haha ved første indskydelse tænkte jeg " det bruger jeg da ikke ". Men.. det bruger jeg da egentlig hele tiden
haha...
Hvis jeg taber noget, så kigger jeg bare opgivende på kæresten og siger IHH ALTSÅ nu igen! og så samler han det op
Hvis vi er ude og handle og står næsten ved kassen, og frøkenen her har glemt noget i den anden ende, som stod på seddelen, går kæresten troligt med mig ned i den anden ende og henter det, kan jo ikke gå selv haha.. (oh my god)... 
Eller hvis vi skal have noget at spise og han har valgt ex. en bolle med pålægschokolade og jeg har en med ost - så kan det forekomme (hver dag) at jeg kigger på ham med de der ´det er så synd for mig at jeg er tyk og gravid og ihh og åhh øjne´ og spøger om han ikke kunne tænke sig at bytte med en ostemad
Han falder for den HVER gang, og hvis ik han gider spise min mad, så smører han da bare en ny til mig...
ERGO - jeg trækker kortet "ubevidst" tusind gange om dagen, og er egentlig møghamrende forkælet. OG enebarn, for det ik skal være helt løgn 
knus Mitzie 28+6 - som kommer til at savne at være gravid 
Anmeld