Hvad er det bedste du har købt for penge...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.147 visninger
40 svar
0 synes godt om
15. marts 2010

Honningblomst

Kom til at tænke på, nu med tatoveringer og hvad man ellers bruger penge på, hvad er så det bedste du har brugt penge på... og hvad er drømmen at købe engang..

Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

TbCp

Det bedste er mit kamera og min MAC

Jeg kunne godt tænke mig på et tidspunkt at købe nyt kamera, et rigtig godt spejl refleks kamera.

Ellers er der ikke noget der lige står så højt på ønskelisten.

Anmeld

15. marts 2010

Mig med maven

Det er faktisk en rigtig god tråd, man får lige sig selv til at stoppe op, og se sig om. Jeg kan selvfølgelig kun tale for mig selv, men nej hvor køber vi mange ting. Mange ligegyldige ting. Men noget af det bedste jeg nogensinde har købt er bøger til mit studie, det er trods alt dem der har været skyld i at jeg kan købe flere ting.

Men det aller aller bedste er min lille baby. Ja altså den med fire ben. Nøj hun var dyr, men nyder hende hver dag, og så er hun trofast. Det bedste ved kæledyr er at de elsker en, bare fordi man er til. Hun var alle pengende værd!

Her kommer lige et par billeder af prinsesse NOVA!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. marts 2010

ønskebørn74

Eva skriver:

Kom til at tænke på, nu med tatoveringer og hvad man ellers bruger penge på, hvad er så det bedste du har brugt penge på... og hvad er drømmen at købe engang..

Knus Eva..

Vi bor på Landet... Så min bil...!!!

Knus Lene

Anmeld

15. marts 2010

Mira0911

Mig med maven skriver:

Det er faktisk en rigtig god tråd, man får lige sig selv til at stoppe op, og se sig om. Jeg kan selvfølgelig kun tale for mig selv, men nej hvor køber vi mange ting. Mange ligegyldige ting. Men noget af det bedste jeg nogensinde har købt er bøger til mit studie, det er trods alt dem der har været skyld i at jeg kan købe flere ting.

Men det aller aller bedste er min lille baby. Ja altså den med fire ben. Nøj hun var dyr, men nyder hende hver dag, og så er hun trofast. Det bedste ved kæledyr er at de elsker en, bare fordi man er til. Hun var alle pengende værd!

Her kommer lige et par billeder af prinsesse NOVA!

Er så vild med denne race... :)

Chihuahua ikk?

Ja det bedste jeg har købt er aktivitetsstol til den bette... Og så drømmer jeg om at købe en chihuahua... :)

Anmeld

15. marts 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Min dejlige hund

Anmeld

15. marts 2010

LotteGabriella

Det bedste jeg nogensinde har købt for penge, var en vip-profil på dating.dk hvor jeg mødte min mand

Ellers er det mine tattoos og diamantringen til min mor

Anmeld

15. marts 2010

Mig med maven

MoarJ skriver:

Er så vild med denne race...

Chihuahua ikk?

Nova er ½ papillon og ½ tjekkisk rottehund.

Hun var ikke meningen, smiler! - Men sød det er hun.

Anmeld

15. marts 2010

Tina2

Eva skriver:

Knus Eva..

Det må vist være den fedtsugning af mine lår jeg fik i 2002 :-)

Og det næste i den afd bliver nok nye babser, vil jeg tro ;-)

Anmeld

15. marts 2010

Mira0911

Mig med maven skriver:

Nova er ½ papillon og ½ tjekkisk rottehund.

Hun var ikke meningen, smiler! - Men sød det er hun.

Hun ser dælme sød ud... Jeg kommer og hapser hende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.