Anna ude af x-factor....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.420 visninger
50 svar
0 synes godt om
12. marts 2010

smokin

Ok, den havde jeg ikke lige set komme.

Det var satme ufortjent!!! 

KH

Hormonbomben Zette der stortuder til x-factor 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

Camilla_a

Kan kun give dig ret! Synes hun var så god i dag!

Anmeld

12. marts 2010

FrkT

HØRT! Hun skulle have været i finalen sammen med Fireflies.... eller Thomas.... de tre kan jeg lige godt lide!

Anmeld

12. marts 2010

Kløver

Zette skriver:

Ok, den havde jeg ikke lige set komme.

Det var satme ufortjent!!! 

KH

Hormonbomben Zette der stortuder til x-factor 

Jeg er helt enig, synes personligt det helt klart var firefilies der skulle ud, synes hverken anna eller jesper havde fortjent at stå hvor de stod

Anmeld

12. marts 2010

tb

vildt ringe at hun blev sendt hjem!!!! hvorfor skal Remée altid gå efter de unge knejter, hvor stemmen ikke engang er gået i overgang??!!

Anmeld

12. marts 2010

smokin

tb skriver:

vildt ringe at hun blev sendt hjem!!!! hvorfor skal Remée altid gå efter de unge knejter, hvor stemmen ikke engang er gået i overgang??!!

Det forstod jeg heller ikke, slet ikke da han begyndte at ævle om potentiale ud over dk's grænser - wtf? Hun har da meget mere chance i udlandet end Martin-wannabe... Ja sorry, han squ kær nok ikke det.. men Anna var jo storfavorit.... 

Forstår det stadig ikke.

Anmeld

12. marts 2010

Mira0911

Anna - er bare kanon... Er rigtig træt af hun røg hjem... ØV ØV:...

Anmeld

12. marts 2010

smokin

Maja84 skriver:

Jeg er helt enig, synes personligt det helt klart var firefilies der skulle ud, synes hverken anna eller jesper havde fortjent at stå hvor de stod

Mener at det burde have været imellem Tine og The Fireflies.. Rent niveaumæssigt er de bare i bunden efter min mening, men det er jo desværre ikke det x-factor handler om. 

Anmeld

12. marts 2010

smokin

MoarJ skriver:

Anna - er bare kanon... Er rigtig træt af hun røg hjem... ØV ØV:...

Ja jeg flæbede også for vildt over det - ret pinligt faktisk... 

Anmeld

12. marts 2010

tb

Zette skriver:

Det forstod jeg heller ikke, slet ikke da han begyndte at ævle om potentiale ud over dk's grænser - wtf? Hun har da meget mere chance i udlandet end Martin-wannabe... Ja sorry, han squ kær nok ikke det.. men Anna var jo storfavorit.... 

Forstår det stadig ikke.

er os helt paf!! tænkte os da han sagde det med grænser så måtte han da mene Anna.. for jesper har da ingen chancer om at slå igennem uden for DK

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.