Hva gør i andre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2010

Mathilde

nutche skriver:

hvad med at sove lidt når hun sover til middag?

Celina sover også dårligt om dagen og jeg render tit ude ved hende fordi hun vågner og skal køres i søvn igen... Hun har altid sovet dårligt eller slet ikke sovet om dagen.

Men er muligheden der, så tager jeg en lur på sofaen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2010

SaNiNa

Mathilde skriver:

Nej det vil hun ikke og hun er bange for fremmede, så det er ikke nemt at få hende passet.

øv altså... hun er en lille bølle. hvad med en farmor eller mormor de har ikke mulighed for at tage hende lidt i weekenden?

Anmeld

12. marts 2010

Mathilde

gabriellasmor skriver:

eller ligge ned og amme. så sover man forbi amningen

Jeg ligger altid ned og ammer og hun ligger ved mig i sengen så det er nemt om natten, men jeg har svært ved at sove imens.. Det lykkes dog af og til.

Anmeld

12. marts 2010

Mathilde

Sanne og Nicklas skriver:

øv altså... hun er en lille bølle. hvad med en farmor eller mormor de har ikke mulighed for at tage hende lidt i weekenden?

Mormor bor langt væk og hun er skrækslagen for farmor 

Anmeld

12. marts 2010

SaNiNa

Mathilde skriver:

Mormor bor langt væk og hun er skrækslagen for farmor 

åååh søde... Hvis jeg bare kunne hjælpe dig så ville jeg gør alt... Det må bestem ikke være sjovt.

Jghar lige sendt Nicklas med far ud at handle ikke tit jeg gør det da jeg bare slet ikke kan undvære ham... men jeg har sådan brug for lige at slappe lidt af og sove lidt...

Anmeld

12. marts 2010

Mathilde

Eva skriver:

Jamen, er det så fordi hun ammes at hun ikke spiser eller? Hvad med rugbrød eller vælling, er hun heller ikke til det? det er da virkelig ikke holdbart for dig med al den natteamning og selvom hun kun ammes, så burde hun sagtens kunne tage det om dagen, kunne hun ikke.....stakkels dig, tror jeg var løbet skrigende hjemmefra...

Vi har forsøgt ALT! Hun vil måske tage 2 skefulde grød eller 2-3 bitte små bidder rugbrød med leverpostej, men det er jo ikke noget der mætter hende. Vælling vil hun slet ikke...hun vil ikke tage flaske eller sut...

Sundhedsplejersken siger, at det nok skal passe at hun har behov for at spise så tit, når hun er så gammel og ikke vil spise andet... Ja jeg har også overvejet at gå hjemmefra. Jeg må indrømme at det er hårdere at blive mor end jeg forventede, selvom jeg forberedte mig på, at det ville blive hårdt synes vi kæmper med mange ting lige for tiden. Piv piv så ynkelig jeg kan lyde

Anmeld

12. marts 2010

Mathilde

Sanne og Nicklas skriver:

åååh søde... Hvis jeg bare kunne hjælpe dig så ville jeg gør alt... Det må bestem ikke være sjovt.

Jghar lige sendt Nicklas med far ud at handle ikke tit jeg gør det da jeg bare slet ikke kan undvære ham... men jeg har sådan brug for lige at slappe lidt af og sove lidt...

Hvor er du sød

Det gør jeg også af og til. Så kan jeg lige slappe af i 20 min.

Anmeld

12. marts 2010

Honningblomst

Mathilde skriver:

Vi har forsøgt ALT! Hun vil måske tage 2 skefulde grød eller 2-3 bitte små bidder rugbrød med leverpostej, men det er jo ikke noget der mætter hende. Vælling vil hun slet ikke...hun vil ikke tage flaske eller sut...

Sundhedsplejersken siger, at det nok skal passe at hun har behov for at spise så tit, når hun er så gammel og ikke vil spise andet... Ja jeg har også overvejet at gå hjemmefra. Jeg må indrømme at det er hårdere at blive mor end jeg forventede, selvom jeg forberedte mig på, at det ville blive hårdt synes vi kæmper med mange ting lige for tiden. Piv piv så ynkelig jeg kan lyde

Det der amning hele tiden er skide hårdt...Konrad var også et barn der bare hang på mig hele tiden og havde brug for det...og med de to andre og en mad der aldrig var hjemme, der nåede jeg altså bunden da Konrad var 5 md. Så du skal altså virkelig passe på dig selv...synes det er lidt vildt at sp bare siger at sådan er det, du skal da også kunne fungere...ej, det lyder altså vildt.

Og det med om det er hårdt at blive mor eller ikke er, det kommer jo så meget an på hvilket menneske der kommer dumpende...

Knus til dig, tror du har brug for det...

Anmeld

12. marts 2010

SaNiNa

Mathilde skriver:

Hvor er du sød

Det gør jeg også af og til. Så kan jeg lige slappe af i 20 min.

Det er ikke mange gange jeg har gjort det... tror det kan tælles på 1 hånd... det er som regl hvis jeg er syg. og lige nu ville have slet ikke have noget ud af at være hjemme med mor.

Og så ville han helt sikkert syntes det var sjover at handle end bare at kæmpe for at komme op til en mor som ikke er oplagt til at pjatte eller noget...

Har frederik ikke mulighed for at tage hende nogle timer i eftermiddag så du kan sove lidt... vil hun tage flasken?

Anmeld

12. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Mathilde skriver:

....når i er ved at gå til pga søvnmangel?

Jeg er vågen hver anden time hver nat for at amme Celina og det er så hvad det er... men hun har stort set været syg siden januar. Hun er nu atter forkølet og sover meget lidt om natten. I nat har jeg sovet 3½time, igår ca. 5timer og det er ikke sammenhængende. Ved godt det jo også er noget, men jeg er bare træt, svimmel, har hovedpine osv

Hvad gør i for at klare hverdagen med minimal søvn?

Knus en træt Mathilde

ej din stakkel! jeg kan godt forstå hvis du er ved at være lidt slidt...

Nikoline´s fremmed angst (overfor damer) sluttede da jeg holdt med at amme... Mænd er hun først lige blevet helt tryg ved (andre end hendes far selvfølgelig)...

det med grøden, jeg tænkte på om du har prøvet at lave dem på dit eget mælk?, putter du frugtmos i?  og har du prøvet at variere konsistensen? nogle børn vil helst have tynd grød...

hvad gør du når hun ikke vil spise grøden? ammer du hende så?

ih mange spørgsmål... det er for at hjælpe dig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.