At bllive kaldt fed :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2010

FrkLarsen

Mia Maia skriver:

Jeg synes din mave er rigtig fin, og må indrømme jeg følger den, og kigger altid efter nye mavebilleder fra dig...(jeg satser på jeg kan "lave" en mage til)...

Jeg tror det er deres måde at være sjove på, men de har bare ikke helt forstået af der ikke er nogen kvinder der synes det er sjovt at blive kaldt fed, gravid eller ej...og så er det altså farligt territorium når man har med en hormon fyldt kvinde at gøre

Knus Mia Maia

Sikke nogen søde ord 

Nej tror ikke mange kvinder bryder sig om den kommentar, men at den kommer konstant ind i hovedet på en kan det godt begynde at tage lidt på en, pga det har stået på igennem hele folkeskolen også, pga for højt bmi den gang. 

Du skal da være så velkommen til at kigge i mit galleri på min profil, der kommer ofte nye mavebilleder ind  

Sender dig en pb med kode  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

CamillaT89

FrkLarsen skriver:

Tak 

Jo har sagt mange gange at jeg ikke synes det er sjovt, eller fair sagt.  

Hvor er de da bare dumme, at de bliver ved så 

Meget grænseoverskridende, når du har det sådan. Kan ikke sige andet end de andre - Du er en flot pige, og du skal ikke lytte til dem.

Om ikke andet kan du trøste dig med, at det er fordi din lille datter vokser som hun skal 

Knus

Anmeld

12. marts 2010

MM1987

FrkLarsen skriver:

Sikke nogen søde ord 

Nej tror ikke mange kvinder bryder sig om den kommentar, men at den kommer konstant ind i hovedet på en kan det godt begynde at tage lidt på en, pga det har stået på igennem hele folkeskolen også, pga for højt bmi den gang. 

Du skal da være så velkommen til at kigge i mit galleri på min profil, der kommer ofte nye mavebilleder ind  

Sender dig en pb med kode  

Jamen så er de jo også bare ufølsomme, for så burde de vide at det er et ømt punkt hos dig, og så skal de bare holde sig langt væk fra det..

Tak...

Anmeld

12. marts 2010

FrkLarsen

Loa skriver:

Syntes du er super flot! Overhovedet ikke flødebolle agtig eller fed...... 

Men tror du ikke de mener det kærligt?

Ved jeg min søster gør når hun kalder mig fede ind i mellem, fordi det bliver sagt med et smil på læben.....

Men hvis du ikke bryder dig om det, og det sårer dig, så er det bare at melde det ud, for kan sagtens forstå man bliver lidt mere usikker.... jeg bryder mig heller ikke om den stigning på vægten og det ekstra på sidebenene....

Jeg tror at min søster opfatter det som sjovt.

Vi sad og snakkede helt normalt (vi cammede over msn) og så stopper hun samtalen fuldstændig brat for at sige ''hold kæft hvor der du fed ud''.

Der kom lige nogen tårer ud og fik hurtigt slukket for webcamet. 

Anmeld

12. marts 2010

Ni-ko-li-ne

FrkLarsen skriver:

Hej piger.

Nu opretter jeg simpelthen det her indlæg, da jeg vil høre jeres mening af det hele.

Jeg er gravid i uge 18+6 og er selvfølgelig begyndt at få mave på, nu har folk (venner + søster) så fået idéen om at blive ved med at kalde mig, fede, flødebolle osv, det gør mig ked af det.  

synes i jeg ser fed, flødebolle agtig ud? :/ 

NEJ, du er på inegn måde tyk!

det der, er sådan noget nogen folk tror er OK fordi man er gravid! DET ER DET IKKE!! og det skal du sige til dem, stille og roligt! at det gør dig ked af det!

Anmeld

12. marts 2010

FrkLarsen

skoust skriver:

ja, det kan jeg godt forstå.. det er hårdt og være gravid..

men det er så sandelig også hårdt at blive snakket sådan til.. det fortjenr du godt nok ikke.. du er en fantastisk smuk pige..

ved godt det er svært men du skal bare lade det kommer ud af det andet øre.. du skal simpelthen ignorer det ..

det er virkelig det bedste du kan gøre..

jeg vil da prøve 

Anmeld

12. marts 2010

FrkLarsen

ka-ri-na skriver:

NEJ, du er på inegn måde tyk!

det der, er sådan noget nogen folk tror er OK fordi man er gravid! DET ER DET IKKE!! og det skal du sige til dem, stille og roligt! at det gør dig ked af det!

Jeg har prøvet at fortælle det til dem mange gange, men det er som om de ikke forstår det. 

Jeg må prøve igen, i en lidt vredere tone 

Anmeld

12. marts 2010

LouiseNielsen

Hej med dig!

Kender det alt for godt, og det er ikke spor sjovt... Når det så er sagt, så tror jeg ikke dine veninder og søster siger det for at gøre dig ked af det, tror ikke de er klar over hvor meget det egentlig såre en....

Min mor siger også hej tykke til mig, men det er på en kærlig måde, og for mig er der stor forskel på at blive kaldt fed eller tyk...

Jeg er i forvejen en kraftig pige (ca 100kg) inden min graviditet og nu 35+6 uger henne i graviditeten vejer jeg 106 kg. Jeg har ikke taget meget på, men derfor såre det stadig dybt hvis en kommer og siger, nøøøj du er da godt nok blevet fed... Øhh ja jeg er høj gravid, ville være underligt hvis man ikke kunne se det, men nej jeg er ikke FED!

Jeg har selv en veninde som kalder mig fede, og det gør smadder ondt... Hun er selv en stor pige, også ca 100 kg, men har med hjælp af opration tabt sig over 25 kg her på kort tid, så hun må om nogen vide hvor ondt det gør at blive talt sådan til....

Syntes du skal ta fat i dem som siger det til dig, og sige det virkelig gø dig ondt.....

Anmeld

12. marts 2010

B&J

FrkLarsen skriver:

tak for de søde ord 

Det kan være meget svært at lukke ørene når det komme alle steder fra, jeg er blevet mobbet pga for højt BMI i folkeskolen, så tager nok lidt mere nært.

Mange tak for dig svar 

For højt BMI rolig søde jeg er dobbelt så stor som dig jeg er en meget kraftig pige såå du er ikke fed eller noget kun dejlig smuk gravid pige med en smuk mave 

Anmeld

12. marts 2010

Loa

FrkLarsen skriver:

Jeg tror at min søster opfatter det som sjovt.

Vi sad og snakkede helt normalt (vi cammede over msn) og så stopper hun samtalen fuldstændig brat for at sige ''hold kæft hvor der du fed ud''.

Der kom lige nogen tårer ud og fik hurtigt slukket for webcamet. 

Ej var også lige fesent.....

Tror jeg ville sige, at det kan godt kan være det er "oplagt" at begynde at kalde dig for sådan noget, men at det faktisk sårer dig... Så er jeg sikker på hun tænker over det, da det helt sikkert ikke er hendes hensigt at gøre dig ked af det......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.