores store, dejlige dumme hus, med alle dets fejl og ujævnheder.

Anmeld

15. marts 2010

RumlesMor

Har i rigtige mange år drømt om at få et spejlrefleks (digital) kamera, og lære at tage gode billeder...

Og da jeg gik på barsel fik jeg OK fra kæresten om at købe et!

Så har i sidste uge fået mit længe ønskede kamera, og går nu og øver mig i at tage billeder af ALT. Vil gerne have noget undervisning i at bruge det korrekt, og så er det jo bare med at øve sig.  Det er blevet mit barselsprojekt!

Anmeld

15. marts 2010

skoust

RumlesMor skriver:

Har i rigtige mange år drømt om at få et spejlrefleks (digital) kamera, og lære at tage gode billeder...

Og da jeg gik på barsel fik jeg OK fra kæresten om at købe et!

Så har i sidste uge fået mit længe ønskede kamera, og går nu og øver mig i at tage billeder af ALT. Vil gerne have noget undervisning i at bruge det korrekt, og så er det jo bare med at øve sig.  Det er blevet mit barselsprojekt!

ikke for at snakke om ngoet andet men hvad hedder din datter?

Anmeld

15. marts 2010

Tullebobs

Min ovn med pyrolyse  Ej spøg til side - men det er virkelig smart har lige afprøvet det for første gang idag - og det virker bare - hader at gøre ovn rent, og nu er det en saga blot, jubiii!

Jeg har mange ting, som jeg holder af og nødigt vil undvære. Min vielsesring, vores hus, bil osv. Ellers vil jeg sige kontigentet til min søns gymnatiktimer - han går til "pøl og tons" (meget nordjysk udtryk for 'gang i den') for drenge på 4-6 år - og det er så skønt at se hvor meget han eeeeelsker det. På lørdag er der opvisning - og det glæder han sig sådan til - jeg satser på at føde indenfor de næste dage og så tage lillebror med - ellers klemmer jeg benene sammen indtil da (har termin fredag) Jeg VIL med og se min lille bubbi - føder sgu nok af ren og skær stolthed, ha ha...

Kh Trine

Anmeld

15. marts 2010

Bavianis

Helt sikkert vores hund, men den betalte Gregers... Så må det være vores hus!

Den bedste gave jeg har fået - ud over Frida - er en rejse til Ægypten, og så en Wegner gyngestol. Begge fra min sugar-daddy;-) (aka Gregers).

Anmeld

15. marts 2010

Tullebobs

Bavianis skriver:

Helt sikkert vores hund, men den betalte Gregers... Så må det være vores hus!

Den bedste gave jeg har fået - ud over Frida - er en rejse til Ægypten, og så en Wegner gyngestol. Begge fra min sugar-daddy;-) (aka Gregers).

Ikke dårligt med en mand med så stort et forkælergen - tillykke med ham

Kh Trine

Anmeld

15. marts 2010

RumlesMor

skoust skriver:

ikke for at snakke om ngoet andet men hvad hedder din datter?

Min datter? Hun hedder Maia (Amy).

Anmeld

15. marts 2010

3drenge

Det bedste vi har købt er vores dejlige store stue og elsker især vores sofa og spisebord. Vi har også lige skiftet vores køkkenbordplade ud og det er simpelhen noget af det bedste vi har gjort, for hold da op hvor er jeg glad for den.

Måske ikke de mest spændende ting, men det er noget jeg er glad for hver dag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.