Hvad er det bedste du har købt for penge...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2010

RumlesMor

3drenge skriver:

Det bedste vi har købt er vores dejlige store stue og elsker især vores sofa og spisebord. Vi har også lige skiftet vores køkkenbordplade ud og det er simpelhen noget af det bedste vi har gjort, for hold da op hvor er jeg glad for den.

Måske ikke de mest spændende ting, men det er noget jeg er glad for hver dag

Uh...lækker sofa, hvor er den fra?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2010

Bavianis

Tullebobs skriver:

Ikke dårligt med en mand med så stort et forkælergen - tillykke med ham

Kh Trine

Ja - han er ellers kendt som "Fedtsylen", men når han så endelig gør det, så er det med et brag;-) Det kommer dog nok ikke til at ske igen foreløbige, men nyt hus er man FATTIG!

Anmeld

15. marts 2010

Tullebobs

Ja - han er ellers kendt som "Fedtsylen", men når han så endelig gør det, så er det med et brag;-) Det kommer dog nok ikke til at ske igen foreløbige, men nyt hus er man FATTIG!

Hæ hæ fedtsyl med luxusvaner - great! 

Jep det er dyrt med hus - vi er også lige blevet husejere, så det kender jeg godt! 

Anmeld

15. marts 2010

3drenge

RumlesMor skriver:

Uh...lækker sofa, hvor er den fra?

Danbo møbler Har aldrig købt "dyre" møbler før og ved da også godt der findes meget dyrere sofaer, men 13.000 er mange penge for os, men er bare så glad for den

Anmeld

15. marts 2010

Heidi.

Det er mine Bumper vinterstøvler, og det er fordi de er købt som en belønning til mig selv fordi jeg udfordre mig selv og gennemføre hvad jeg har sat mig for.

Anmeld

15. marts 2010

Tullebobs

Heidi. skriver:

Det er mine Bumper vinterstøvler, og det er fordi de er købt som en belønning til mig selv fordi jeg udfordre mig selv og gennemføre hvad jeg har sat mig for.

totalt iorden! Og så husker du dine mål hver gang du tager støvlerne på, smart

Anmeld

15. marts 2010

Sommerfuglelarven

Uhhh, den er da lidt svær, synes jeg...

- Ikke et decideret køb, men vi betaler jo for at vores datter går i børnehave, og hun ELSKER at komme derud i skoven hver dag!

- Mit spejlrefleks kamera, selvom det var Per der betalte det!

- Vores møbler i stuen, og vores datters møbler på hendes værelse.

- Mine Bisgaard støvler, som desværre snart må i "sommerhi"!

- En løbecykel, sansegynge, gyngestativ, legekøkken (og tilbehør) og Lego til vores datter.

Det er nok de ting der står øverst på min liste

Anmeld

15. marts 2010

Heidi.

Tullebobs skriver:

totalt iorden! Og så husker du dine mål hver gang du tager støvlerne på, smart

Lige præcis...

Anmeld

15. marts 2010

Sofia

Det bedste jeg har købt for penge, er min MAC, og flybilletter til Asien og Mexico.

Anmeld

15. marts 2010

FrkC

Det bedste jeg nogensinde har købt er min (ej okay, vores)  dejlige hund  Han er evig glad og sprudlende og ved da slet ik hva jeg gjorde inden vi fik ham  Han kan altid få et smil frem på alle folks læber og jeg elsker at komme hjem til ham hvor han bare er så glad at han er ved at vælte  Hvis man er i dårligt humør kommer han og puffer til en til man næsten ik kan lade være med at grine..

Camilla, med verdens bedste vovsebasse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.