Anna ude af x-factor....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2010

Honningblomst

wamse skriver:

åhh du kan ellers tro han har vundet min datters hjerte, og gud nåde trøste drengen, hvis han knuser hendes hjerte Nu er det pludselig ikke disney sjov hun ser frem til fredag aften, men Lærke sukker bare og siger: Jesper, og så står hun med den største smil.

Åh, hvor sødt...det er nok også lige de små piger og drenge har rammer... og mon ikke han når langt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2010

smokin

wamse skriver:

åhh du kan ellers tro han har vundet min datters hjerte, og gud nåde trøste drengen, hvis han knuser hendes hjerte Nu er det pludselig ikke disney sjov hun ser frem til fredag aften, men Lærke sukker bare og siger: Jesper, og så står hun med den største smil.

Nååååååårhhhh 

Anmeld

13. marts 2010

NoName

Super ærgeligt at Anna røg ud, det var bestemt ikke fortjent. Synes valget skulle have været imellem Thomas og Jesper istedet for, synes ikke de gjorde det super igår...

Er helt sikker på at Remee tog den forkerte beslutning igår... Ham den lille knejt der har da INGEN chancer uden for DK's grænser. Se nu bare hvordan det gik med Martin, ham har vi intet hørt fra siden han vandt, tiden er rendt fra de små drenge, efter min mening.

Nå, beklager mit sure opstød, men er meget skuffet over Remees beslutning.

NoName

Anmeld

13. marts 2010

Loa

Er helt sikker på at Remee tog den forkerte beslutning igår... Ham den lille knejt der har da INGEN chancer uden for DK's grænser. Se nu bare hvordan det gik med Martin, ham har vi intet hørt fra siden han vandt, tiden er rendt fra de små drenge, efter min mening.

Enig

Havde godt nok også håbet det var Jesper, af de to, der røg ud.... Han minder sååå meget om Martin... Gab, giv os noget nyt...... Nu håber jeg bare Thomas vinder.... De andre er bare ikke stærke nok...... Og da Thomas sang Mad World, smeltede mit hjerte

Anmeld

13. marts 2010

Mira0911

Jeg var virkelig skuffet over musik valget i XF...

Anmeld

13. marts 2010

-Milla-

wamse skriver:

Synes du virkelig han er selvfed??

Jeg synes bare det er noget af det mest fantastiske ved ham, det fryder mig at denne dreng endnu ikke har mødt nogen der har pillet så meget ved hans selvværd, at han ikke mere tror så meget på sig selv. Når jeg ser ham, synes jeg sgu jeg mærker en fed styrke fra hans side, en selvsikkerhed, jeg ville ønske flere mennesker generelt havde

Er helt enig. Synes heller ikke han virker selvfed, men derimod som en ung mand, der hviler i sig sig selv, er meget dygtig, og ydmyg overfor den chance han har fået .

Anmeld

13. marts 2010

Sofia

Jeg har læst i et andet forum på nettet, at folk tror Anna røg ud fordi hun er Jehovas vidner, og derfor ikke har fået særlig mange seer stemmer.. Nogen mener sågar at Remee ikke selv tog beslutningen, men at han gik ud de 2 min for at få at vide hvem han skulle sende ud - da DR mener der er flere seere i Jesper, skulle Anna så ud.. Folk spekulerer meget i det hele må man sige. Jeg tror Remee selv tog beslutningen, men synes han skulle have sendt Jesper ud! Anna synger fantastisk.

Anmeld

13. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså husbonni og jeg var ude igår... Så jeg har først lige hørt det. Men hvem var i farezonen sammen med hende???...

Det var helt klart enten Thomas eller Fireflies der skal UD...

IKKE ANNA!!!

Hvad sang hun?

Anmeld

13. marts 2010

LotteGabriella

wamse skriver:

Hmm jeg synes nu helt klart at Jesper skulle blive Men havde på ingen måde set det komme at de 2 ville stå der i aften. Havde gættet på fireflies + Tine.

Det samme her

Anmeld

13. marts 2010

Lady Marion <3

Loa skriver:

Enig

Havde godt nok også håbet det var Jesper, af de to, der røg ud.... Han minder sååå meget om Martin... Gab, giv os noget nyt...... Nu håber jeg bare Thomas vinder.... De andre er bare ikke stærke nok...... Og da Thomas sang Mad World, smeltede mit hjerte

Får stadig gåsehud når jeg tænker tilbage på mad world

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.