businesstigger skriver:

Da Alexander var lille var han også meget krævende. Som stort set ikke om dagen. Prøvede alt syntes jeg selv og var tit grædefærdg. På de slemme dage ringede nogle gange til min mand og spurgte om han troede nogle ville mærke til hvis jeg bare stillede barnevognen et sted og gik for jeg kunne ikke mere skrig og skrål. Så prøvede han at se om han kunne gå før fra arbejde og komme hjem og aflaste lidt.
Vi introducerede derfor også hurtigt sutteflasken for ham med modermælkserstatnig. På den måde kunne faderen tage over og gå en tur med ham i barnevognen eller give ham lidt mælk hvis han var sulten. På den måde fik jeg mig nogle timers søvn hist og her. Og når man er helt ude i torvene så hjælper det hele
hehe ej, det lod bare lidt sjovt 'den med at stille barnevognen og gaa' fordi jeg tror alle modre paa et eller andet tidspunkt har folt paa samme maade naar barnet skriger uafbrudt.
nu har mit barn sovet igennem fra 4 mdr saa kan ikke helt saette mig ind i situationen, MEM jeg er tilhaenger af 'ifor dig din baby' metoden dvs. med en slynge - det giver en helt fantastisk ro hos de fleste spaedborn- jeg foretog mig alt med guldklumpen pa den maade: lavede mad, stovsugede, gik tur,shopping, restaurant besog, selv naar jeg skulle tisse var han med.
Min bornelaege gav mig et fantastisk raad, at hvis alt er i vejen saa skader det ikke en skrigende baby at blive lagt i krybben 5-10 min. alene. det er faktisk bedre for dig og barnet istedet for at holde en skrigende baby imens du selv er stresset og udmattet for babyer kan maerke naar dens mor er utilpas og det gor det hele vaerre...
Luk doren og luk alt ude i 5 -10 min. og have det godt med det. og det er helt utroligt hvad bare 10 min. kan give af ny energi.
Anmeld