Har lige trukket "gravid-kortet"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.533 visninger
36 svar
0 synes godt om
13. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

for vildt og sendt manden på Mac D efter en macflurry med daim og chokoladesauce og en jordbærmilkshake Har vildt dårlig samvittighed nu... Men ikke nok til at kalde ham tilbage... (der er kun 200m derhen)...

Hvad med jer andre - hvornår har I sidst haft gravid-kortet oppe af lommen?

Kh

Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

Ranarupta

Haha, fedt!

Jeg tror faktisk ikke, at jeg har trukket kortet endnu. Men måske kæresten har en anden holdning

Uhhh, nu får jeg selvfølgelig lyst til deres McFlurry med jordbær og Cornetto OG en jordbær-milkshake... tak for det, Rosa 

Anmeld

13. marts 2010

LinLin

Har ikke direkte sendt ham afsted - bare bedt ham lige hente noget på vejen (ex McD drive-in (Chili-cheese tops!!!))

Anmeld

13. marts 2010

Tullebobs

Jeg er jo i absolut slutningen af min (formodentlig/temlig sikkert) sidste graviditet, så det dersens gravidkort er konstant oppe af lommen herhjemme

Vil du ikke nok lige støvsuge, henter du ikke lige dit og dat og nej hvor jeg kunne trænge til....

Det bliver jo snart hverdag igen - så nyd det, søde du

Kh Trine

Anmeld

13. marts 2010

Ann-

mums, nu fik jeg også lyst til is fra mac og jeg er ikke engang gravid

Anmeld

13. marts 2010

CS

Rosa skriver:

for vildt og sendt manden på Mac D efter en macflurry med daim og chokoladesauce og en jordbærmilkshake Har vildt dårlig samvittighed nu... Men ikke nok til at kalde ham tilbage... (der er kun 200m derhen)...

Hvad med jer andre - hvornår har I sidst haft gravid-kortet oppe af lommen?

Kh

Rosa

høhø fantastisk Ahhhh men jeg har endnu ikke brugt det og kommer nok heller ikke til det - efter som det er mig selv der så skal afsted da jeg er solo sild med bebs i mavsen Men det lyder faaaaaaaaaantastisk og uha er helt vildt lækker sulten nu  

Anmeld

14. marts 2010

Tina2

Ahhhhmen får da den VILDESTE lyst til jordbær milkshake nu!!!!!!

Anmeld

14. marts 2010

Pige2009

Det er nu sjovt som begreberne "Need-to-have" og Nice-to-have" får en helt ny betydning, når man er gravid

Knus Linda

Anmeld

14. marts 2010

dorthemus

Gad godt have nogen, at trække gravid-kortet over for..bare en gang imellem...som f.eks NU hvor jeg rigtig godt gad en pose chips

Anmeld

14. marts 2010

lululupo

det var vist igår, hen henter meget til mig, specielt når vi har lagt os, men køkkenet ligger i stuen og soveværelset på 1. sal.. Er ikke så glad for de trapper.......... Specielt rynkeby sød blandet saft, uhmmmmm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.