Har lige trukket "gravid-kortet"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2010

Lone Jakobsen

nu har jeg været alene de første 3 gange...så da jeg blev gravid med den yngste var det et helt ukendt begreb for mig. dog indrømmer jeg blankt at jeg en enkelt gang lokkede ham ned efter chokolade, og under fødslen var det også ham der hentede nye forsyninger af cola og chokolade.....men det er vist også fair nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2010

Sara.

Jeg har lige sendt manden i bageren efter en gulerodsbrud og skinkeost.......... ligesom jeg også sendte ham afsted efter igår

Men der er heller ikke så langt jo

er det slemt når Lærke på 2 ½ hvis hun er tørstig eller noget herhjemme også er begyndt at be far om at hente... "Lærke ha mælk, far henter?".......

Anmeld

14. marts 2010

FruEllingsen

Hehe. det er sådan det skal være.

Det tror jeg sq ikke jeg kunne lokke min kæreste til.

men tilgængæld gør han så mange andre dejlige ting.

Anmeld

14. marts 2010

Vidunderligeunger

haha ved første indskydelse tænkte jeg " det bruger jeg da ikke ". Men.. det bruger jeg da egentlig hele tiden haha...

Hvis jeg taber noget, så kigger jeg bare opgivende på kæresten og siger IHH ALTSÅ nu igen! og så samler han det op  

Hvis vi er ude og handle og står næsten ved kassen, og frøkenen her har glemt noget i den anden ende, som stod på seddelen, går kæresten troligt med mig ned i den anden ende og henter det, kan jo ikke gå selv haha.. (oh my god)...

Eller hvis vi skal have noget at spise og han har valgt ex. en bolle med pålægschokolade og jeg har en med ost - så kan det forekomme (hver dag) at jeg kigger på ham med de der ´det er så synd for mig at jeg er tyk og gravid og ihh og åhh øjne´ og spøger om han ikke kunne tænke sig at bytte med en ostemad Han falder for den HVER gang, og hvis ik han gider spise min mad, så smører han da bare en ny til mig... 

ERGO - jeg trækker kortet "ubevidst" tusind gange om dagen, og er egentlig møghamrende forkælet. OG enebarn, for det ik skal være helt løgn

knus Mitzie 28+6 - som kommer til at savne at være gravid

Anmeld

14. marts 2010

dorthemus

lærkes_mor skriver:

Jeg har lige sendt manden i bageren efter en gulerodsbrud og skinkeost.......... ligesom jeg også sendte ham afsted efter igår

Men der er heller ikke så langt jo

er det slemt når Lærke på 2 ½ hvis hun er tørstig eller noget herhjemme også er begyndt at be far om at hente... "Lærke ha mælk, far henter?".......

Ups!

Anmeld

14. marts 2010

dorthemus

Okay..har tænkt over det, jeg HAR faktisk trukket gravid-kortet nogle gange.

Første gang over for en veninde, som jeg tudede-truede til at gå ud og spise stegt flæsk med persillesovs med mig lige i starten af min graviditet hvor jeg bare havde så meget kvalme...og hvor jeg bildte mig selv - og hende - ind at DET JO VAR DET ENESTE JEG KU SPISE!!!! Åd 17 stykker..velbekomme

Alle de andre gange sker på arbejdet hvor jeg de sidste tre måneder (eller mere) ikke har skiftet én eneste lorteble fordi jeg har kvalme/er gravid/ondt i ryggen/ondt i lænden/jeg må jo ikke løfte fordi jeg jo er gravid!!!...osv osv

Så jo jeg strammer den vist også lidt rigeligt selv

Anmeld

14. marts 2010

Bayze

Rosa skriver:

for vildt og sendt manden på Mac D efter en macflurry med daim og chokoladesauce og en jordbærmilkshake Har vildt dårlig samvittighed nu... Men ikke nok til at kalde ham tilbage... (der er kun 200m derhen)...

Hvad med jer andre - hvornår har I sidst haft gravid-kortet oppe af lommen?

Kh

Rosa

Ej, Rosa, det har du da slet ikke dyrket godt nok! jeg får indtryk af at du først lige har opdaget "kortet" her få uger før termin! det skulle du da have nydt godt af i samtlige 9 måneder!

Jeg har godt nok været stor-styg! Det er bare blevet en slags hjemmekultur og det sker indtil flere gange om dagen uden de store armbevægelser. Den er hvert fald klassisk så snart jeg har smidt mig på sofaen - "åhh skat - henter du ikke lige..." osv osv osv... og jeg kunne blive ved. Håber vanen har sat sig i ham så vi kan fortsætte de gode rutiner også efter fødslen:-)

Skal man have dårlig samvittighed!!!!??

Anmeld

14. marts 2010

Bare mig..

Årh det skal også til engang imellem, sådan en mac-omgang der (Vi kom selv til at købe lidt igår)

Anmeld

14. marts 2010

Sisley

Rosa skriver:

for vildt og sendt manden på Mac D efter en macflurry med daim og chokoladesauce og en jordbærmilkshake Har vildt dårlig samvittighed nu... Men ikke nok til at kalde ham tilbage... (der er kun 200m derhen)...

Hvad med jer andre - hvornår har I sidst haft gravid-kortet oppe af lommen?

Kh

Rosa

Jesus! Man skulle tro vi var i familie - samme metode, samme menu

Anmeld

14. marts 2010

MariaJ

Uh, det kort tror jeg nok jeg trækker hele tiden (eller måske nærmere har det siddende fast i panden) Især efter at mine hænder er blevet en daglig plage, og jeg derfor faktisk ikke kan gøre det jeg plejer.

Det er ugevis siden jeg har taget morgenrunden med hunden og jeg beder gerne om at få te og kaffe bragt til sofaen. Senest fik jeg manden til at gå tilbage og se efter mine handsker, fordi jeg lige havde fået bundet mine sko og ikke kunne overskue tanken om at skulle til at tage dem af igen. Ellers giver gravid kortet jo bare generelt frit lejde til at leve på en diæt af nugattiboller (nutella-lignende produkt og hvidt brød) og pommes frites.

Knus Maria 34+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.