Anna ude af x-factor....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2010

ghm

tror mange sad med pu oplevelsen i går, en af x-factors bedste vokaler blev sendt hjem.....

Men tilgengæld tror jeg også at det er og gøre anna en kæmpe tjeneste, Anna har en reel chance for at kunne klare sig som kunstner hendes stemme er jo unik ja ihvertfald i mine øre.
hvis anna vandt x-factor ville hun være bundet på hænder og fødder i form af den færdige kontrakt der er tiltænkt vinderen, dette tror jeg ikke er en  fordel.

tror ikke det bliver svært for anna og føre hendes drømme ud i livet der hvor hun står nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

Heidi.

Syntes det var dejligt hun røg ud, hun er da simpelthen alt for kedelig..

Anmeld

13. marts 2010

Mie A

Heidi. skriver:

Syntes det var dejligt hun røg ud, hun er da simpelthen alt for kedelig..

endelig en med god smag

Anmeld

13. marts 2010

Heidi.

Mie A skriver:

endelig en med god smag

Ja, det er ikke nemt og finde

Anmeld

13. marts 2010

Mie A

Heidi. skriver:

Ja, det er ikke nemt og finde

Nej, jeg tror desværre at vi er i undertal herinde

Hvem er din favorit?

Anmeld

13. marts 2010

karina1980

bagger26 skriver:

Må ærligt indrømme at Tine og Thomas er mine favoritter.. og de 3 andre siger mig ikke så meget.. Syntes det har været svært i år, fordi syntes faktisk de alle kan synge..

Anna og Jesper er ikke mine favoritter, de synger selvfølgelig godt, men det syntes jeg nu de alle sammen gør... Har taget mig selv i hver fredag, at når det var deres tur, så røg min opmærksomhed, hvorfor ved jeg ikke de fanger mig bare ikke.. MEN derfor havde jeg nu ikke regnet med, at de 2 skulle i farezonen fordi alle andre elsker dem..

Så alt i alt er jeg nu meget godt tilfreds efter aftenens afgørelse, men syntes nu Anna skulle have været videre fremfor Jesper.. 

præcis det samme her, synes der er noget ved thomas som fanger mig HVER gang

Anmeld

13. marts 2010

Heidi.

Mie A skriver:

Nej, jeg tror desværre at vi er i undertal herinde

Hvem er din favorit?

Altså, men er faktisk Jesper!! Men det er fordi jeg syntes han er meget original.. 

Anmeld

13. marts 2010

missKat

wamse skriver:

Hmm jeg synes nu helt klart at Jesper skulle blive Men havde på ingen måde set det komme at de 2 ville stå der i aften. Havde gættet på fireflies + Tine.

som taget ud af min mund 

Anmeld

13. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

OKAY SÅ!!! Jeg bøjer mig og INDRØMMER: JEG GRÆD!!!!!!!!!!!!!! Jeg har lige (inden mit bad) set genudsendelsen af afgørelsen. Jeg havde endda set hvad I havde skrevet og kendte slutningen... Og jeg græd...!!!... (OG JA - jeg er hormonel, så jeg må godt sagde jeg til Tom hehe)

Men altså - det var jo helt vildt. Jeg må lige have set resten af showet på nettet en af dagene, for jeg kan slet ikke forestille mig, hvor godt de andre skulle synge, når de her to skulle i farezonen!!...

Så altså - jeg tager det i mig - jeg tænkte godtnok: AI for fanden tøser!! - Man kan ikke tude til x factor... og ja jeg græd!!... Så det kan man vidst godt hehe

Anmeld

13. marts 2010

smokin

MoarJ skriver:

Jeg var virkelig skuffet over musik valget i XF...

Det var jo Bond-tema så det er vel begrænset hvor stort udvalget kan være....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.