Anna ude af x-factor....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2010

smokin

Ess. skriver:

Ja, jeg vil så skille mig udenfor mængden og sige at jeg synes det var helt iorden at Jesper blev. Jeg synes at Anna minder for meget om Linda, der vandt sidste sæson, og med det talent kan hun sagtens klare sig uden X-factor.

Men jeg havde heller ikke lige set den komme, med de 2 i farezonen - Jeg havde faktisk mere troet det ville være Thomas og FireFlies der ville stå der.

Og trods jeg ikke er gravid, og fyldt med homoner, så tudbrølede jeg altså også over det .. Men jeg tuder jo også når Brandon og Kelly går fra hinanden i Beverly Hills

haha hvor er det bare rammende... den med brandon og kelly. Lige mht. beverly, så vrælede jeg i flere timer da Dylan og Brenda slog virkelig op... for alvor.. med R.E.M brølende ud af højtaleren....

Jeg havde nu håbet at Anna ville vinde, men er sikker på at hun nok skal komme i stald hos Remée og komme ud i verdenen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

Mira0911

Zette skriver:

Jeg har altid rigtig svært ved at få pengene op af lommen, og synes faktisk stadigvæk at 600 kr. er mange penge - men jeg har en lækker mand, der elsker at gøre hvad han har lyst til, og det har smittet godt af de sidste 5 år - så jeg var impulsiv og tænkte "det har jeg lyst til, jeg gør det squ"

Og nu glæder jeg mig helt vildt.

Anmeld

12. marts 2010

Honningblomst

ja, det skulle have været den lille selvfede knægt...øv, han er træls...men måske han bedre kan det der skal til i de næste programmer...anna er da for cool til at skulle stå i storcentre rundt om i danmark og synge....

Anmeld

12. marts 2010

smokin

bagger26 skriver:

Må ærligt indrømme at Tine og Thomas er mine favoritter.. og de 3 andre siger mig ikke så meget.. Syntes det har været svært i år, fordi syntes faktisk de alle kan synge..

Anna og Jesper er ikke mine favoritter, de synger selvfølgelig godt, men det syntes jeg nu de alle sammen gør... Har taget mig selv i hver fredag, at når det var deres tur, så røg min opmærksomhed, hvorfor ved jeg ikke de fanger mig bare ikke.. MEN derfor havde jeg nu ikke regnet med, at de 2 skulle i farezonen fordi alle andre elsker dem..

Så alt i alt er jeg nu meget godt tilfreds efter aftenens afgørelse, men syntes nu Anna skulle have været videre fremfor Jesper.. 

Åhh jeg synes Tine er dødkedelig. Men jeg står også rigtig hurtig af når de begynder med deres tale "jeg er blevet mobbet, jeg har været overvægtig hele livet..." gaaaaaaaaaaaaaaab 

Total sympatistøtte, det er jeg bare meget lidt til.

Anmeld

12. marts 2010

Risen

Så det for første gang idag fordi min veninde tvang mig! Synes faktisk det var lidt spændende og hende Anna var godt nok god, meeen meen meeen hun havde en lidt dårlig holdning, ligesom om at hun bare forventede at hun ville komme i finalen.. Så der var nok et chock for hende idag.. 

Anmeld

12. marts 2010

DLM

det var super ærgeligt Anna fortjente slet ikke at stå i bunden. Jesper gjorde lidt i dag synes jeg, det var altså ikke for godt.

Men at sende Anna hjem efter at sige at hun er en af de største sangere der har været i x-factor og han kunne ikke forstille sig en finale uden hende.

plus jeg synes det er noget pjat at de i vennetjeneste vælger en hver og lader remee vælge imellem dem. Hvis de ikke havde gjort sådan er jeg sikker på både carsten og pernille havde stemt anna videre.

Anmeld

12. marts 2010

bagger26

Zette skriver:

Åhh jeg synes Tine er dødkedelig. Men jeg står også rigtig hurtig af når de begynder med deres tale "jeg er blevet mobbet, jeg har været overvægtig hele livet..." gaaaaaaaaaaaaaaab 

Total sympatistøtte, det er jeg bare meget lidt til.

Nej det er jeg nu heller ikke til, og syntes også det var plat da de bragte det på banen... Men kan bare meget bedre lide hendes lidt specielle stemme..

Anna synger også godt, det kan man ikke tage fra hende, men hun siger mig bare ingenting... For mig er hun bare ikke noget nyt, man har hørt det før.. Det samme med Jesper..

Men havde troet, at de røg i finalen begge to, fordi så mange har dem som favoritter.. 

Anmeld

12. marts 2010

wamse

Eva skriver:

ja, det skulle have været den lille selvfede knægt...øv, han er træls...men måske han bedre kan det der skal til i de næste programmer...anna er da for cool til at skulle stå i storcentre rundt om i danmark og synge....

Synes du virkelig han er selvfed??

Jeg synes bare det er noget af det mest fantastiske ved ham, det fryder mig at denne dreng endnu ikke har mødt nogen der har pillet så meget ved hans selvværd, at han ikke mere tror så meget på sig selv. Når jeg ser ham, synes jeg sgu jeg mærker en fed styrke fra hans side, en selvsikkerhed, jeg ville ønske flere mennesker generelt havde

Anmeld

12. marts 2010

Honningblomst

wamse skriver:

Synes du virkelig han er selvfed??

Jeg synes bare det er noget af det mest fantastiske ved ham, det fryder mig at denne dreng endnu ikke har mødt nogen der har pillet så meget ved hans selvværd, at han ikke mere tror så meget på sig selv. Når jeg ser ham, synes jeg sgu jeg mærker en fed styrke fra hans side, en selvsikkerhed, jeg ville ønske flere mennesker generelt havde

Han virker så påtaget....altså som om det mere er selvtillid end det er selvværdet det bunder i..han virker bare falsk på mig, virkelig ikke rar... og kan jo se ud som om der er andre der har fået nok af ham.. Ej, jeg bryder mg ikke om ham...

Anmeld

12. marts 2010

wamse

Eva skriver:

Han virker så påtaget....altså som om det mere er selvtillid end det er selvværdet det bunder i..han virker bare falsk på mig, virkelig ikke rar... og kan jo se ud som om der er andre der har fået nok af ham.. Ej, jeg bryder mg ikke om ham...

åhh du kan ellers tro han har vundet min datters hjerte, og gud nåde trøste drengen, hvis han knuser hendes hjerte Nu er det pludselig ikke disney sjov hun ser frem til fredag aften, men Lærke sukker bare og siger: Jesper, og så står hun med den største smil.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.