Har lige trukket "gravid-kortet"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2010

dorthemus

MariaJ skriver:

Uh, det kort tror jeg nok jeg trækker hele tiden (eller måske nærmere har det siddende fast i panden) Især efter at mine hænder er blevet en daglig plage, og jeg derfor faktisk ikke kan gøre det jeg plejer.

Det er ugevis siden jeg har taget morgenrunden med hunden og jeg beder gerne om at få te og kaffe bragt til sofaen. Senest fik jeg manden til at gå tilbage og se efter mine handsker, fordi jeg lige havde fået bundet mine sko og ikke kunne overskue tanken om at skulle til at tage dem af igen. Ellers giver gravid kortet jo bare generelt frit lejde til at leve på en diæt af nugattiboller (nutella-lignende produkt og hvidt brød) og pommes frites.

Knus Maria 34+5

Åhh gudskelov at jeg ikke er den eneste der elsker pommes frites...men herregud det er jo også bare kartofler, ikke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2010

LinLin

dorthemus skriver:

Åhh gudskelov at jeg ikke er den eneste der elsker pommes frites...men herregud det er jo også bare kartofler, ikke?

Jojo - det er grøntsager! (i hvert fald ifølge Christina fra Amager i D.U.M. )

Anmeld

14. marts 2010

MariaJ

dorthemus skriver:

Jo, nærmest sundt, ikke .

Hvis det er rigtigt, som jeg har læst, at baby vænner sig til smagen af mors mad, så er jeg bange for vi får et barn med abstinenser efter pommes frites og bearnaise sauce.

Anmeld

14. marts 2010

dorthemus

MariaJ skriver:

Jo, nærmest sundt, ikke .

Hvis det er rigtigt, som jeg har læst, at baby vænner sig til smagen af mors mad, så er jeg bange for vi får et barn med abstinenser efter pommes frites og bearnaise sauce.

I det hele taget efter alt sødt, salt og fedende...og FORBUDT!! Kan vist allerede nu skrive hende op til ophold på Julemærkehjem

Anmeld

14. marts 2010

Low

Jeg tror ikke at jeg har trukket det endnu. Vi er godt nok ikke sammen i øjeblikket men vi prøvet at se om vi ikke kan få det til at køre imellem os så vi ses engang imellem. 

Men når jeg ligger mig for at få en middagslur så er han helt ok med det. Når jeg vil have en elevator istedet for at gå op af trappen til 1 sal så er han ok med. Hvis han op stået op om natten for at tisse beder jeg ham om at tage et glas vand med så gør han det.

Anmeld

14. marts 2010

MariaJ

dorthemus skriver:

I det hele taget efter alt sødt, salt og fedende...og FORBUDT!! Kan vist allerede nu skrive hende op til ophold på Julemærkehjem

Åh, ja. Er helt med her. Måske kan vores børn komme på julemærkehjem sammen.

Knus Maria

Anmeld

14. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Natmad: McFlurry med daim og chokoladesauce, fankeret af jordbærmilkshake (hentet og serveret i sofaen)

Morgenmad: Vandmelon, 2 skiver rugbrød (af den prisbelønnede slags fra Schweitzerbagereiet) med skinke og ost og en hindbærmuffin med marcipan i ( serveret i sofaen)

Frokost: Svenskerens pandekager med syltetøj og sukker (i sengen)

Middagslur på 2 timer.

Snack efter lur: 2 kolde pandekager med rørsukker bragt til sengen og spist liggende...

Snack 2: Cognacbrød fra Anton Berg... I sengen...

Jeg tror min baby er i sukkerchock...

Anmeld

14. marts 2010

Maise

Rosa skriver:

for vildt og sendt manden på Mac D efter en macflurry med daim og chokoladesauce og en jordbærmilkshake Har vildt dårlig samvittighed nu... Men ikke nok til at kalde ham tilbage... (der er kun 200m derhen)...

Hvad med jer andre - hvornår har I sidst haft gravid-kortet oppe af lommen?

Kh

Rosa

Jeg brugte det meget under hele graviditeten. mest fordi jeg havde bækkenløsning og ekstremt meget vand i kroppen.

Anmeld

14. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

I nat... Babyen ville have pomfritter, kl. 0130... Og grill-vognen var udenfor og det var koldt... så Tom måtte ud HUSK SALATMAYO!!!!

Hehe...

Anmeld

14. marts 2010

MariaJ

Rosa skriver:

Natmad: McFlurry med daim og chokoladesauce, fankeret af jordbærmilkshake (hentet og serveret i sofaen)

Morgenmad: Vandmelon, 2 skiver rugbrød (af den prisbelønnede slags fra Schweitzerbagereiet) med skinke og ost og en hindbærmuffin med marcipan i ( serveret i sofaen)

Frokost: Svenskerens pandekager med syltetøj og sukker (i sengen)

Middagslur på 2 timer.

Snack efter lur: 2 kolde pandekager med rørsukker bragt til sengen og spist liggende...

Snack 2: Cognacbrød fra Anton Berg... I sengen...

Jeg tror min baby er i sukkerchock...

Ha ha . Har også lige sat et enormt bjerg med pandekager til livs. Er nu fuldstændig slået ud og trænger bare til at sove. Vi skal "desværre" have gæster om en time, så må nok klæde om fra joggingbukser, hyggetrøje og blåbærmarmelade om munden til en slags civilantræk.

Maria

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.