Ih, jeg tror næsten mit gravid-kort er slidt op
! Jeg bruger det hele tiden - åh, vil du ikke hente noget saftevand til mig, ej, jeg kunne altså godt have hvid chokolade nu osv.
Men min kæreste er altså også bare den bedste i verden - han masserer mig hver aften i lænden og mine fødder får også hver dag en omgang! Han henter altid brænde til brændeoven ind, så jeg ikke selv skal ud i garagen efter det, når han ikke er hjemme og så gør han virkelig hvad han kan, for at tilfredsstille diverse madlyster, som måtte opstå - han ringer fx altid for at høre, om han ska tage noget med til mig, når han nu alligevel er på vej hjem og kører forbi tanken!
Der var fx en aften, hvor jeg virkelig kunne spise hvid chokolade med knas (hvilket har været lidt min svage side hele vejen igennem graviditeten). Og da jeg ser på Michael med de der øjne, som man kun kan lave, når man er gravid og fortæller ham om min lyst til hvid chokolade, siger han, at han faktisk købte to pakker sidst jeg have lyst til det og så henter han chokoladen til mig ude fra laden, hvor han har haft den "gemt"! Det var altså bare sødt - især fordi han vidste, at han var nødt til at gemme det, fordi jeg ellers bare havde spist begge pakker den første aften
!
Så Rosa - ja jeg har brugt kortet og jeg synes virkelig, du skal udforske dets potentiale lidt mere!
Kram Nina
Anmeld