Hej med dig!
Kender det alt for godt, og det er ikke spor sjovt... Når det så er sagt, så tror jeg ikke dine veninder og søster siger det for at gøre dig ked af det, tror ikke de er klar over hvor meget det egentlig såre en....
Min mor siger også hej tykke til mig, men det er på en kærlig måde, og for mig er der stor forskel på at blive kaldt fed eller tyk...
Jeg er i forvejen en kraftig pige (ca 100kg) inden min graviditet og nu 35+6 uger henne i graviditeten vejer jeg 106 kg. Jeg har ikke taget meget på, men derfor såre det stadig dybt hvis en kommer og siger, nøøøj du er da godt nok blevet fed... Øhh ja jeg er høj gravid, ville være underligt hvis man ikke kunne se det, men nej jeg er ikke FED!
Jeg har selv en veninde som kalder mig fede, og det gør smadder ondt... Hun er selv en stor pige, også ca 100 kg, men har med hjælp af opration tabt sig over 25 kg her på kort tid, så hun må om nogen vide hvor ondt det gør at blive talt sådan til....
Syntes du skal ta fat i dem som siger det til dig, og sige det virkelig gø dig ondt.....
Anmeld