At bllive kaldt fed :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.847 visninger
36 svar
0 synes godt om
12. marts 2010

FrkLarsen

Hej piger.

Nu opretter jeg simpelthen det her indlæg, da jeg vil høre jeres mening af det hele.

Jeg er gravid i uge 18+6 og er selvfølgelig begyndt at få mave på, nu har folk (venner + søster) så fået idéen om at blive ved med at kalde mig, fede, flødebolle osv, det gør mig ked af det.  

synes i jeg ser fed, flødebolle agtig ud? :/ 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

B&J

åhh stakkels dig, jeg syntes ikke du er fed jeg syntes du er ved af få dig en rigtigt smuk rund gravid mave...

Bare luk ørne

Anmeld

12. marts 2010

skoust

gu gør du absolut ej.. du er virkelig en flot pige..

synes simpelthen det er så træls at folk snakker sådan til en..

og lige nu hvor du har mange homoner i kroppen så fortjener du altså også at blive snakket pænt til..

synes du er smuk..

Anmeld

12. marts 2010

FrkLarsen

B&J skriver:

åhh stakkels dig, jeg syntes ikke du er fed jeg syntes du er ved af få dig en rigtigt smuk rund gravid mave...

Bare luk ørne

tak for de søde ord 

Det kan være meget svært at lukke ørene når det komme alle steder fra, jeg er blevet mobbet pga for højt BMI i folkeskolen, så tager nok lidt mere nært.

Mange tak for dig svar 

Anmeld

12. marts 2010

FrkLarsen

skoust skriver:

gu gør du absolut ej.. du er virkelig en flot pige..

synes simpelthen det er så træls at folk snakker sådan til en..

og lige nu hvor du har mange homoner i kroppen så fortjener du altså også at blive snakket pænt til..

synes du er smuk..

Tak, det nu dejlig at få at vide. 

Hormonerne ja, det kører på højtryk, og fik da lige nogen tårer i øjnene da det kom fra min egen tvilligesøster af. 

Anmeld

12. marts 2010

CamillaT89

Det synes jeg bestemt ikke. Det er jo klart, at man tager på under en graviditet, og jeg mener bare, at du ser gravid ud

Kan du ikke sige til dem, at du ikke føler, det er sjovt, når de siger det til dig? Eller bliver de bare ved? :/

Knus 

Anmeld

12. marts 2010

FrkLarsen

ct skriver:

Det synes jeg bestemt ikke. Det er jo klart, at man tager på under en graviditet, og jeg mener bare, at du ser gravid ud

Kan du ikke sige til dem, at du ikke føler, det er sjovt, når de siger det til dig? Eller bliver de bare ved? :/

Knus 

Tak 

Jo har sagt mange gange at jeg ikke synes det er sjovt, eller fair sagt.  

Anmeld

12. marts 2010

MM1987

FrkLarsen skriver:

Hej piger.

Nu opretter jeg simpelthen det her indlæg, da jeg vil høre jeres mening af det hele.

Jeg er gravid i uge 18+6 og er selvfølgelig begyndt at få mave på, nu har folk (venner + søster) så fået idéen om at blive ved med at kalde mig, fede, flødebolle osv, det gør mig ked af det.  

synes i jeg ser fed, flødebolle agtig ud? :/ 

Jeg synes din mave er rigtig fin, og må indrømme jeg følger den, og kigger altid efter nye mavebilleder fra dig...(jeg satser på jeg kan "lave" en mage til)...

Jeg tror det er deres måde at være sjove på, men de har bare ikke helt forstået af der ikke er nogen kvinder der synes det er sjovt at blive kaldt fed, gravid eller ej...og så er det altså farligt territorium når man har med en hormon fyldt kvinde at gøre

Knus Mia Maia

Anmeld

12. marts 2010

Loa

Syntes du er super flot! Overhovedet ikke flødebolle agtig eller fed...... 

Men tror du ikke de mener det kærligt?

Ved jeg min søster gør når hun kalder mig fede ind i mellem, fordi det bliver sagt med et smil på læben.....

Men hvis du ikke bryder dig om det, og det sårer dig, så er det bare at melde det ud, for kan sagtens forstå man bliver lidt mere usikker.... jeg bryder mig heller ikke om den stigning på vægten og det ekstra på sidebenene....

Anmeld

12. marts 2010

skoust

FrkLarsen skriver:

Tak, det nu dejlig at få at vide. 

Hormonerne ja, det kører på højtryk, og fik da lige nogen tårer i øjnene da det kom fra min egen tvilligesøster af. 

ja, det kan jeg godt forstå.. det er hårdt og være gravid..

men det er så sandelig også hårdt at blive snakket sådan til.. det fortjenr du godt nok ikke.. du er en fantastisk smuk pige..

ved godt det er svært men du skal bare lade det kommer ud af det andet øre.. du skal simpelthen ignorer det ..

det er virkelig det bedste du kan gøre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.